The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Ekaa kertaa ikinä toivon että toi lapsi näyttäis isältään. Se on nyt niin perhanan söpö että en voi vastustaa kun se heittää kerjäävän bambi-ilmeen kehiin. Hävisin taas joka-aamuisen väittelyn katsotaanko meillä aamu tv.tä vai lastenohjelmia.


Ostan sille perkele kohta oman telkkarin.
 
kahvikirahvi
En mä aamuisin halua avata tietokonetta ko sit jäisin vaan turhaan surffailemaan siihen. Nytteki olis vähän kiire ko iskä tulee kohta meitä noutamaan ja mä keittelen tässä vasta puuroa.
 
Maanantaihuomenta, sateista ja harmaata sellaista.

Täällä minilettuselle tulossa ensimmäinen hammas ja motoriset taidotkin peruuttamiseen on löydetty. Poika on kyllä mainio tapaus.

Nyt on nukahtamiset muuttuneet aavistuksen verran kettumaisiksi, itkettää ja huudatuttaa eikä malteta simahtaa - aivan sama onko kyseessä sitten päikkärit vai yöunet. Ainoastaan vaunuihin nukahtaa ilman minkäänlaista draamaa. Mutta nukkuu yönsä edelleen hyvin. Viime yönä nukahti vasta 22.30 (no kun äiti ja isi katseli Expendablesia, eihän siinä nyt malta nukahtaa!) ja syömään kääntyi vatsaltaan klo kuudelta, nyt kakskymmentä vaille yhdeksän heräsi kun isosisko sulki ulko-oven lähtiessään kouluun. Että eipä nyt hirveästi voi valittaa.

Mua ehkä vähän alkanut tympimään kotimeininki, mutta on tolla säälläkin osuutta asiaan. Ahdistava harmaus, yök.

Jakakaas jotain piristävää mun kanssa, jotain kivaa ja iloista.
 
kahvikirahvi
Mä voin kertoa että puolikkaan uhmat ja kiukut on kadonnut taivaan tuuliin, ja siitä on kasvanut niin iso, reipas, kiltti ja kohtelias pikkumies. Hän osaa tehdä lähes kaiken ite ja on just oppinu käyttämään veistä apuna ruokailussa.
 
Mä voin kertoa että puolikkaan uhmat ja kiukut on kadonnut taivaan tuuliin, ja siitä on kasvanut niin iso, reipas, kiltti ja kohtelias pikkumies. Hän osaa tehdä lähes kaiken ite ja on just oppinu käyttämään veistä apuna ruokailussa.
Vautsi! Ihanaa miten lapset kasvaa ja kehittyy, vaiheita toisensa perään. Niin kiva kuulla että teillä on helpottanut kiukut ja uhmat.
 
Huomenta :wave:

Lääkärille en saanut aikaa. Hoitsu sanoi puhelimessa että hän laittaa lääkärille pyynnön kirjoittaa mulle reseptin.
Mutta kun tarvitsen todistuksen työnantajalle. Pitää kohta mennä päivystävälle hoitsulle hakemaan se.
 
Minun ysi veellä on uhmaikä. Se suuttuu verisesti jos joutuu huomauttamaan jostain. Tyyliin elä potki veljeäsi (kun monotti toista ohimennen selkään), niin tää huutaa että aina häntä syytetään! No...se oli sun syy..:snotty:
 
Joo täytyy varmaan ens kuussa alkaa kattelemaan, kunhan tää konkurssi tästä vähän helpottaa.
Pirkanmaallahan sä asustelet ko kö? Kurkkasin piruuttani toria, niin siel oli oitis kymmenen töllötintä noudettavissa ilmaiseksi. En ilmoituksia avannu, et niist saattaa puolet olla rikki tai kaukosäädin kateissa tms, mut olettaisin et jokunen kelvollinenkin löytyy. (En ymmärrä miks jotkut laittaa rikkinäistä tavaraa tarjolle. Tai siis ymmärrän, tahtovat säästää kaatikselle viemisen vaivan)

Mut mitäs sun kirjastonkeruulle kuuluu? Tuli mieleen tossa kun kävin asioilla, niin kirjaston poistolaarista tarttui hihaan Salingeria, Irvingiä ja pari opusta Tammen keltaisesta kirjastosta. Mun pitää oikeesti alkaa pykäämään kirjahyllyjä. Parimetrinen ikkunalauta on ollu täynnä jo kesästä ja ny on vaatekaappien pohjalla useampia puolmetrisiä pinoja. Ainoastakaan en o maksanut penniäkään.

Ja tähän muutettuani kumminkin meni pari vuotta, et mä en tuonut luukkuuni ainuttakaan tavaraa, et noi on kertyneet tän vuoden aikana. Enkä o poiminu mukaan ainuttakaan opusta vaan hyllyn täytteeksi, vaan suurimman osan olen lukenut oitis ja siis valikoinu vaan opukset jotka mua kiinnostaa.

Enkä ole hamsteri. Mut mä tykkään kirjoista ja lukemisesta. Toisekseen, täydet kirjahyllyt on betoniluukun paras mahdollinen akustiikkaelementti.
 
kahvikirahvi
Tampereella joo. Mut en mä välttämättä tosissani kolmeveelle omaa telkkaria aio hankkia.
Eka kirjahylly on kunniakkaasti täytetty, ja viitisentoista opusta odottaa vielä lukemista. Mutta kunhan tää elämä tästä vähän rauhoittuu niin vois ottaa urakakseen aloittaa. Ja nelisen kirjaa on kiireisenä ostoslistalla niin ehkä se tästä :D Puolikkaan muuttaessa kotoa sen huoneesta tulee sit kirjastohuone.
 
Joo, virtsatietulehdus. Ja pikkasen lämpöä. Se alkoi kun olin miehen luona. Että olipa kiva viikonloppu. Muuten oli mukavaa.
Auts, ei ole kiva sairaus ja viellä piti iskeä miehen luona :hug: juotko karpalomehua tai muuta hapanta ?
Mulle tulee silloin tällöin ja heti kun tunnistan, niin karpalo tai puolukkamehua ja särkylääkettä kehiin, menee vuorokaudessa ohi, mutta aina se ei omahoito auta.
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Oon koko iltapäivän tekstaillut pojan eskarikaverin iskälle ja sopinut treffejä.. No, tänään vaan sopii kun ollaan lomalla mukamas niin kiireisiä..

Sitten mää nukahdin sohvalle ja kun heräsin ja katsoin ulos, niin mun ovelle on kannettu kori täynnä jotain ulkokukkia.. Siis kukat on lahjakorissa multineen. En tajuu kuka tai miksi :confused:
 
Oon koko iltapäivän tekstaillut pojan eskarikaverin iskälle ja sopinut treffejä.. No, tänään vaan sopii kun ollaan lomalla mukamas niin kiireisiä..

Sitten mää nukahdin sohvalle ja kun heräsin ja katsoin ulos, niin mun ovelle on kannettu kori täynnä jotain ulkokukkia.. Siis kukat on lahjakorissa multineen. En tajuu kuka tai miksi :confused:
Sulla on ihailija, hmm olisko toi poikasi eskarikaverin isä ? Kaveri tai joku muu tuttu ?
 
  • Tykkää
Reactions: Goldie
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä