mitä käy jos syöt vaikka viilin tai jukurtin?Mulla on ongelma...en voi syödä mitään kun heti alkaa sattumaan. aamulla oon puuroa syönyt ja äsken omenan mut en juurikaan muuta. Mehua juonut. Ja sit kuitenkin olis nälkä mutta kun ei uskalla syödä.
mitä käy jos syöt vaikka viilin tai jukurtin?Mulla on ongelma...en voi syödä mitään kun heti alkaa sattumaan. aamulla oon puuroa syönyt ja äsken omenan mut en juurikaan muuta. Mehua juonut. Ja sit kuitenkin olis nälkä mutta kun ei uskalla syödä.
En oo koittanut mut luulen että rupee sattuu...vellimäistä puuroa nyt aamulla söin tai siitä tuli vellimäistä kun oli kiisseliä päällä. Ei mulla nyt edes ole viilii tai jugua.mitä käy jos syöt vaikka viilin tai jukurtin?
Miten ois vaikka lääkäriin? :hug:Mulla on ongelma...en voi syödä mitään kun heti alkaa sattumaan. aamulla oon puuroa syönyt ja äsken omenan mut en juurikaan muuta. Mehua juonut. Ja sit kuitenkin olis nälkä mutta kun ei uskalla syödä.
noh, päivä pari menee vedellä/mehulla jos vatta on niin kipeä ettei kestä edes kauravelliäEn oo koittanut mut luulen että rupee sattuu...vellimäistä puuroa nyt aamulla söin tai siitä tuli vellimäistä kun oli kiisseliä päällä. Ei mulla nyt edes ole viilii tai jugua.
:hug: - mutta vaikka pelottaakin niin sitten sen lääkärissä käynnin ja mahdollisten tutkimusten jälkeen sä sitten varmaksi tiedät mitä pitää pelätä, jos niin mitään.pitäs sinne lääkäriin soittaa mutta pelottaa....ja joo tiedän ,pitää soittaa jo ihan senkin takia et kärvistelen täällä kaksinkerroin ja sithän se selvii mikä on.vaikka on mulla aavistus mikä vois olla eikä nyt kyse siitä keliakiasta. Mutta pelottaa silti
sää oot tiinennä?pitäs sinne lääkäriin soittaa mutta pelottaa....ja joo tiedän ,pitää soittaa jo ihan senkin takia et kärvistelen täällä kaksinkerroin ja sithän se selvii mikä on.vaikka on mulla aavistus mikä vois olla eikä nyt kyse siitä keliakiasta. Mutta pelottaa silti
ai kelle? pyyhkeelle vaisää oot tiinennä?
no et sää ennenkään ole kaikkia panojas täällä ketjussa raportoinuai kelle? pyyhkeelle vai
Nyt hitoksiin sieltä googlettamasta yhtään mitään tai nojautumasta mihinkään epäviralliseen diagnoosin :hug:!En oo juonut tuoremehua ja sit toi omppukin oli nyt eka sellanen. Eikai siinä muu auta kun soittaa. sain mä epävirallisen diagnoosin mitä tää vois olla ja siksi mua pelottaakin kun olin tyhmä ja menin sit googlailee tarkemmin. Nyt olen sit ihan sekasin et onko tää sitä vai jotain muuta.
enkä aio jatkossakaan.no et sää ennenkään ole kaikkia panojas täällä ketjussa raportoinu
eli tunnustat että saatat kummiski olla tiinennä?enkä aio jatkossakaan.
Aaaaaws:heart: sulle syntyy pikkuinen käsipyyhe!ai kelle? pyyhkeelle vai
tunnustan etten ole.eli tunnustat että saatat kummiski olla tiinennä?
Mut mitäs sinkkumiehille sit syntyy? Pikkuinen käsi?Aaaaaws:heart: sulle syntyy pikkuinen käsipyyhe!
semmonen barbien kenin käden replika, arvaan mäMut mitäs sinkkumiehille sit syntyy? Pikkuinen käsi?
Voiiii, semmonen mini räpyläMut mitäs sinkkumiehille sit syntyy? Pikkuinen käsi?
Karvainen kentiesMut mitäs sinkkumiehille sit syntyy? Pikkuinen käsi?