Silloisen miesystävän kanssa olin baarissa. Joku nainen rupes vikittelee miestä. Tästä on jo n.6v. aikaa.No kepulistako? Haluan tietää.
Silloisen miesystävän kanssa olin baarissa. Joku nainen rupes vikittelee miestä. Tästä on jo n.6v. aikaa.No kepulistako? Haluan tietää.
osaatko
no joo,tuskin. kyhnyttäisin jotain muuta.
omaa jalkaani
no tuleppas sitten pikasesti niin päästään asiaan:snotty:Mä voisin joutaa, oon täs koko päivän laukannu muutenkin.
no huppista keikkaa sitten vaanNo ainahan se hikoilee, että ei siitä mitään voi päätellä
Miehen ylitöihin voi reagoida myös näin:No ainahan se hikoilee, että ei siitä mitään voi päätellä
Harvemmin tommoisia sanoja naisen suusta kuulee...no tuleppas sitten pikasesti :snotty:
Nooh, mä en viitsi tollain kiusata kun oikeasti tiedän sen olleen töissä raatamassa. Ja se vielä lupas olla juomatta mun tsihejä! On se unensa ansainnut.Miehen ylitöihin voi reagoida myös näin:
Mies poikkesi töiden jälkeen kaljalle ja saapui kotiin kello
kymmeneltä. Vaimo ei sanonut mitään. Yöllä herätyskello pärähti
soimaan kello kolmelta.
- Miten ihmeessä kello soi tähän aikaan? mies ärisi vaimolleen, joka vastasi:
- Ajattelin vain, että jos matka töistä kotiin kestää viisi tuntia, niin tottapa se kestää kotoa töihinkin saman verran
:hug::'(
Tuli hitonmoinen hali ja läheisyyden pula.Voi kun joku tulis ja ottais haliin.
mulla alkaa viikon päästä..eka on kesäloma ja sitten on heti perään talviloma.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30352836:Iltaa :wave:
Mä oon ollu tänään taas hyperreipas. Must on tullu siivoushullu
Mut mullapa onkin Kesälomalomalomalomalomaloma
Onkin muuten yks mun lähikuppiloista. Eikös semmonenki ollut joskus kun Bar Ylitöi? Ainakin tarinan mukaanMinkäs mies sille mahtaa jos päivän päätteeksi pitää koukata pääkonttorin kautta.
Kalliossa on kapakka nimeltä "Pääkonttori".
ressanpas.nih.Elä sie ressaa. Ei siihen kuole (tai jos kuolee niin mitä sitten.)
Kiitti, mulla ei olekaan mitään namusia.*tarjoo kaikille*
Eikö sun pusseissa oo salminakkia*tarjoo kaikille*
ei ole nakkeja lakuja on.Eikö sun pusseissa oo salminakkia
Virtuaalikarkin syönti onnistunee lapsilta salassaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30352870:Kiitti namuista, mä en voi viel syöd mitää ko pojat o hereil viä. Kunhan ne nukahtaa nii herkuttelen
No laku lohduttaa vähän *rohms*ei ole nakkeja lakuja on.
passita ne heti nukkumaanAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30352870:Kiitti namuista, mä en voi viel syöd mitää ko pojat o hereil viä. Kunhan ne nukahtaa nii herkuttelen