ei,kyllä se tänne tulee,käy aika useestikinMie aattelin et poika on meillepäin tulossa
Hyvä muuten toi Nickelback, *tyks tyks*
NYT mie lähen nukkuu..:wave:
ei,kyllä se tänne tulee,käy aika useestikinMie aattelin et poika on meillepäin tulossa
Hyvä muuten toi Nickelback, *tyks tyks*
NYT mie lähen nukkuu..:wave:
ÖitäAijaa, lehden mukana tuli näyte hierontavoiteesta.
Mutta nyt on pakko mennä nukkuu. öitä :kiss:
Iltaa:wave:Iltaa. Ahdistava sadeilma :|
kävelevä tee kauppias paikalla mitä laitetaan?Iltaa.
|O :headwall: :'(
Ei mulla muuta.
Koska on kylmää ja pimeetä ja märkää ja synkeetä |OIltaa:wave:
Miksi se ahdistaa?
mut ethän sä ulkona nyt ole...vai oletko muka?Koska on kylmää ja pimeetä ja märkää ja synkeetä |O
En niin, mut on täällä sisälläkin kylmää, pimeetä ja synkeetä, ja jos meen suihkuun kohta niin sit on märkääkin!mut ethän sä ulkona nyt ole...vai oletko muka?
Mut sielä on sitten lämmintäkinja jos meen suihkuun kohta niin sit on märkääkin!
Ymmärrän.En niin, mut on täällä sisälläkin kylmää, pimeetä ja synkeetä, ja jos meen suihkuun kohta niin sit on märkääkin!
no voi sua:hug:En niin, mut on täällä sisälläkin kylmää, pimeetä ja synkeetä, ja jos meen suihkuun kohta niin sit on märkääkin!
Niin. Voisinkin mennä sinne suihkuun likoomaan, jos sitten vähän piristyiskin. Ihan kohta.Mut sielä on sitten lämmintäkin
Ai nyt jo :O.no voi sua:hug:
mee peiton alle,siellä on aina hyvä olla.
No tietty Mäkin meen,tuu mun kanssa:snotty:Ai nyt jo :O.
näinpä juuriYmmärrän.
Olut kylmänä ja märkänä.
Nainen lämpöisenä ja märkänä.
Sää lämpöisenä ja kuivana.
Sit on kelit kohdallaan.
Eiks nyt alkais olla jo ruutiksen aika tulla sun kanssa lusikkaan, kun tollasia ehdottelet :xmas:No tietty Mäkin meen,tuu mun kanssa:snotty:
JOOEiks nyt alkais olla jo ruutiksen aika tulla sun kanssa lusikkaan, kun tollasia ehdottelet :xmas:
ei oo miestä näkynyt...ja vaihtelu virkistää..tai jotainEiks nyt alkais olla jo ruutiksen aika tulla sun kanssa lusikkaan, kun tollasia ehdottelet :xmas:
ai sää oot vielä hereillä!!
jeps mutta alan olla jo valmis lusikkahommiinai sää oot vielä hereillä!!
Otetaan ruutis meidän väliin.ei oo miestä näkynyt...ja vaihtelu virkistää..tai jotain
otetaan vaan..apus etupuoliOtetaan ruutis meidän väliin.
huikee idisOtetaan ruutis meidän haaroväliin.
Siitä vaan . Ette sit kauheesti heiluta patjaa, kun mä koitan nukkua!otetaan vaan..apus etupuoli