Ettei ois vaan saarioisten äitien tekemää ruokaa..Eipä täs ketään muutakaan näy tekemässä.
Ettei ois vaan saarioisten äitien tekemää ruokaa..Eipä täs ketään muutakaan näy tekemässä.
äläpä ala siellä, aakoo on monesti kertonu tekevänsä omat ruokansa ihan omin pikku kätösinsäEttei ois vaan saarioisten äitien tekemää ruokaa..
Ei o mun sukulaisiani.Ettei ois vaan saarioisten äitien tekemää ruokaa..
onko mun ruokatottumuksissa sitten jotain vikaa mitä häh?!yinksun ruokatottumukset tuntien suosittelen kyläreissua aakoolle
siellä on tarjolla reilua perusmuonaa
aika paljonki :kiss:onko mun ruokatottumuksissa sitten jotain vikaa mitä häh?!
Me ajettiin kesällä äidin kanssa Kälviän ohi ja pysähdyttiin kahville, ja mietittiin että mistä ihmeestä se paikan nimi on niin tutun kuuloinen. En oo vieläkään keksinyt, ja se häiritsee. Onko siellä tapahtunut jotain mitä olis ollut julkisuudessa? En muista että kukaan tuttukaan asuis siellä.jos meet niin laita tuulipuku
pikkupikkuhamosessa käy niinkuin kälviällä
no eikä oleaika paljonki :kiss:
Vittu nyt näitä sinun vastauksia!en tiiä kaikkia yksityiskohtia mutta siellä Kälviällä otti ihan tosissaan ohraleipä
minäkö tyhmä? no nyt en ymmärrä...Vittu nyt näitä sinun vastauksia!
minäkö tyhmä? no nyt en ymmärrä...
Pissitäänkö mua nyt silmään?en tiiä kaikkia yksityiskohtia mutta siellä Kälviällä otti ihan tosissaan ohraleipä
No mikä sä olit?Mulla on niin tylsää, että tein jonkun "mikä horoskooppi olet oikeasti"-testin. Tsihitkin loppu.
jotensakkin näin siellä käviSemmonen kasku on ku renki sanoo piialle että jos et nyt anna käy ko Kälviällä. Piika kysyy mitä Kälviällä tapahtu ni renki sanoo "en saanu"
"Sait tulokseksi Kaksoset. Olet varmaan innostuva ja puhelias, mutta ongelmasi on keskittymiskyvyn puute. Olet älykäs ja mielikuvituksekas keskustelija, ja loistava puhuja. Olet kova flirttailemaan ja sitoutuminen pidempään suhteeseen vaatii töitä."No mikä sä olit?
Ei huvittais muakaan. Tekis mieli lähteä jonnekin maailman toiselle puolen ja jäädä sinne . Voisin asua yksinäni jossain viidakossa.mä en haluu mennä töihin huomenna. ja nyt pitäs mennä nukkumaan mut en haluissitäkään tehdä.ei tää viikonloppu nyt mennyt ihan niinkuin piti: /
Mäkin googletin sen testin ja olen härkä. Itsepäinen ja harkitseva. Oikeastihan olen kauris, itsepäinen ja harkitseva"Sait tulokseksi Kaksoset. Olet varmaan innostuva ja puhelias, mutta ongelmasi on keskittymiskyvyn puute. Olet älykäs ja mielikuvituksekas keskustelija, ja loistava puhuja. Olet kova flirttailemaan ja sitoutuminen pidempään suhteeseen vaatii töitä."
En ole kyllä loistava puhuja enkä puhelias :xmas:. Enkä älykäs