Oletko sinä minä???Ääh, joka siivouspäivä sama juttu. Eeii jaksa, halua, pysty...on jotain muuta kesken jne jne jne..:headwall:
Oletko sinä minä???Ääh, joka siivouspäivä sama juttu. Eeii jaksa, halua, pysty...on jotain muuta kesken jne jne jne..:headwall:
Ehkä joku kadonnut kaksoissiskoOletko sinä minä???
Tää ulkoruokinta on ukkomiesgeeniselle kakkamainen olotila.onneks siivoaminen ei kuulu mun hommiin
Vähän helpotti. Mutta kotiäitiys, lähärit, vaimomatsku keskustelu hoitajista. Sinä se vaan tiedät mistä narusta nykäistäei tartte laura kiihottua, meiän diili on ihan vapaaehtoista treidaamista jonka lähtökohta on siinä että eukko inhoaa kokkaamista
En minäkään.Se on kummallista että puhdas vaate loppuu kaapista jos ei pese välillä pyykkiä. En oo koskaan tajunnut mikä juttu siinä on..
Minä olen sukkien kanssa ihan kädet pystyssä. Pidän eriparisukkia ihan suosiolla. Voihan ne tulla vaikka muotiin joskus, mistä sen tietää..En minäkään.
Toisekseen, taloyhtiön pesukone syö sukkia. Ihan oikeesti.
No mä olen mustasukkainen, eli en mä oikein saa eriparisukkia mitenkään. Mut määrä sukkakopassa vähenee käsittämättömästi.Minä olen sukkien kanssa ihan kädet pystyssä. Pidän eriparisukkia ihan suosiolla. Voihan ne tulla vaikka muotiin joskus, mistä sen tietää..
No ehkä pikkasen mutta en mä minnekkään lähdeTinkuliinilla taitaa tanssikengät pyöriä jalassa?
sain mutten ollut rehveillä edelleenkäänno saikko yinksu tukan kuntoon rehveilles?