Mä en ole ottanut kuvaa päästä. Laitan sit privana. Varmaan huomenna sit.Miekin haluan nähhä, uudet päät ja tissit ja pebat!! Vai mitä niitä nyt olikaan tarjolla..:snotty:
Mä en ole ottanut kuvaa päästä. Laitan sit privana. Varmaan huomenna sit.Miekin haluan nähhä, uudet päät ja tissit ja pebat!! Vai mitä niitä nyt olikaan tarjolla..:snotty:
En oo Putousta kattonut ku jotain pätkiä viime kautta.ihan kiva oli se Vino mutta ei vedä vertoja Putoukselle
miten sää voit poistua sieltä missä et oo ollu?No voi hilirimpsistä vaan, nyt tuli tilannetta ja menoa ja puhesorinaa sen verta paljon torpaan jotta toviksi poistunkin takavasemmalle :wave:
Väliin vain heitän, että on se toi nuoriso- osasto vaan mahtavaa :heart:
..ja mihinkä niitä milloinkaan silmiään voisi ummistaa saati mennä kontrolloimaan mitä ne mokomat menevät kattelemaan . Yleensä vain niitä hyviä asioita
Sama täällä. Jos kuului naapuriin niin mahtoi ihmetellä mikä naapurin muijalle tuli.Ai kamala tuo Vinoshow...meinas tulla itku ku nauratti niin paljon.
Toisaalta olo on vähän vajaa ku mies katto toiselta puolelta tietsikkapöytää että mikä sille akalle nyt tuli :ashamed:
Totta, mäkin aina katon persuksen ja tissit naisilta Tähtisilmiä en muista tavanneeni hetkeen.no ainahan ne peput ja tissit pitää scoutata
tähtisilmiä unohtamatta
miten musta tuntuu että deedeet kestää hyvin tiukimmankin tarkastelunEihän tässä kehtaa ikinä mihinkään ketjutapaamiseen, kun heti scoutataan millanen perse ja tissit :ashamed:
Kyllähän niitä kelpais esitellä, jos ne olis deedeet.miten musta tuntuu että deedeet kestää hyvin tiukimmankin tarkastelun
Mikäs pienemmissä muka olis vikana???Kyllähän niitä kelpais esitellä, jos ne olis deedeet.
Suurennuslasien kanssa :xmas:Mikäs pienemmissä muka olis vikana???
Ainahan niit voi tarkastella lähempää.
Pics or did?t happen.Suurennuslasien kanssa :xmas:
Näinpä. Eikä sitä voi kompensoida edes muhkealla kaljavatsalla.naisilla on se etu että useimmat miehet tykkää pienemmistäki tisseistä
pienistä pippeleistä ei tykkää kukaan
Taidan antaa sun olla siinä käsityksessä, että mulla on megalomaaniset 715517 :xmas: (eli kuvat jää mun kameraan)Pics or did?t happen.
Mut hei, ollaan sit samiksiaSuurennuslasien kanssa :xmas:
Riippuu vähän mikä määritellään pieneks.naisilla on se etu että useimmat miehet tykkää pienemmistäki tisseistä
pienistä pippeleistä ei tykkää kukaan
no palstalla alle 23cm pitkä tai alle 6cm paksu on onneton nysäRiippuu vähän mikä määritellään pieneks.
Mut ei siitä mahtik*llistakaa mihinkää oo, jollei sitä osaa käyttää.no palstalla alle 23cm pitkä tai alle 6cm paksu on onneton nysä
No totta, onhan se.no palstalla alle 23cm pitkä tai alle 6cm paksu on onneton nysä
mut sitkun sitä osaa niinAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30307333:Mut ei siitä mahtik*llistakaa mihinkää oo, jollei sitä osaa käyttää.