Yöäk, kuka halua Hesburgerissa käydä?

esim on
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30332420:
No niin. Käsi ylös, kuka ei ole koskaan antanut viattomalle lapselle lisäainekarkkia. Aletaan sitten vasta ihmettelemään näiden viattomien lasten kohtaloja.
ja kaikkea muitakin suklaalla höystettynä :) mut oon toki antanut karkkia lapselle :)

Mut tää ketju oli taas muistutus itelle että niitä viahtoehtoja on tarjotavana kun välilä menee siitä helpoimmassta kun paljon asioita tehtävänä ....
 
säpäle harmaana
[QUOTE="Niin";30332445]siis siitä syystä en syö broileria vaan aitoa maalais luomukanaa :)[/QUOTE]

Okei. Minä julma ihminen juuri tein viattomille lapsilleni tuossa broilerikastiketta. Ls-ilmoitusta odotellessa.
 
"niin"
toi skidi tykkä eniten kuivatuista hedelmistä rusinoita viikunoita rypäleitä mandariineja ei ollakkaan muuten syöty kun suklaata.. sit kuivattuja appelsiineja ja mitä niis onkaan mangoa ja jneee..
 
säpäle harmaana
ja kaikkea muitakin suklaalla höystettynä :) mut oon toki antanut karkkia lapselle :)

Mut tää ketju oli taas muistutus itelle että niitä viahtoehtoja on tarjotavana kun välilä menee siitä helpoimmassta kun paljon asioita tehtävänä ....
No tämähän se pointti onkin. Jos tässä nyt lähdetään taivastelemaan kuka vie _viattomat_ lapset heselle syömään, niin samalla voidaan taivastella myös viattomien lasten karkkeja.
 
noh et sie
Alkuperäinen kirjoittaja säpäle harmaana;30332458:
Okei. Minä julma ihminen juuri tein viattomille lapsilleni tuossa broilerikastiketta. Ls-ilmoitusta odotellessa.
ihminen ollenkaan tykkäänhän mä susta actionia tuot ;D

mut se oli itelle sellanen pikku herätys ku näin niitä broilereita siinä prosessisa niin ei vaan sit tehny mieli syödä.. kaippa ne on pieniä jäämiä jos ollenkaan sitten kun pöytään tuo mut tähän sanoisin et ei kannata ottaa niitä missä valmis marinaadi.
 
säpäle harmaana
ihminen ollenkaan tykkäänhän mä susta actionia tuot ;D

mut se oli itelle sellanen pikku herätys ku näin niitä broilereita siinä prosessisa niin ei vaan sit tehny mieli syödä.. kaippa ne on pieniä jäämiä jos ollenkaan sitten kun pöytään tuo mut tähän sanoisin et ei kannata ottaa niitä missä valmis marinaadi.
tietysti tykkäät, kukapa ei :D
 
ainii
mulla muuten toimi opasteena se että en opeta karkille oli kun näin sitä vanhempien toimia karkki hyllyssä millon mitäkin karkkia revittiin ja huutoa ja sen sellasta niin aaateeelin etten sit totuta lassta karkkiin et ei tuu mitään episodia siellä karkki hyllyllä :) kun alussa mua nolotti jos toi tyttö alko huutaa nykyään jos sit tiukasti sanon että ei käy haha
 
jfdskolsf
Ap:n arvostus ruokaa kohtaan taitaa olla sellaista laatua, että sitä parasta ja kalleinta kyllä ostetaan runsain mitoin (ilmoitellut täällä että kuukauden ruokalaskut on tuhansia euroja) ja sitten sitä mätetään roskiin kun on liikaan ja ehtii pilaantua (tämänkin itse kertonut).
 
Mielenkiintoista kun aika vähän meillä menee roskikseen :). Mutta emme myös voi syödä jos jotain on pilalla. Luomu valitettavasti maksa, myös tervellinen ruokaa on kallimpi kun nakkipakeetti, en voi siihen mitään tehdä. Mielelläni en maksa paljon.
 
"Saija"
Olenko mä sitten jotenkin hienompi ihminen jos päätän muutua ylipainoiseksi ja aloitan syödä Hesessä sekä ehdottomasti hiusvärit ja muut myrkyt laitan raskauden ajaksi päähään?
Joithan sä viinaakin raskaana ollessas. Muistan elävästi kuinka biletit ja retostelit juomises, tais olla vielä parin viikon sisällä ennenkuin sait tietää olevas raskaana.
Ja oli jo aika pitkällä kun sait tietää.

