vierailija
Ulkonäön haukkumiset ei ole kritiikkiä ja niitä ei tässä nyt todellekaan tarkoiteta.Niin, jos se kritiikkiä on tasoa lihava ja vatsa kasvanut tai jotain lonkeronjuontijuttua pelkästään.
Ulkonäön haukkumiset ei ole kritiikkiä ja niitä ei tässä nyt todellekaan tarkoiteta.Niin, jos se kritiikkiä on tasoa lihava ja vatsa kasvanut tai jotain lonkeronjuontijuttua pelkästään.
Mitäköhän sitten? Ei tule paljoa muuta mieleen, paitsi ne kuumaa vertailut.Ulkonäön haukkumiset ei ole kritiikkiä ja niitä ei tässä nyt todellekaan tarkoiteta.
Lukaisin päivän jutut läpi, en koko ketjua kerralla. K:n fanitus on ihan samanlaista kuin Joksujen fanitus. Häntä puolustetaan tosi tiukasti ja saakin puolustaa. Se oli pointtini. Niin saa joksujakin.Että lukaisit koko ketjun läpi, reilut 3200 sivua? En tiedä uskoisko
Itse olen seurannut koko jutun alusta asti näitä eri palstoja ja kyllä mulle on piirtynyt se kuva, että erityisesti Joksujen fanitus on sellaista sokeaa ja kritiikitöntä palvontaa. Ehkä se herättää vastareaktioita? Suomalaiset on kuitenkin suurimmalta osaltaan järkiperäistä kansaa. Käärijän fanitus on järkevämmällä tasolla, ei sokeasti hehkuteta kaikkea mitä se tekee, vaan hyväksytään se, ettei kaikki puolet siinä välttämättä itseä miellytä ja silti voi olla fani.
No esimerkiksi K:n somejulkaisuista tai uusista biiseistä jos joku on sanonut jotakin muuta kuin pelkästään positiivista, niin hyvin monesti se on tultu leimaamaan haukkumiseksi ja vihaamiseksi.Mitäköhän sitten? Ei tule paljoa muuta mieleen, paitsi ne kuumaa vertailut.
Kyllä Kärtsää on hehkutettu paljon enemmän jos näitä kaikkia kaksplussan&vauvan ketjuja katsotaan. Eikä hehkuttamisessa mitään pahaa olekaan. Kuka sit hehkuttaa ketäkin.En ole kyllä huomannut. Sen sijaan tätä aivan triviaalien tekemisten ylisanoittamista on nähty Käärijään liittyen koko ajan.
Mä taas tykkäsin näistä vaatteista. Kivan erilaisetToivottavasti joksut vaihtaa noita vaatteita, en tykännyt Janin ylikireistä (ihan kuin takki olis ollut pieni ja B:nkin takki niillä rajoilla) vaatteista ja sitten taas Nacella liian löysät vaatteet sekä myös Krisin housut näytti epäistuvilta/liian suuret.
Siitäkin loukkaannuttiin kun joku ei tykännyt K:n uusista housuista.Ei ole tullut huomattua, B on se enemmän palvonnan kohde.
Erilaiset joo, mutta se istuvuus.Mä taas tykkäsin näistä vaatteista. Kivan erilaiset
Bojan ei ole sanonut, että häntä häiritsee heidän luuleminen pariksi nykyään. Vaan ilmeisesti eivät olleet pari vielä viisuissa ja silloin sen väittäminen häiritsi. Bojan ei ole ikinä korjannut, etteivät he ole pari edelleenkään, sen sijaan sanoi, että häntä on luultu huonoksi poikaystäväksi.
Samanlailla usein loukkaannutaan, jos kyse olis B:stä, näitä loukkaantujia tuntuu olevan molemmin puolin.Siitäkin loukkaannuttiin kun joku ei tykännyt K:n uusista housuista.
Mä tykkäsin Janin asusta ihan erityisen paljon.Toivottavasti joksut vaihtaa noita vaatteita, en tykännyt Janin ylikireistä (ihan kuin takki olis ollut pieni ja B:nkin takki niillä rajoilla) vaatteista ja sitten taas Nacella liian löysät vaatteet sekä myös Krisin housut näytti epäistuvilta/liian suuret.
Loukkaannuitko, kun joku loukkaantui?Siitäkin loukkaannuttiin kun joku ei tykännyt K:n uusista housuista.
Tällaisen tulkinnan tosiaan voi tehdä B:n puheiden perusteella, jos ollaan kirjailmellisia.Bojan ei ole sanonut, että häntä häiritsee heidän luuleminen pariksi nykyään. Vaan ilmeisesti eivät olleet pari vielä viisuissa ja silloin sen väittäminen häiritsi. Bojan ei ole ikinä korjannut, etteivät he ole pari edelleenkään, sen sijaan sanoi, että häntä on luultu huonoksi poikaystäväksi.
