The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Järjettömiä työpäiviä, takana vasta yksi. Aamulla töihin ja kotiin sopivasti iltapalalle. Kiukkuinen muksu ja väsynyt ja kärttyinen äiti, kivaa. Aamulla voi taas herättää tirpan ja häippästä töihin. Hiukka väsy, taidan mennä ajoissa nukkumaan.
 
Vaan olipa meillä tässä vähän aikaa sitten ihanaa pupatusta ja yhdessä oloilua. Mä kyllä niin tykkään, kun näitten ipanoitten tykönä tulee heijen kavereita ja tullaan tutuiksi - on tosi ihanaa se, että nuo lapset osaavat olla niin reiluja ja väliinpitämättömiä ja avoimia, osaavat puhua.

Isolla porukalla lähdettiin vielä happeilemaankin, saatettiin nuita kavereita koteihinsa. Eikä kyllä oltu hiljasina kun kylänraitilla mennä lotvosteltiin :D - mutta mahtuuhan tota ääntä tuonne ulkoilmaan vaikka kuinka.

Säilyis vain tommonen "tatsi" noihin lapsiin jatkossakin, kun he kasvavat vanhemmiksi kavereineen. Että on mutkattomat välit. Siinä vois olla saumaa pysyä itekin sitten elossa ja menossa mukana, ettei vallan kokonaan heinittyisi :)
 
Järjettömiä työpäiviä, takana vasta yksi. Aamulla töihin ja kotiin sopivasti iltapalalle. Kiukkuinen muksu ja väsynyt ja kärttyinen äiti, kivaa. Aamulla voi taas herättää tirpan ja häippästä töihin. Hiukka väsy, taidan mennä ajoissa nukkumaan.
:hug: - voimia sinulle toivon runsaasti. Menette tämän viikon matalaliidolla kaikessa rauhassa, viikonloppuna otatte rennosti oleillen. Huomenna jo tiistai :).

Levollisia unikuvia :kiss:
 
Vaan olipa meillä tässä vähän aikaa sitten ihanaa pupatusta ja yhdessä oloilua. Mä kyllä niin tykkään, kun näitten ipanoitten tykönä tulee heijen kavereita ja tullaan tutuiksi - on tosi ihanaa se, että nuo lapset osaavat olla niin reiluja ja väliinpitämättömiä ja avoimia, osaavat puhua.

Isolla porukalla lähdettiin vielä happeilemaankin, saatettiin nuita kavereita koteihinsa. Eikä kyllä oltu hiljasina kun kylänraitilla mennä lotvosteltiin :D - mutta mahtuuhan tota ääntä tuonne ulkoilmaan vaikka kuinka.

Säilyis vain tommonen "tatsi" noihin lapsiin jatkossakin, kun he kasvavat vanhemmiksi kavereineen. Että on mutkattomat välit. Siinä vois olla saumaa pysyä itekin sitten elossa ja menossa mukana, ettei vallan kokonaan heinittyisi :)
Juuri tommosella yhdessäololla se luonteva pohja luodaan ja säilyy siihen kun lapset on isoja. Äsken kun tulin salilta mun iso tyttö oli tullut muuten vaan koulun jälkeen piipahtamaan ja tossa me kaffikuppien äärellä rupateltiin niitä näitä. Joskus pitää sanoa että mä olen sun äitis enkä halua kuulla ihan kaikkea :D
 
Juuri tommosella yhdessäololla se luonteva pohja luodaan ja säilyy siihen kun lapset on isoja. Äsken kun tulin salilta mun iso tyttö oli tullut muuten vaan koulun jälkeen piipahtamaan ja tossa me kaffikuppien äärellä rupateltiin niitä näitä. Joskus pitää sanoa että mä olen sun äitis enkä halua kuulla ihan kaikkea :D
:D - lal lal lal laa,en haluakaan kunnellaaaa....

Teillä on ihanaa kans :heart:.

Täytyy vain toivoa, että sitä ymmärtäis olla jatkossakin semmosena luottamuksen arvoisena ja läheisenä aikuisena omillensa ja heidän kavereillensakin....
 
mää oon ollu hiukan ihmeissäni kun mun poika on ollu kuukauden päivät uliopistolla eikä oo soittanu mulle kertaakaan, hätnäppää vastaa jos mää soitan

oonks mää ollu niin hirvee iskä?
Taitaa vaan nauttia nyt vapaudestaan kun vanhemmat oo näkösällä.

mä en usko hetkeekään että olisit ollut yhtään hirvee iskä. eikä taida kukaan muukaa varsinkaan sun lapset.
 
  • Tykkää
Reactions: krut
Mulla just kolahti postiluukusta kahden nuorimmaisen tuoreet luokkakuvat. Ainakin vielä muistavat osoitteeni.

Aiheen viereen; onko teillä ihmisillä postilaatikossa nimi? :D Mulle tuli postilaatikkoon postilta lappu, että pyydetään laittamaan postilaatikkoon tarkempi nimi ja osoite. Siinä on jo nyt semmonen valkoinen muovilätkä, missä on mun sukunimi ja exän sukunimi, firman nimeä ei ollenkaan, vaikka sillekin tulee kotiin postit. Onko se niin tarkkaa, että siinä pitää olla senkin nimi ja exän nimi ottaa pois? 10 vuotta tullut posti hyvin nykyisillä nimillä, onkohan lie postinjakaja vaihtunut...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä