Biisithukassa
Pitäis saada virtaa siivoukseen. laittakaa vaikka tube-linkkiä hyviin biiseihin. Sellasia joita soitetaan etkoilla ja tulee bilefiilis tai/ja saatte energiaa siitä nisistä..
Rio, Miss Sunshine (jostain syystä ei taas näytä noita nimiä näemmä).
korkeemalla musa tasolla kun saat sentäs ton linkin siniseksRio, Miss Sunshine (jostain syystä ei taas näytä noita nimiä näemmä).
itelle kenkä mainos tohon alkuun mut tosi hyvä biitti ja kyl se danssattaa[video=youtube;uSD4vsh1zDA]http://www.youtube.com/watch?v=uSD4vsh1zDA[/video]
Kun ei laita pikavastausta vaan ihan oikeen vastauksen, siellä voi (jos muistaa) rastittaa noita linkkausjuttuja, ei tartte olla ees musta. Mutta jostain syystä välillä näyttää nimetkin, välillä ei.korkeemalla musa tasolla kun saat sentäs ton linkin siniseks
Hirmu hyvin oon jo oppinut tulkkaamaan sua noin yleensä, mutta tää ei kyllä nyt avaudu. Yritäs uudelleen.Fracx in u memory komas kitelle erta lyhyeen sisään tää biisi on se vaan elämä voittaa biisi ainaski ja mitä vaddua tää kone on liian hidas mun sormille taas ahhaha
kävi niin että teksstit hyppäs ku kirjotin siis yhtäkkiä se meni keskelle se musta klikki toi hiiri juttu. kolmas kerta putkeen toi biis fracx in your memory biisi se on mulle sellanen yks elämä voittaa biisi siis mikä pika vastaus ja oikee vastaus eiks ne kummatkin oo oikeita vastauksii mut nyt huomasin et jos laitan siihen eteen tekjstiä ni sit tulee sininen.Kun ei laita pikavastausta vaan ihan oikeen vastauksen, siellä voi (jos muistaa) rastittaa noita linkkausjuttuja, ei tartte olla ees musta. Mutta jostain syystä välillä näyttää nimetkin, välillä ei.
Hirmu hyvin oon jo oppinut tulkkaamaan sua noin yleensä, mutta tää ei kyllä nyt avaudu. Yritäs uudelleen.
kävi niin että teksstit hyppäs ku kirjotin siis yhtäkkiä se meni keskelle se musta klikki toi hiiri juttu. kolmas kerta putkeen toi biis fracx in your memory biisi se on mulle sellanen yks elämä voittaa biisi siis mikä pika vastaus ja oikee vastaus eiks ne kummatkin oo oikeita vastauksii mut nyt huomasin et jos laitan siihen eteen tekjstiä ni sit tulee sininen.
mä niin en diggaa näistä tietokone hepreasta
Siis et kirjoita siihen pikavastauksen viestikenttään vaan klikkaat sitä punaista vastaa-nappia, niin pääset rastittamaan "Muodosta linkit automaattisesti" ja "Hae ulkopuolisten linkkien otsikot automaattisesti" -täpät päälle. Mä en vaan sit aina silti muista valita noita, vaikka tuolta kautta vastaisinkin, ja sit ei tee linkkiä.