Ja juu, kyllä kaikki jotka nai ilman ehkäisyä tajuaa, että raskaanahan sitä voipi olla.
Silti juhliminen maittoi...

Että äläs nyt tee niin pyhää itestäs, kun kaikki täällä kuitenkin olet kertonut.
 
[QUOTE="Saija";30333086]Joithan sä viinaakin raskaana ollessas. Muistan elävästi kuinka biletit ja retostelit juomises, tais olla vielä parin viikon sisällä ennenkuin sait tietää olevas raskaana.
Ja oli jo aika pitkällä kun sait tietää.

Ja juu, kyllä kaikki jotka nai ilman ehkäisyä tajuaa, että raskaanahan sitä voipi olla.
Silti juhliminen maittoi...

Että äläs nyt tee niin pyhää itestäs, kun kaikki täällä kuitenkin olet kertonut.[/QUOTE]

siis wtf taas? :LOL: Ennen tätä raskautta en ole koskenut alkoholiin aika pitkään kun töitä oli sen verran paljon. Mä oikeasti suosittelen sinulle jonkun ammattiavun, ei tälläistä enää voi olla normalia. Oletko sä sama kuka tri. tuherostakin täällä jauhat sekä vauvan palstalla?
 
vieras..
[QUOTE="Saija";30333086]Joithan sä viinaakin raskaana ollessas. Muistan elävästi kuinka biletit ja retostelit juomises, tais olla vielä parin viikon sisällä ennenkuin sait tietää olevas raskaana.
Ja oli jo aika pitkällä kun sait tietää.

Ja juu, kyllä kaikki jotka nai ilman ehkäisyä tajuaa, että raskaanahan sitä voipi olla.
Silti juhliminen maittoi...

Että äläs nyt tee niin pyhää itestäs, kun kaikki täällä kuitenkin olet kertonut.[/QUOTE]

No voihan hyvänen mahoton, tiimarivihot senkun viuhuu :)

Jokainen nainen kai tietää, että raskaaksi voi tulla ehkäisystä huolimatta, onkin siis syytä pidättäytyä juhlinnasta aina kun ei ole menkkoja, mutta menkatkin voi tulla vaikka on raskaana... Ehkä on siis hyvä olla ottamatta koskaan mittään, koskaan ei voi olla ihan 100% varma ettei oo raskaan :D
 
No voihan hyvänen mahoton, tiimarivihot senkun viuhuu :)

Jokainen nainen kai tietää, että raskaaksi voi tulla ehkäisystä huolimatta, onkin siis syytä pidättäytyä juhlinnasta aina kun ei ole menkkoja, mutta menkatkin voi tulla vaikka on raskaana... Ehkä on siis hyvä olla ottamatta koskaan mittään, koskaan ei voi olla ihan 100% varma ettei oo raskaan :D
Minua kiinnosta vaan mistä tämä harmaa repii kaikki nämä jutut :). Tämä jo aika pelottavan sairasta. Mutta myös en tajua miten joku biilettäminen tähän liity mitä joku tekee ennen raskautta?
 
"Saija"
Minua kiinnosta vaan mistä tämä harmaa repii kaikki nämä jutut :). Tämä jo aika pelottavan sairasta. Mutta myös en tajua miten joku biilettäminen tähän liity mitä joku tekee ennen raskautta?
Itseasiassa oli ensimmäinen kommenttini ikinä sinun juttuihisi.
Toisekseen jostain syystä jäi mieleeni se kun raskaudesta kerroit, ensimmäinen ajatukseni silloin, että vastahan sinä olit bilettämässä, olin lukenut jotain ketjua koskien sitä.

No se siitä, niin paljoa ei kiinnosta, että lähtisin vanhoja ketjuja penkomaan.
 
[QUOTE="Saija";30333224]Itseasiassa oli ensimmäinen kommenttini ikinä sinun juttuihisi.
Toisekseen jostain syystä jäi mieleeni se kun raskaudesta kerroit, ensimmäinen ajatukseni silloin, että vastahan sinä olit bilettämässä, olin lukenut jotain ketjua koskien sitä.

No se siitä, niin paljoa ei kiinnosta, että lähtisin vanhoja ketjuja penkomaan.[/QUOTE]

haha silloin kun raskaksi tulin en ollut palstalla edes :D. Sekä miksi mun pitää bilettämisestä ja raskaudesta täällä puhua?
 

Yhteistyössä