Täytyy myöntää, että tossa on kyllä ajatusta.voitais muuttaa semmosen 5...10 kilsan päähän toisistamme niin että puolivälissä olis kalasa järvi
olis somempaa pitää jään alla verkkoja jos olis kaveri mutta niin kaukana että ei ole pakko olla puheissa jollei satu olemaan puhetuulella
Kurkkaa tori.fiOstan sille perkele kohta oman telkkarin.
Vautsi! Ihanaa miten lapset kasvaa ja kehittyy, vaiheita toisensa perään. Niin kiva kuulla että teillä on helpottanut kiukut ja uhmat.Mä voin kertoa että puolikkaan uhmat ja kiukut on kadonnut taivaan tuuliin, ja siitä on kasvanut niin iso, reipas, kiltti ja kohtelias pikkumies. Hän osaa tehdä lähes kaiken ite ja on just oppinu käyttämään veistä apuna ruokailussa.
Pirkanmaallahan sä asustelet ko kö? Kurkkasin piruuttani toria, niin siel oli oitis kymmenen töllötintä noudettavissa ilmaiseksi. En ilmoituksia avannu, et niist saattaa puolet olla rikki tai kaukosäädin kateissa tms, mut olettaisin et jokunen kelvollinenkin löytyy. (En ymmärrä miks jotkut laittaa rikkinäistä tavaraa tarjolle. Tai siis ymmärrän, tahtovat säästää kaatikselle viemisen vaivan)Joo täytyy varmaan ens kuussa alkaa kattelemaan, kunhan tää konkurssi tästä vähän helpottaa.
Joo, virtsatietulehdus. Ja pikkasen lämpöä. Se alkoi kun olin miehen luona. Että olipa kiva viikonloppu. Muuten oli mukavaa.Moro :wave:
Goldielle :hug: ootko kipee ?
Auts, ei ole kiva sairaus ja viellä piti iskeä miehen luona :hug: juotko karpalomehua tai muuta hapanta ?Joo, virtsatietulehdus. Ja pikkasen lämpöä. Se alkoi kun olin miehen luona. Että olipa kiva viikonloppu. Muuten oli mukavaa.
Mulla on karpalomehua.Auts, ei ole kiva sairaus ja viellä piti iskeä miehen luona :hug: juotko karpalomehua tai muuta hapanta ?
Mulle tulee silloin tällöin ja heti kun tunnistan, niin karpalo tai puolukkamehua ja särkylääkettä kehiin, menee vuorokaudessa ohi, mutta aina se ei omahoito auta.
Sulla on ihailija, hmm olisko toi poikasi eskarikaverin isä ? Kaveri tai joku muu tuttu ?Oon koko iltapäivän tekstaillut pojan eskarikaverin iskälle ja sopinut treffejä.. No, tänään vaan sopii kun ollaan lomalla mukamas niin kiireisiä..
Sitten mää nukahdin sohvalle ja kun heräsin ja katsoin ulos, niin mun ovelle on kannettu kori täynnä jotain ulkokukkia.. Siis kukat on lahjakorissa multineen. En tajuu kuka tai miksi
Hyvin vaikea kuvitella että kukaan olisi minuun niin ihastunut että toisi kukkia ehkä ne on tuotu väärälle ovelle. Parin oven päässä asuu oikein kaunis sinkkunainen. Pitääkin kipaista äkkiä kukat takapihalle ennenkuin asia selviää!Sulla on ihailija, hmm olisko toi poikasi eskarikaverin isä ? Kaveri tai joku muu tuttu ?