Jos joku ihan asiallisesti pohtii että ei tykännyt keikkavaatetuksesta ja kertoo vaikka minkä tyylisistä itse tykkäis enemmän, niin ei siinä ole mitään pahaa. Kaikilla on mielipiteensä. Ilkeänsävyinen arvostelu on eri asia tai sellainen loppumaton arvostelu, jossa vikaa haetaan ihan kaikesta kun ei vaan tykätä tyypistä.Samanlailla usein loukkaannutaan, jos kyse olis B:stä, näitä loukkaantujia tuntuu olevan molemmin puolin.
Valitettavasti näissä ketjuissa ne pakkomielteisimmät ja fanaattattisimmat fanit on niitä B:n puolustajia. He saavat sitten riidan aikaiseksi muiden kanssa. Itse olen JO fani ja rakastan B:tä. Sokea en silti siitä huolimatta ole.Lukaisin päivän jutut läpi, en koko ketjua kerralla. K:n fanitus on ihan samanlaista kuin Joksujen fanitus. Häntä puolustetaan tosi tiukasti ja saakin puolustaa. Se oli pointtini. Niin saa joksujakin.
Mä en usko. Mä luulen, että K on Bojanin rakas. Jos joku suositumpi tuttavuus ei tee häneen tunnetasolla samanlaista vaikutusta (edes etäisesti) niin ei Bojan samalla lailla tule heistä piittamaan.Juuri näin. Boitsukin on korostanut K yhteyttä vain näkyvyyden ja suosion lisäämisen takia.. Jos muista ystävistään saisi/saa samanlaisen buustin uralleen niin alkaa tuoda heitä enemmän julkisuudessa esiin. Unohtuu K samantien.
En, ei mulla ole mitään niitä housuja vastaan. Se oli esimerkki siitä että monet on myös K:n suhteen tosi tiukkoja mitä saa sanoa, kun niitä esimerkkejä täällä kysyttiin.Loukkaannuitko, kun joku loukkaantui?
Ei pidä paikkaansa ja olen K fani UMK:sta asti itse.Valitettavasti näissä ketjuissa ne pakkomielteisimmät ja fanaattattisimmat fanit on niitä B:n puolustajia. He saavat sitten riidan aikaiseksi muiden kanssa. Itse olen JO fani ja rakastan B:tä. Sokea en silti siitä huolimatta ole.
Jan näytti tosi hyvältä! Ja Krisin housut oli upeat, korosti pitkiä jalkoja.Mä tykkäsin Janin asusta ihan erityisen paljon.
Se oli juuri se mun pointti. Molempien puolesta loukkaannutaan ja puolustetaan ihan yhtälailla.Samanlailla usein loukkaannutaan, jos kyse olis B:stä, näitä loukkaantujia tuntuu olevan molemmin puolin.
Rakastaa K:ta aidosti, puhuu hänestä siksi. Vai ihan uranosteenko takia kirjoitti jonkun fanin merchiin nimmarin viereen "Peliä!"?Älä ole naiivi. B usein kaivaa K:n esiin kun pitää saada nostetta omalle uralleen.
Eikö K:n housuista saa puhua?En, ei mulla ole mitään niitä housuja vastaan. Se oli esimerkki siitä että monet on myös K:n suhteen tosi tiukkoja mitä saa sanoa, kun niitä esimerkkejä täällä kysyttiin.
Joo Krisin asu oli kiva myös. Itse oisin tykännyt B:n soundcheck asuista enemmmän, kuin varsinaisesta keikka-asusta. Se raitapaita istui ihanasti!Jan näytti tosi hyvältä! Ja Krisin housut oli upeat, korosti pitkiä jalkoja.
Toi ei ollut keltään pois.Ne pahvi-Bojan jutut tuli just silloin suunnittelematta ja hetken ideana, koska joku fani sattui antamaan sen Klle sinä päivänä.
Mut otetaanpa esimerkiksi SSOL, jonka promossa käytettiin tätä yhteyttä hyväksi oikein urakalla: levyn kannessa vihjaus J*re, musavideolla näkyi K, youtubeen laitettiin mv yhteyteen tagi #käärijä, julkaisulive vedettiin Kn ig-tililtä.
Mä seuraan Jokereiden levyjuttuja ja käyn keikalla lähinnä K&B-yhteyden takia. En kuitenkaan kuuntele sen vuoksi Kärtsää.Kuunteleehan väkisin jotkut, yhtä lailla niinkuin joku eilen kirjoitti tänne tai toiseen kompostiin, että kuuntelee ja käy joksujen keikoilla vain shipin takia.