Järjettömiä työpäiviä, takana vasta yksi. Aamulla töihin ja kotiin sopivasti iltapalalle. Kiukkuinen muksu ja väsynyt ja kärttyinen äiti, kivaa. Aamulla voi taas herättää tirpan ja häippästä töihin. Hiukka väsy, taidan mennä ajoissa nukkumaan.
Mulle tulee jotenki noista kaikista mieleen joku asuntomessunäyttelytalo, joita ei ole tehty asumiseen vaan esittelyynVoipi olla. Tai sitten ei. Tosin mun silmää miellyttää nuista eniten tämä Kangasalan talo.
Ois muuten ihan mahdoton rasti olla tuomarina. Mä en pystyis moiseen hommaan.
:hug: - voimia sinulle toivon runsaasti. Menette tämän viikon matalaliidolla kaikessa rauhassa, viikonloppuna otatte rennosti oleillen. Huomenna jo tiistai .Järjettömiä työpäiviä, takana vasta yksi. Aamulla töihin ja kotiin sopivasti iltapalalle. Kiukkuinen muksu ja väsynyt ja kärttyinen äiti, kivaa. Aamulla voi taas herättää tirpan ja häippästä töihin. Hiukka väsy, taidan mennä ajoissa nukkumaan.
Juuri tommosella yhdessäololla se luonteva pohja luodaan ja säilyy siihen kun lapset on isoja. Äsken kun tulin salilta mun iso tyttö oli tullut muuten vaan koulun jälkeen piipahtamaan ja tossa me kaffikuppien äärellä rupateltiin niitä näitä. Joskus pitää sanoa että mä olen sun äitis enkä halua kuulla ihan kaikkeaVaan olipa meillä tässä vähän aikaa sitten ihanaa pupatusta ja yhdessä oloilua. Mä kyllä niin tykkään, kun näitten ipanoitten tykönä tulee heijen kavereita ja tullaan tutuiksi - on tosi ihanaa se, että nuo lapset osaavat olla niin reiluja ja väliinpitämättömiä ja avoimia, osaavat puhua.
Isolla porukalla lähdettiin vielä happeilemaankin, saatettiin nuita kavereita koteihinsa. Eikä kyllä oltu hiljasina kun kylänraitilla mennä lotvosteltiin - mutta mahtuuhan tota ääntä tuonne ulkoilmaan vaikka kuinka.
Säilyis vain tommonen "tatsi" noihin lapsiin jatkossakin, kun he kasvavat vanhemmiksi kavereineen. Että on mutkattomat välit. Siinä vois olla saumaa pysyä itekin sitten elossa ja menossa mukana, ettei vallan kokonaan heinittyisi
Joo, melko lailla hengettömiä ovat olleet. Paitti tossa yhdessä jaksossa oli semmonen ihana kerrostalokoti, missä oli sitä elämisen meininkiä . Että sitä ei oltu laittamalla laitettu tiptop- järjestykseen.Mulle tulee jotenki noista kaikista mieleen joku asuntomessunäyttelytalo, joita ei ole tehty asumiseen vaan esittelyyn
- lal lal lal laa,en haluakaan kunnellaaaa....Juuri tommosella yhdessäololla se luonteva pohja luodaan ja säilyy siihen kun lapset on isoja. Äsken kun tulin salilta mun iso tyttö oli tullut muuten vaan koulun jälkeen piipahtamaan ja tossa me kaffikuppien äärellä rupateltiin niitä näitä. Joskus pitää sanoa että mä olen sun äitis enkä halua kuulla ihan kaikkea
:wave:Iltaa! Huhheijaa ja remonttipora laulaa...
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30307624::wave:
mää oon ollu hiukan ihmeissäni kun mun poika on ollu kuukauden päivät uliopistolla eikä oo soittanu mulle kertaakaan, hätnäppää vastaa jos mää soitan
oonks mää ollu niin hirvee iskä?
Mulla just kolahti postiluukusta kahden nuorimmaisen tuoreet luokkakuvat. Ainakin vielä muistavat osoitteeni.mää oon ollu hiukan ihmeissäni kun mun poika on ollu kuukauden päivät uliopistolla eikä oo soittanu mulle kertaakaan, hätnäppää vastaa jos mää soitan
Taitaa vaan nauttia nyt vapaudestaan kun vanhemmat oo näkösällä.mää oon ollu hiukan ihmeissäni kun mun poika on ollu kuukauden päivät uliopistolla eikä oo soittanu mulle kertaakaan, hätnäppää vastaa jos mää soitan
Mulla just kolahti postiluukusta kahden nuorimmaisen tuoreet luokkakuvat. Ainakin vielä muistavat osoitteeni.
Se on nyt vaan itsenäistymisen voimainsa tunnossa. Kyllä se siitä tokenee.mää oon ollu hiukan ihmeissäni kun mun poika on ollu kuukauden päivät uliopistolla eikä oo soittanu mulle kertaakaan, hätnäppää vastaa jos mää soitan
Noitanaisissa on asennetta.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30307653:Iltaaaaaaaaa ja kahvia .
Ja mitä sillä metrisellä halolla tekkee kun pienemmälläkin pesän lämmittää :xmas:.
Saat luvan .Voiks ottaa tsihin vaikka huomenna on aamuvuoro? Kun kerran toinen niistä kahdesta, jotka ostin puolitoista viikkoa sitten, on edelleen juomatta.
Voiks ottaa tsihin vaikka huomenna on aamuvuoro? Kun kerran toinen niistä kahdesta, jotka ostin puolitoista viikkoa sitten, on edelleen juomatta.