The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
ja mun reikäsii housui on ihmetety ja ne on vielä pientä tohon verrattuna:D Mut joo, ihan hienot mut ehkä sit kun mun housut on tossa kohtaa niin nakkaan ne pois kokonaan. Kuljeks sä näillä keleillä noilla ihan tollai...pörrö jäätyy.
Mulla on yleensä sitte jokku hienot sukat näiden kanssa, ja kuljen autolla, eikä nuo reiät ny ihan pimpsaan asti yllä, joten jäätymiseltäkin välttyy :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30307050:
:wave:

Mitäs sanotte onko ihan WT? Mun mielestä just niin mua :D
Vois tosta kuvasta semmoisenkin päätelmän tehdä, että uus miesystäväsi pitää turhaa kiirusta riisuessaan pöksyjäsi.
Käy kukkaron päälle jos viikossa menee useammatkin farkut tuohon kuntoon.
 
Hiukanko on ollut ihana syksyinen päivä :heart:! Auringon valoa ja ruskan värejä, lämmintä tuulta, oijoijoi. Läkähdyn vallan :).

Ja ehdin tässä sitten samaan syssyyn säikähtääkin, kun parvekkeen ikkunaan tömähti. Just silleen että siihen ois voinut vaikka tirpunen lentää pahki...ja sitähän se olikin kun menin katsomaan mutta onneksi ei ollutkaan mitään käynyt, kun siitä lähtikin lentelemään suoraan omppupuuhun :).

Mitäs lutusille kuuluupi :) :wave:?
 
No voi hilirimpsistä vaan, nyt tuli tilannetta ja menoa ja puhesorinaa sen verta paljon torpaan jotta toviksi poistunkin takavasemmalle :D :wave:

Väliin vain heitän, että on se toi nuoriso- osasto vaan mahtavaa :heart:

..ja mihinkä niitä milloinkaan silmiään voisi ummistaa saati mennä kontrolloimaan mitä ne mokomat menevät kattelemaan :p. Yleensä vain niitä hyviä asioita :)
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä