Netissä ei kertakaikkiaan ole normaaleja miehiä. Siis treffipalstoilla.

• Viestiketjun aloittaja "Hohhoijaa"
  • Ensimmäinen viesti
Oletko pohtinut mistä tämä vaatimuksesi juontaa juurensa? Onko tässä kyse markkinakoneiston istuttamasta tunteesta / aivopesusta ajatuksella "treenattu on terveempi kuin muut?". Vai näetkö, että olisi jokin syy siihen miten parinvallinnassa treenattu kroppa tuottaisi esimerkiksi parempia jälkeläisiä? Geneettisesti treenattu kroppainen voi olla huomattavasti huonompi valinta kuin normaali tai vaikkapa lihava ihminen.
Ei, en ajattele, että treenattu on automaattisesti terveempi, kuin muut. Enkä ajattele, että treenatun kropan omaava mies tuottaisi parempia jälkejäisiä, kuin treenaamattoman kropan omaava mies. Kaipa ne geenit asiaan enemmän vaikuttaa, kuin punttisalilla vietetty aika, jos kyseessä kuitenkin on kaksi, ns. perustervettä miestä.

Vaatimukseni juontaa juurensa siitä, että haluan kokea olevani ihana, kaunis ja haluttu. Haluan kokea, että olen kumppanini mielestä seksuaalisesti viehättävä ja haluan, että saan hänet hulluksi pelkällä katseella.
Ehkä jopa enemmän haluan tämän menevän myös toiseen suuntaan. Haluan kumppanin, joka on ihana, hyvännäköinen ja haluttava. Haluan kumppanin, joka on mielestäni äärimmäisen seksikäs ja joka saa minut syttymään sormia napsauttaen. Ja tästä syystä kriteereihini kuuluu aivan ehdottomasti se treenattu kroppa.

Itse koen seksuaalisuuden hyvin voimakkaasti myös visuaalisena asiana, jolloin se hyvä kroppa on asia, josta saan voimakasta nautintoa ihan vain sitä katsomalla. Puhumattakaan sitten sen koskemisesta.
Tottahan toki siihen kroppaan pitää kuulua pää, joka ei ole tyhjää täynnä, sillä komea ja hyväkroppanenkin mies voi olla erittäin luotaantyöntävä ja äärimmäisen epäseksikäs, mikäli kaikki palikat eivät ole päässä kohdillaan.

Pelkkä ulkokuori ei siis tietenkään riitä. Mutta ei riitä myöskään pelkkä sisin. Haluan molemmat. Enkä keksi mitään syytä sille, miksi en voisi haluta molempia.

Mun elämässä on aina ollut kolme tärkeää kysymystä
1) pidätkö lapsista
2) kissa vai koira ( jos vastaus on koira, heippa ja hyvää elämää)
3) tiedätkö mitä haluat elämältäsi ( jos ei mitään hajua..voi jatkaa matkaansa..)

Näihin, jos osaa vastata oikein, voi tulla jatkoa, vaikka naama ei olisi justiinsa.
Kädet jos on pienet, jää se kaveriksi, ehkä.
Meikkaavaa miestä en jaksaisi myöskään...
Toivottavasti ei tartte kalastella enää ikinä. Mutta eihän sitä koskaan tiedä...

Kyllä se musta kertoo jotain ihmisestä jos itse ei saa persetään ylös sohvalta, mutta kumppani pitäisi olla timmi ja urheilla päivittäin jotta se kelpaisi.
Jaatko tietosi ystävällisesti myös meille muille? Mäkin haluaisin tietää, että mitä se kertoo siitä ihmisestä?

Mulla ei kyllä ole juurikaan kokemusta treffipalstoilla pyörimisestä, joten voi olla, että olen nyt väärässä...mutta en siltikään voi olla nyt pohtimatta sitä, että onkohan tuossa tekstissäsi nyt kuitenkin hieman liioittelun makua? Tuskin järin moni vaatii kumppaniltaan päivittäistä urheilua?!? Luulisi, että sille sohvallaistujalle kävisi aika melko pitkäksi, kun se uusi kumppani olisi vain joka päivä treenaamassa...yhteinen aika kun jäisi tuolloin aika vähiin.

höpöä
Kyllä taitaa vika olla ilmoituksessa tai jossain muussa. Minä en kertaakaan törmännyt mihinkään outoon tyyppiin. Joo, kaikenlaisia viestejä tuli ja paljon, mutta kyllä ne järkevät osasi poimia sieltä. Deittailin hyvinkin paljon ja ihan kelpo miehiä olisi ollut hyvinkin paljon, ennen kuin se ihan täydellinen oma puolisoni sieltä löytyi.

