Miesykkönen vois ollakin. Eiku sehä on ku Vin Diesel.Tommoinen ny sattui kameran eteen, en se o mä.
En usko, et MIES!kään on miss Alabama.
Miesykkönen vois ollakin. Eiku sehä on ku Vin Diesel.Tommoinen ny sattui kameran eteen, en se o mä.
En usko, et MIES!kään on miss Alabama.
tarttekko apua? :xmas:715517 pesty muttei öljytty:xmas:
voisin tarvita mutten uskalla sulta ottaa apuja vastaantarttekko apua? :xmas:
Yleisesti vaan kysyin..voisin tarvita mutten uskalla sulta ottaa apuja vastaan
niin varmaanYleisesti vaan kysyin..
Toi täytyy muistaa jatkossa.Yleisesti vaan kysyin..
harjaantunut nenäJahas, tissipuheet tehos, ruutis vainus ne ja tuli paikalle!
Hyvä yötä, kauniita unia, unilaulua tulee tässä:ja just sit tulee paikalle kun mun nukkuaika
Mitä sää siellä teet?!noh, mää oon unkarissa niin ei jouva ihan joka hetki päivystää ketjussa
tällä kertaa kävi tuuri
no enpä ollut tällästä tsipaletta ikinä kuullutkaan.Hyvä yötä, kauniita unia, unilaulua tulee tässä:
Juice Leskinen - Isoisän hinttipussi - YouTube
aijaa,onk siellä sama aika ku täällä?töireissu, oon verkostoitumassa
No ainakin tään oot kuullu Juicen biiseistä:no enpä ollut tällästä tsipaletta ikinä kuullutkaan.
Söitkö vielä pekonia, omenoita ja appelsiineja ja chilipaprikoita?no voi sun prkl! mä söin iltapalan....enkä olis saanut syödä! ittu näitä sääntöjä muista! ei olis saanut ennen maate menoa syödä...hyvä minä:headwall:
en mutta olis pitänyt syödä vähän aiemmin eikä nyt kun menee maateSöitkö vielä pekonia, omenoita ja appelsiineja ja chilipaprikoita?
No valvot vielä puoli tuntia, niit sit et ole syönyt ennen nukkumaanmenoa.no voi sun prkl! mä söin iltapalan....enkä olis saanut syödä! ittu näitä sääntöjä muista! ei olis saanut ennen maate menoa syödä...hyvä minä:headwall:
Niinpä, pakko valvoa.No valvot vielä puoli tuntia, niit sit et ole syönyt ennen nukkumaanmenoa.
Lääkärin määräyksiä tulee noudattaa.Niinpä, pakko valvoa.