Voisko joku nyt vihdoin kertoa mulle, kuka vittu tämä Jukka on? Pitäiskö mun tuntea tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;30318256:Kyllä Jukkakin tulee, kunhan ehtii.
Koko illan oon miettinyt että mistä puhutaan
Voisko joku nyt vihdoin kertoa mulle, kuka vittu tämä Jukka on? Pitäiskö mun tuntea tyyppi?Alkuperäinen kirjoittaja Kotona Kirves Kädessä;30318256:Kyllä Jukkakin tulee, kunhan ehtii.
Miten h-e-l-e-vetissä mä onnistuin lukemaan, et tölkki IMMEKALVOO???????Helllooouuu ja kädestä löytyy tölkki limelonkeroo ja pantteri pussi sylis.
Nyyppä ei vaan tunne palstan vanhaa kaartia.:O
Onko tänne purkautunut joku the Äitylit? ?
Selluliittikerhon syyskokous?
Mä en kuulu Äityleihin, että silleen.:O
Onko tänne purkautunut joku the Äitylit? ?
Selluliittikerhon syyskokous?
kokemäenjoesta turkuun. :xAlkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto;30318323:Tampereelta Turkuun.
Tauski on mun mies. Näpit irti.
Noooo voinha se noinki lukee jos haluu ????Miten h-e-l-e-vetissä mä onnistuin lukemaan, et tölkki IMMEKALVOO???????
Saat pitää, kunhan säästät nahkat mulle ja Ultramariinille. Me tarvitaan meidän Tauskiveska.Tauski on mun mies. Näpit irti.
Oisit heti sanonu että on nälkä, kyllä täältä ois pari munnaa sullekki riittäny.Nalka... pitaisiko yksi Lumikki spesiaali laittaa? Seitseman keitettya munaa, seitsemassa minuutissa.
Siitä puhe (ajatus), mistä puute?Noooo voinha se noinki lukee jos haluu ????
:heart:Alkuperäinen kirjoittaja Kotilehmä;30318391:Näin kauan arvailin salasanaa, mutta löytyihän se Moro mussut :heart:
Jotenkin sellanen fiilis, ettei tästä oo kauheen kovaa sotaa. Ole hyvä siis.Tauski on mun mies. Näpit irti.