mää oon tullu semmoseen lopputulemaan että eihän toi kaksinen ole mutta hyvin oon sillä aina itteni tyydyttäny
Riippuu vähän mikä määritellään pieneks.
ja ei se ihan turha kalu oo kun on jälkikasvuakin saanut aikaan.mää oon tullu semmoseen lopputulemaan että eihän toi kaksinen ole mutta hyvin oon sillä aina itteni tyydyttäny
Juu, näinhän se onMutta eiks sekin oo jo tällä palstalla moneen kertaan opittu, ettei oo olemassa pieniä kulleja, vaan isoja vittuja
Palstalla on voinut oppia myös sen, että kaikkien palstamammojen miehillähän on se 20cm. Eli tästä voi päätellä, että kaikki isomunaiset miehet on huonoja, koska täällä kaikki ongelmat on aina laitettu miehen syyksi. Kantsii siis valkata mies, jolla on pienempi vehje :xmas:kyllä palstan perimmäinen opetus on se, että jos suhteessa on joku ongelma niin se on AINA miehen vika
Ei kun sopivan kokoinen.Palstalla on voinut oppia myös sen, että kaikkien palstamammojen miehillähän on se 20cm. Eli tästä voi päätellä, että kaikki isomunaiset miehet on huonoja, koska täällä kaikki ongelmat on aina laitettu miehen syyksi. Kantsii siis valkata mies, jolla on pienempi vehje :xmas:
Ei kun sopivan kokoinen.
No jos miehen sen koon perusteella valkkaa, niin se on sitä perse edellä puuhun kiipeämistä ihan kirjaimellisesti.Kantsii siis valkata mies, jolla on pienempi vehje :xmas:
Se oli vaan palstalogiikkaa :xmas:No jos miehen sen koon perusteella valkkaa, niin se on sitä perse edellä puuhun kiipeämistä ihan kirjaimellisesti.
Loukkasinko mä nyt jotain? Oon sit hiljaa ja pyydän anteeksi jos näin on tapahtunut :ashamed:muista deedee että me miehet ymmärretään vain omaa huumoriamme
Tykkään tavastasi käyttää runouttaShakespeare noi määritteli: Mitta mitasta
5cm - Paljon melua tyhjästä
7cm - Turhaa lemmen touhua
10 cm - Erehdysten komedia
12 cm -Talvinen tarina
16 cm - Miten haluatte
20 cm - Kuinka äkäpussi kesytetään
25 cm - Kesäyön unelma
30 cm - Windsorin iloiset rouvat
Loppu hyvin, kaikki hyvin
Jos mä olisin nainen, niin koittaisin ettiä mulkun, missä on kiinni mies. Mielummin kuin mulkun missä on kiinni pippeli.Se oli vaan palstalogiikkaa :xmas:
et kai sentään, mää vaan varsin viisastelinLoukkasinko mä nyt jotain? Oon sit hiljaa ja pyydän anteeksi jos näin on tapahtunut :ashamed:
No siitähän tässä olikin kyse.Jos mä olisin nainen, niin koittaisin ettiä mulkun, missä on kiinni mies. Mielummin kuin mulkun missä on kiinni pippeli.
Tää toimii paremmin kuin miesykkösen harlekiini-tarinatShakespeare noi määritteli: Mitta mitasta
5cm - Paljon melua tyhjästä
7cm - Turhaa lemmen touhua
10 cm - Erehdysten komedia
12 cm -Talvinen tarina
16 cm - Miten haluatte
20 cm - Kuinka äkäpussi kesytetään
25 cm - Kesäyön unelma
30 cm - Windsorin iloiset rouvat
Loppu hyvin, kaikki hyvin
Eihän tässä kehtaa ikinä mihinkään ketjutapaamiseen, kun heti scoutataan millanen perse ja tissit :ashamed:
Keskimmäinen mökki varmaan voittaa.Suomen kaunein koti- proggis ja meijen armottomat tuomarit .
Tulee muuten niin tylyä kommenttia nuille tämän jakson hulppeille mahtikartanoille. Että kuinka voivatkaan olla susirumia ja elämättömiä. Ja toi elämättömyys tuli kaikilta kolmelta, että eihän noin isoissa taloissa pääse ollenkaan kokemaan semmosta läheisyyttä ja perhekainalollisuutta. Heijän mielestä.
Kauniitahan ne toki olivat, viimeisen päälle viimeisteltyjä ja stailattuja. Mun makuun ne eivät olleet, jos nyt ei välttämättä tämäkään torppa mutta - joo, koti on aina koti - jokaisella omansa ja oman näköisensä. Pääasia että ne ihmiset siinä jotka sitä asustavat ovat rakkaita :heart:
Liibalaabailua.
Voipi olla. Tai sitten ei. Tosin mun silmää miellyttää nuista eniten tämä Kangasalan talo.Keskimmäinen mökki varmaan voittaa.