Jaatko tietosi ystävällisesti myös meille muille? Mäkin haluaisin tietää, että mitä se kertoo siitä ihmisestä?

Mulla ei kyllä ole juurikaan kokemusta treffipalstoilla pyörimisestä, joten voi olla, että olen nyt väärässä...mutta en siltikään voi olla nyt pohtimatta sitä, että onkohan tuossa tekstissäsi nyt kuitenkin hieman liioittelun makua? Tuskin järin moni vaatii kumppaniltaan päivittäistä urheilua?!? Luulisi, että sille sohvallaistujalle kävisi aika melko pitkäksi, kun se uusi kumppani olisi vain joka päivä treenaamassa...yhteinen aika kun jäisi tuolloin aika vähiin.
Vaikeeta pysyä timminä ilman urheilua.
Kyllä tuolainen ihminen omaa vääristyneen käsityksen naisesta. Olen törmännyt tapaukseen jossa huomattavasti ylipainoinen mies jätti vaimonsa koska hän lihosi 10kg raskauden jälkeen eikä saanut painoaan tarpeeksi nopeasti pois. Noin ulkonäkökeskeinen ihminen ei ole terve päästä.

Mä aikoinaan kun tuolla pyörin niin oli mieheiltä vaikka mitä vaatimuksia pukeutumiseen ja ulkonäköön, he eivät kyllä vastineeksi tehnyt itseleen mitään. Eli heillä pitää olla silmänilon, mutta eivät vaivaudu antamaan samaa takaisin.

Vaikeeta pysyä timminä ilman urheilua.
Kyllä tuolainen ihminen omaa vääristyneen käsityksen naisesta. Olen törmännyt tapaukseen jossa huomattavasti ylipainoinen mies jätti vaimonsa koska hän lihosi 10kg raskauden jälkeen eikä saanut painoaan tarpeeksi nopeasti pois. Noin ulkonäkökeskeinen ihminen ei ole terve päästä.
Kyllä timminä pysyy, vaikka ei urheilisikaan päivittäin. Yleensä jo ihan suositeltavaa on pitää kerta viikkoon lepopäivä.

Jos ainoa asia, mikä tuossa suhteessa on muuttunut on se vaimon saama 10 lisäkiloa, niin onhan se eron syyksi aikamoinen veto. Mutta veikkaan, ettei kyse kuitenkaan todellisuudessa ollut pelkästään ne 10 lisäkiloa, vaan siihen liittyi jotain muutakin.

Kyllä timminä pysyy, vaikka ei urheilisikaan päivittäin. Yleensä jo ihan suositeltavaa on pitää kerta viikkoon lepopäivä.

Jos ainoa asia, mikä tuossa suhteessa on muuttunut on se vaimon saama 10 lisäkiloa, niin onhan se eron syyksi aikamoinen veto. Mutta veikkaan, ettei kyse kuitenkaan todellisuudessa ollut pelkästään ne 10 lisäkiloa, vaan siihen liittyi jotain muutakin.
Huomaa ettet todelakaan ole pyörinyt treffipalstoilla

Mä aikoinaan kun tuolla pyörin niin oli mieheiltä vaikka mitä vaatimuksia pukeutumiseen ja ulkonäköön, he eivät kyllä vastineeksi tehnyt itseleen mitään. Eli heillä pitää olla silmänilon, mutta eivät vaivaudu antamaan samaa takaisin.
Mä saan mieheni kropasta silmäniloa. Ja hän saa mun kropastani silmäniloa. Miehelläni on treenattu vartalo, itse olen 6 kg ylipainoinen. Tästä voidaan kaiketi tulla siihen lopputulokseen, että kaikki eivät koe, että silmäniloa voi saada vain treenatusta vartalosta.

Mä olen tilanteeseeni täysin tyytyväinen ja myös mieheni on tilanteeseen täysin tyytyväinen. Hän oli sitä myös silloin, kun mulla oli ylipainoa lähes 20 kg. Joten mikä tässä on se ongelma?

