Jahas :ashamed:huikee idis
Jahas :ashamed:huikee idis
No täälähän mie olenei oo miestä! näkynyt...
hups! menee miehet sekaisin..No täälähän mie olen
näin onNythämmävastahokasin.
Krutilla on koneessa summeri joka hälyttää milloin avainsananat, kuten 715517 tai lusikka palstalla mainitaan.
Siltä kyllä nyt alkaa vaikuttaa :xmas:Nythämmävastahokasin.
Krutilla on koneessa summeri joka hälyttää milloin avainsananat, kuten 715517 tai lusikka palstalla mainitaan.
koskaan en oo heilutellutSiitä vaan . Ette sit kauheesti heiluta patjaa, kun mä koitan nukkua!
Älä sekoita miehiä ja poikia.hups! menee miehet sekaisin..
Oot siis sellainen passiivisempi osapuoli?koskaan en oo heilutellut
niimpä, mies! saattaa vetää herneen nenuun jos se rinnastetaan meikäläiseenÄlä sekoita miehiä ja poikia.
Musta tuntuu et tinku vedättää nyt :xmas:Oot siis sellainen passiivisempi osapuoli?
Musta tuntuu et tinku vedättää nyt :xmas:
Kikherneen korkeintaan, laitoin juuri hummusta varten kikherneet likoamaan, huomenna keittäminen, jäähdyttäminen ja hummuksen tekoniimpä, mies! saattaa vetää herneen nenuun jos se rinnastetaan meikäläiseen
peesaan, yinksu on aiemmin myöntänyt - ja vielä moneen otteeseen - että se on paljokasMusta tuntuu et tinku vedättää nyt :xmas:
no mut jos mies on mies ja poika on poika niin mitäs sinä ja ruutis ootteÄlä sekoita miehiä ja poikia.
Ei kun ajattelin sitä poikaa joka paraillaan lämmittää Tinkuliinille saunaa.niimpä, mies! saattaa vetää herneen nenuun jos se rinnastetaan meikäläiseen
mää ainaski alan olla enämpi tämmönen ikäkupeno mut jos mies on mies ja poika on poika niin mitäs sinä ja ruutis ootte
Tule märkänä takaisinMä meen sinne suihkuun tai en koskaan pääse sinne :wave:
tulit sitten kun minä meen. epäilen palaneen käryä:vampire:Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30333742:Tule märkänä takaisin
I like my beer cold my women hot and my cars fast.Ymmärrän.
Olut kylmänä ja märkänä.
Nainen lämpöisenä ja märkänä.
Sää lämpöisenä ja kuivana.
Sit on kelit kohdallaan.
Mie tulin ennen kun ilmoitit lähteväsi :vampire:tulit sitten kun minä meen. epäilen palaneen käryä:vampire:
onko sulla joku kakslahkeinen parruhousu joka pidättelee sun pääsyä ketjuun?!
eli on! mää oonkin vähän aavistellut näin olevan.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30333755:Mie tulin ennen kun ilmoitit lähteväsi :vampire:
Ja parruhousu . Minen kommetoi mittään .