The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
pitäs sinne lääkäriin soittaa mutta pelottaa....ja joo tiedän ,pitää soittaa jo ihan senkin takia et kärvistelen täällä kaksinkerroin ja sithän se selvii mikä on.vaikka on mulla aavistus mikä vois olla eikä nyt kyse siitä keliakiasta. Mutta pelottaa silti:(
 
pitäs sinne lääkäriin soittaa mutta pelottaa....ja joo tiedän ,pitää soittaa jo ihan senkin takia et kärvistelen täällä kaksinkerroin ja sithän se selvii mikä on.vaikka on mulla aavistus mikä vois olla eikä nyt kyse siitä keliakiasta. Mutta pelottaa silti:(
:hug: - mutta vaikka pelottaakin niin sitten sen lääkärissä käynnin ja mahdollisten tutkimusten jälkeen sä sitten varmaksi tiedät mitä pitää pelätä, jos niin mitään.

Mutta se että epätietoisuutta pelkää, niin se kyllä syö ja lujaa.

Huomenna soitat, joohan, ajan heti aamusta. Sun on pidettävä ittestäs huolta :kiss: - oikein hyvää sellaista.
 
  • Tykkää
Reactions: Asiankannattaja
En oo juonut tuoremehua ja sit toi omppukin oli nyt eka sellanen. Eikai siinä muu auta kun soittaa. sain mä epävirallisen diagnoosin mitä tää vois olla ja siksi mua pelottaakin kun olin tyhmä ja menin sit googlailee tarkemmin. Nyt olen sit ihan sekasin et onko tää sitä vai jotain muuta.
 
En oo juonut tuoremehua ja sit toi omppukin oli nyt eka sellanen. Eikai siinä muu auta kun soittaa. sain mä epävirallisen diagnoosin mitä tää vois olla ja siksi mua pelottaakin kun olin tyhmä ja menin sit googlailee tarkemmin. Nyt olen sit ihan sekasin et onko tää sitä vai jotain muuta.
Nyt hitoksiin sieltä googlettamasta yhtään mitään tai nojautumasta mihinkään epäviralliseen diagnoosin :hug:!

Märehitään sitä asiaa sitten kun tiedetään onko tässä ja mitä märehittävää. Toistaiseksi sä murunen olet tinkuliini, johon sattuu ja kovasti ja joka ei voi syödä :hug: :(. Ja sille asialle on saatava korjausliikettä nopeasti.

Voi sua pientä :kiss:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä