Tuohan on lauantai pussin musta auto! Tahtoo!!No tuosta tuommoinen, vähän ajettu tosin liian vanha sulle vissiin oli
Chevrolet Camaro 5.7i C Coupe Z28 Coupé 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
Tuohan on lauantai pussin musta auto! Tahtoo!!No tuosta tuommoinen, vähän ajettu tosin liian vanha sulle vissiin oli
Chevrolet Camaro 5.7i C Coupe Z28 Coupé 2000 - Vaihtoauto - Nettiauto
mut minen halua sellasta.nih.samanlainen se pikkuauto on ohittaessa kuin isompikin
kunhan koneessa vaan on ruutia
Kyllä koneessa on kruuttia, sen verta äksysti lähtee.samanlainen se pikkuauto on ohittaessa kuin isompikin
kunhan koneessa vaan on ruutia
Tai jos piti olla iso, punainen ja tehokas (ei tosin niin tehokas kuin edellinen)mut minen halua sellasta.nih.
niimpä, se 66kw tieseljarppa on yllättävän pirteäKyllä koneessa on kruuttia, sen verta äksysti lähtee.
no tottahan sulla on lompsa lyönnissä jos sulla on mökit sun muutJos en ajais pikkupaholaisella ja ois rahhoo, niin ostaisin maasturin. Niillä kelpasi mökilläkin ajaa monttuihin ilman että pakoputki tipahtaa (been there)..
iso ja tehokas mutta ei punanen. no ei saa liian isokaan olla.Toi on liian pitkä,en pystyis peruuttaa ikinäTai jos piti olla iso, punainen ja tehokas (ei tosin niin tehokas kuin edellinen)
Cadillac Eldorado Avoauto 1975 - Vaihtoauto - Nettiauto
Talvella vois vähän vit.. vissiin hankala ajettava, rättikatto ja silleen
Käteistä on vähän hintsusti. Voisihan sitä myydä asunnot ja muut ja ajella vähän päheämminno tottahan sulla on lompsa lyönnissä jos sulla on mökit sun muut
annappa esmerkki mimmonen vois käydäiso ja paksu mutta ei löysä. no ei saa liian isokaan olla.Toi on liian pitkä,en pystyis peruuttaa ikinä päälle
niin pitäs,oon syönyt yhen sämpylän ja mustikkakeittoa ja sit pari kauraleipaviipaletta tänää.Jaa, pitäs varmaan syödä jotain.
Söin juuri iltapala/päivällisen eli viimeiset kaalikääryleet. Hyviä Mutta onneksi loppuivat, olen syönyt niitä kolme päivääJaa, pitäs varmaan syödä jotain.
No en mää tässä kaikkien kuullen viittiannappa esmerkki mimmonen vois käydä
AUTOISTA nyt puhuttiin! :stick:No en mää tässä kaikkien kuullen viitti
Mä söin viimeks 14.00 aikaan.niin pitäs,oon syönyt yhen sämpylän ja mustikkakeittoa ja sit pari kauraleipaviipaletta tänää.
Ai sä tuut taas tänne,no minä tuun vastaan niin löydät perille astihyviä öitä. aamuyöstä pitäis lähteä töihin johonkin jumalan selän taakse. vielä kun vähän tarkemman osoitteen jostain sais.
Nickelback - How You Remind Me - YouTube
Mie aattelin et poika on meillepäin tulossaAi sä tuut taas tänne,no minä tuun vastaan niin löydät perille asti