eiku onhan tuolla..oikeusrekisterikeskus...mä vaan huomannut kun oli tuolla ihan alhaalla piilossa *vittu nyt ainakin pitää maksaa*
eiku onhan tuolla..oikeusrekisterikeskus...mä vaan huomannut kun oli tuolla ihan alhaalla piilossa *vittu nyt ainakin pitää maksaa*
samma här : /Mie olen enimmäkseen yksin joten olen voinut vollottaa milloin mistäkin syystä.
Ei varmaan paljo auta mutta :hug:noni,nyt on köyhytty monta sataa:kieh:
tossa oli siis muitakin laskuja mitä maksoin.
Mitä jos alettas kämppäkavereiksi? Ei olisi niin yksinäistä. :xmas:samma här : /
Oli hemmetin kylmä kun tulin kotiin. Mulla vaaleanpun. yöhousut.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30322751:Tänään oli niin vilakka ilma, että piti kaivaa pitkät kalsarit esiin. Ja nää miun lempparit on vielä vaaleanpunaiset . On kuin mikäkin pikku pinkki porsas .
mitähän siitäkin tulis kaks pilli iitaa ja sit vielä toinen kärvistelee kun ei saa...hilpeetä meininkiä siis tiedossaMitä jos alettas kämppäkavereiksi? Ei olisi niin yksinäistä. :xmas:
Äkkiä tilaat pizzanKauhee meganälkä iski yhtäkkiä, ruokaa mullenythetipaikalla... jospa saisin pikkuhiljaa ne 5 kiloa takas mitkä pudotin sen sairastelun aikana |O. Kun näemmä alkaa ruokahalukin vihdoinkin palautua takas.
Ja jos toinen itkee niin sitten alkaa toinenkin itkemään. Tosi hilpeetä.mitähän siitäkin tulis kaks pilli iitaa ja sit vielä toinen kärvistelee kun ei saa...hilpeetä meininkiä siis tiedossa
Jos viis kiloa puuttuu, niin yks pitsa ei auta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30322773:Äkkiä tilaat pizzan
Nyt on mullakin nälkä. Päivällä se oli taas hävöksissä. Eikä täällä ole mitään safkaa kun olin viikonlopun poissa. :|Kauhee meganälkä iski yhtäkkiä, ruokaa mullenythetipaikalla... jospa saisin pikkuhiljaa ne 5 kiloa takas mitkä pudotin sen sairastelun aikana |O. Kun näemmä alkaa ruokahalukin vihdoinkin palautua takas.
Jostain se pitää aloittaa. Tuohon päälle voisi ottaa vähintään puoli litraa kermajäätelöä .Jos viis kiloa puuttuu, niin yks pitsa ei auta.
Edessä on kolmen viikon nakkikiskamättökuuri.
Mä päädyin tunkeen saakutisti pekonia ruokaani :xmas:Jos viis kiloa puuttuu, niin yks pitsa ei auta.
Edessä on kolmen viikon nakkikiskamättökuuri.
Pizzaa siis siullekkin .Nyt on mullakin nälkä. Päivällä se oli taas hävöksissä. Eikä täällä ole mitään safkaa kun olin viikonlopun poissa. :|
Teitkö pasta carbonaraaMä päädyin tunkeen saakutisti pekonia ruokaani :xmas:
naapureilla olis ihmettelemistä et mitä oikeen tapahtuu kun kauhee niiskutus päivästä toiseen.Ja jos toinen itkee niin sitten alkaa toinenkin itkemään. Tosi hilpeetä.
On ollut aika vähissä miunkin saamiset. :snotty:
Jotain sen suuntaista .Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30322808:Teitkö pasta carbonaraa