Sietää hävetäkin:stick:mua kyllä vähän hävettää, että päivät joudun myymään aikaani työnantajalle ja illat näköjään perheelle :ashamed:
Mulla on yleensä sitte jokku hienot sukat näiden kanssa, ja kuljen autolla, eikä nuo reiät ny ihan pimpsaan asti yllä, joten jäätymiseltäkin välttyyja mun reikäsii housui on ihmetety ja ne on vielä pientä tohon verrattuna Mut joo, ihan hienot mut ehkä sit kun mun housut on tossa kohtaa niin nakkaan ne pois kokonaan. Kuljeks sä näillä keleillä noilla ihan tollai...pörrö jäätyy.
Mä en kerenny näkee. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30307059:
Nyt on mun äässi tuola peppuketjussa mut poistan sen kohta.
:'( kyllä minä niin mieleni pahoitin, taidan lähtee paiskomaan rautaa salilleSietää hävetäkin:stick:
mut hihnassa määkin päivät olen niin ei pysty.
HellureiMä en kerenny näkee. :snotty:
Vois tosta kuvasta semmoisenkin päätelmän tehdä, että uus miesystäväsi pitää turhaa kiirusta riisuessaan pöksyjäsi.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30307050::wave:
Mitäs sanotte onko ihan WT? Mun mielestä just niin mua
Kai se ny sillon onki, ku siihen kohdistuu rasitusta. Kuva kun on otettu ku kyykkään... Vähän erinäkönen se on sillee ihan "rentona"aika pinkee peba a2ämmällä
älä suotta ole turhan vaatimatonAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30307120:Kai se ny sillon onki, ku siihen kohdistuu rasitusta. Kuva kun on otettu ku kyykkään... Vähän erinäkönen se on sillee ihan "rentona"
En ookkaa, kerroin vaan miten asia onälä suotta ole turhan vaatimaton
ei siinä rentonakaan mitään vikaa ole.....ei sillä että olisin katsonutAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30307120:Kai se ny sillon onki, ku siihen kohdistuu rasitusta. Kuva kun on otettu ku kyykkään... Vähän erinäkönen se on sillee ihan "rentona"
Vai ootsä salaa kytänny mun takamusta, ku ollaan treffattu.. :stick:ei siinä rentonakaan mitään vikaa ole.....ei sillä että olisin katsonut
justhan mä sanoin että en ole....:xmas:Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30307141:Vai ootsä salaa kytänny mun takamusta, ku ollaan treffattu.. :stick:
Ja lehmät lentää..justhan mä sanoin että en ole....:xmas:
no ainahan ne peput ja tissit pitää scoutataAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30307141:Vai ootsä salaa kytänny mun takamusta, ku ollaan treffattu.. :stick: