Laittakkees tähän sellasia biisejä joista tulee virtaa ja hyvä fiilis!! :)

• Viestiketjun aloittaja Biisithukassa
  • Ensimmäinen viesti
Biisithukassa
Pitäis saada virtaa siivoukseen. :D laittakaa vaikka tube-linkkiä hyviin biiseihin. Sellasia joita soitetaan etkoilla ja tulee bilefiilis tai/ja saatte energiaa siitä nisistä.. :)

iu
korkeemalla musa tasolla kun saat sentäs ton linkin siniseks :(
Kun ei laita pikavastausta vaan ihan oikeen vastauksen, siellä voi (jos muistaa) rastittaa noita linkkausjuttuja, ei tartte olla ees musta. :) Mutta jostain syystä välillä näyttää nimetkin, välillä ei.

Fracx in u memory komas kitelle erta lyhyeen sisään tää biisi on se vaan elämä voittaa biisi ainaski ja mitä vaddua tää kone on liian hidas mun sormille taas ahhaha
Hirmu hyvin oon jo oppinut tulkkaamaan sua noin yleensä, mutta tää ei kyllä nyt avaudu. :D Yritäs uudelleen. :)

No siis
Kun ei laita pikavastausta vaan ihan oikeen vastauksen, siellä voi (jos muistaa) rastittaa noita linkkausjuttuja, ei tartte olla ees musta. :) Mutta jostain syystä välillä näyttää nimetkin, välillä ei.

Hirmu hyvin oon jo oppinut tulkkaamaan sua noin yleensä, mutta tää ei kyllä nyt avaudu. :D Yritäs uudelleen. :)
kävi niin että teksstit hyppäs ku kirjotin siis yhtäkkiä se meni keskelle se musta klikki toi hiiri juttu. kolmas kerta putkeen toi biis fracx in your memory biisi se on mulle sellanen yks elämä voittaa biisi :) siis mikä pika vastaus ja oikee vastaus eiks ne kummatkin oo oikeita vastauksii mut nyt huomasin et jos laitan siihen eteen tekjstiä ni sit tulee sininen.

Tuo I gotta feeling soi autossa kun olimme mies, minä, kaaso ja bestman matkalla kirkkoon. Kaikki oli valmista, mitään ei enää voinut tehdä minkään eteen ja jännitys huipussaan. Alettiin kaikki jammailla tätä ja lopulta melkein riehuttiin :D Tästä kappaleesta jäi niin hyvä muisto, että sukat pyörii jaloissa joka kuuntelukerta.

iu
kävi niin että teksstit hyppäs ku kirjotin siis yhtäkkiä se meni keskelle se musta klikki toi hiiri juttu. kolmas kerta putkeen toi biis fracx in your memory biisi se on mulle sellanen yks elämä voittaa biisi :) siis mikä pika vastaus ja oikee vastaus eiks ne kummatkin oo oikeita vastauksii mut nyt huomasin et jos laitan siihen eteen tekjstiä ni sit tulee sininen.
:)

Siis et kirjoita siihen pikavastauksen viestikenttään vaan klikkaat sitä punaista vastaa-nappia, niin pääset rastittamaan "Muodosta linkit automaattisesti" ja "Hae ulkopuolisten linkkien otsikot automaattisesti" -täpät päälle. Mä en vaan sit aina silti muista valita noita, vaikka tuolta kautta vastaisinkin, ja sit ei tee linkkiä.

ai te olitte
autos kirkkoon mennessä :) joo sellasesta spontaanista villistä jää aina hyvä memoryt näit biisei enään tuu oikeen missään siis erilaisii jotain hemmetin underground radioo lukuunottamatta :) ja hyvä että selvistte hengissä automatkasta oliko lähellä :) kirkkoon lämpimänä se on oikein .. mut nyt tyby heräs nih pitää lähtee ulos päin tyby isi raflaan nam :)

gsdiwki
:)

Siis et kirjoita siihen pikavastauksen viestikenttään vaan klikkaat sitä punaista vastaa-nappia, niin pääset rastittamaan "Muodosta linkit automaattisesti" ja "Hae ulkopuolisten linkkien otsikot automaattisesti" -täpät päälle. Mä en vaan sit aina silti muista valita noita, vaikka tuolta kautta vastaisinkin, ja sit ei tee linkkiä.
mä niin en diggaa näistä tietokone hepreasta :(

Fracx - In Your Memory - YouTube

siis siellä yuuutuubissa on se laatikko ei se mikä siin ylhääl suoraan kopioon vaan se sen musan ala puolel. tää kone on niin pehmyt nyt kun vähän kovempaa naputtaa niin netti tikku saanoo poks ja yhteys katkee mut sellasta se on aina välil ...

Yhteistyössä