Ajatuksenakin aivan naurettava...jos nyt laittaisin treffi-ilmoituksen nettiin, jossa olisi kuva musta 6 kg ylipainoisena ja hakisin treenattua miestä, niin porukalla veri kiehuisi päästä, koska ei LÄSKI ihminen saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA hakea treenattua kumppania itselleen. En käsitä. Miksi ihmeessä ei saa? Ainakin tämä läski kun kelpaa näemmä enemmän kuin hyvin tuolle treenatun kropan omaavalle ukolle.

Mä saan mieheni kropasta silmäniloa. Ja hän saa mun kropastani silmäniloa. Miehelläni on treenattu vartalo, itse olen 6 kg ylipainoinen. Tästä voidaan kaiketi tulla siihen lopputulokseen, että kaikki eivät koe, että silmäniloa voi saada vain treenatusta vartalosta.

Mä olen tilanteeseeni täysin tyytyväinen ja myös mieheni on tilanteeseen täysin tyytyväinen. Hän oli sitä myös silloin, kun mulla oli ylipainoa lähes 20 kg. Joten mikä tässä on se ongelma?

Ajatuksenakin aivan naurettava...jos nyt laittaisin treffi-ilmoituksen nettiin, jossa olisi kuva musta 6 kg ylipainoisena ja hakisin treenattua miestä, niin porukalla veri kiehuisi päästä, koska ei LÄSKI ihminen saa MISSÄÄN TAPAUKSESSA hakea treenattua kumppania itselleen. En käsitä. Miksi ihmeessä ei saa? Ainakin tämä läski kun kelpaa näemmä enemmän kuin hyvin tuolle treenatun kropan omaavalle ukolle.
No mua ei kiinnostas sekunttiakaan mies joka valitsee puolisonsa ulkonäön perusteella.

No mua ei kiinnostas sekunttiakaan mies joka valitsee puolisonsa ulkonäön perusteella.
Tuskin kukaan pitää ulkonäköä AINOANA kriteerinä. Mutta mä kyllä itse koen, että ulkonäkökriteeri yhdessä muiden kriteerien kanssa on pelkästään positiivinen asia.

Mä haluan kokea olevani ihana. Ja kaunis. Mun mielestäni olisi ihan hirmu sääli, jos olisin mieheni mielestä ihana ja ulkonäköni osalta vain "ihan ok". Mä kun toivoisin olevani kumppanini silmissä vähän enemmäkuin, kuin vain ihan ok. Ja sama pätee myös sinne toiseen suuntaan.

njoo
Jos 5 miehen perustella sanot ettei löydy normaalia niin huh huh :). vaatii vaan kärsivällisyyttä ja avoimmuutta myös itseltään eikä saa myöskään itse katkeroitua ja ajatella että kaikki miehet paskoja PISTE. Toivon parempia miehiä sinne sunkin suuntaan kyllä he siellä netissä ovat

Tuskin kukaan pitää ulkonäköä AINOANA kriteerinä. Mutta mä kyllä itse koen, että ulkonäkökriteeri yhdessä muiden kriteerien kanssa on pelkästään positiivinen asia.

Mä haluan kokea olevani ihana. Ja kaunis. Mun mielestäni olisi ihan hirmu sääli, jos olisin mieheni mielestä ihana ja ulkonäköni osalta vain "ihan ok". Mä kun toivoisin olevani kumppanini silmissä vähän enemmäkuin, kuin vain ihan ok. Ja sama pätee myös sinne toiseen suuntaan.
Sä et nyt ihan taida ymmärtää, että mitä osa noista miehistä tuolla netissä oikein hakee. Ne eivät ole realistisia vaatimuksia.

Mikä on sitten normaalia? Et voi saada sellaista mitä ei ole olemassa. Mikäli jokainen nainen etsii sitä alfauroksen stereotypiaa, joka heidän mielessään asuu, on selvää, ettei tule ikinä löytymään sitä oikeaa. Fiksu miettisi, millaisia heikkouksia kyseisissä ihmisissä on ja ovatko ne ehkä sellaisia, jotka ajansaatossa paranisivat tai joiden kanssa voisi elää?
Mun mielestä tai oman kokemuksen mukaan niin ei kannata luopua omista vaatimuksista. Ne kuitenkin jää "kolkuttamaan" mieleen, että miksi tyydyin tähän kun olen aina pitänyt tärkeänä kumppanissa piirrettä/puolta x.
Mies katsoo aina enemmän ulkonäköä ja nainen taas arvostaa enemmän luonnetta, että millaiseksi mies saa olon tuntemaan.

Yhteistyössä