The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Eilen oli ihan paskaset hiukset mut ne olis sannut tänää laitettua...mut piti pestä ne ja nyt ne on nii liukkaat ja puhtaat että en saa niitä mitenkään päin:kieh: ja just nyt ne pitäs saada!
Minun hiukset sojottaa iloisesti taivasta kohti :D laita paljon lakkaa! Kerran sisko teki mulle baariin kampauksen ja laittoi tujusti hiuskiinnettä.. Koko yö me reivattiin ja oli seuraa kotiinkin asti. Kaikesta pyöriskelystä huolimatta yksikään suortuva ei irronnut kampauksesta. Ei edes sen jälkeen kun irrotin ponnarit ja pinnit pois päästä :LOL:
 
Viikonloppu vapaa ensimmäistä kertaa sitten heinäkuun ekan viikonlopun ja minä en keksi mitään tekemistä.. Näin se työ imaisee ihmisen.. On vaan outo olo että johonkin vuoroon pitää kohta joutua..
Mä nyt sit kumminkin kävin varaamassa pyykkituvan 12 - 15. Sinänsä mieleistäni työntekoa, et koneet tekee hommia ja itte voi vaik sihauttaa.
 
Minun hiukset sojottaa iloisesti taivasta kohti :D laita paljon lakkaa! Kerran sisko teki mulle baariin kampauksen ja laittoi tujusti hiuskiinnettä.. Koko yö me reivattiin ja oli seuraa kotiinkin asti. Kaikesta pyöriskelystä huolimatta yksikään suortuva ei irronnut kampauksesta. Ei edes sen jälkeen kun irrotin ponnarit ja pinnit pois päästä :LOL:
Muistan tuontyyppisen tapauksen. Pyöriskelyn jälkeinen kuva olis ollu tommoinen:

 
  • Tykkää
Reactions: (Laura)
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337010:
Mie haluun uunipottuja ja kylmäsavulohta. Nyt. Heti. Nih :snotty:.
Nii minäkii!!!

Ja ruisleipää aurajuustolla ja suolakurkulla.

Ja sit mie haluuu-uuu-uuun et joku imurois, tiskais ja pesis lattian.

Sinkkuelämän surkein puoli on siinä, et kun pistää ittensä asialle, niin joutuu itte tekemään perässä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30337050:
Kokeile vaan tsihauttaa jos ei vatsa ole nyt viime päivinä vaivannut.
ei se ole vaiannut kun noi lääkeet ja sit en oo uskaltanut syödä mitään:D No,ainakin turvotus lähtenyt. Yhen pienen muffinsin söin jossa oli suklaatäyte..suklaatahan en sais syödä enkä rasvasta ja tossa oli kumpaakin..ups:D No joo mut se oli pieni muffini ja vasta sit tajusin kun olin sen jo syönyt.Se rupes pikkusen vaivaamaan tai sit johtu siitä kun en ole tosiaan syönyt mitää hetkeen ni vatta järkytty. en tiedä


mutta nyt meen.pitäkää ketju pystyssä :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30337052:
Huamenta.

Mulla särkee päätä. Hierojaa kaivattais tänne päin, niskat nii jumissa, että päänsärky on joka päiväinen riesa.
Kunnon kuuri eli vähintään kymmenen päivää Buranaa 600mg x 3 vuorokaudessa. Ja sitten varailet ajan hierojalle.

:hug:.
 
ei se ole vaiannut kun noi lääkeet ja sit en oo uskaltanut syödä mitään:D No,ainakin turvotus lähtenyt. Yhen pienen muffinsin söin jossa oli suklaatäyte..suklaatahan en sais syödä enkä rasvasta ja tossa oli kumpaakin..ups:D No joo mut se oli pieni muffini ja vasta sit tajusin kun olin sen jo syönyt.Se rupes pikkusen vaivaamaan tai sit johtu siitä kun en ole tosiaan syönyt mitää hetkeen ni vatta järkytty. en tiedä


mutta nyt meen.pitäkää ketju pystyssä :wave:
Syömättömyys on pahasta. Vatsahapot pääsee nousemaan entistä helpommin. Syö kunnolla ennen tsihauttamista.

:wave:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä