Onko miehesi mukana rintsikka ostoksillasi ?

• Viestiketjun aloittaja makutuomarina
  • Ensimmäinen viesti
Täh
Miksi mieheni pitäisi olla mukanani kun valitsen rintaliivejä.

Liivit valitaan sen mukaan, että ne tukevat hyvin rintoja ja ovat hyvät käytössä, ei sen mukaan onko siinä joku pitsi miehen mieleen.

Ne seksihepenet, joissa voi keikistellä iltaisin on asia erikseen, mutta ei niitäkään tarvi miehen kanssa ostaa, jos nyt ylipäänsä sellaisia haluaa joku käyttää.

Onko joku mies innokas menemään naisen kanssa ostamaan rintaliivejä ?

"noo"
Nyt kun mietin, niin mulla ei taida olla yksiäkään liivejä, joita mies ei olisi ollut valkkaamassa. Kaikki on ostettu yhteisillä shoppailureissuilla ja useimmiten vielä miehen aloitteesta, eli minä en ole edes maksanut niistä senttiäkään. Kokoni (80I)on niin hankala, että ei noita edes saa kuin erikoisliikkeistä, joita sattuu tulemaan vastaan vain meidän yhteisillä reissuilla. Ja miehen mieleisiä ovatkin kaikki, kunhan vain tukevat tarpeeksi ja ovat mukavia, hän niitä enemmän katselee kuin minä muutenkin. Erillisiä hepeniä meillä ei edes ole kun normiliivit ovat niin paljon miehen mieleen :)

En tykkää seksiliiveistä
On mukana, koska ei enään nykyään jostakin syystä shoppailla yksin.

Rinnat on kokoa AA-A 65/70. On jotakin toiveita / ehdotuksia, mutta minä päätän mitä ostan mukavuuden ja käyttötarpeuksieni mukaan.

"viiu"
No ei ole. Naurettava ajatus. Kyllä ei mulla enää mitään keikistelyvermeitä ole, se olis ihan turhaa kun lähes aina puuhat illalla pimeässä sängyssä, näin lapsiperheessä, täytyy ottaa huomioon se, että aina joku voi herätä ja lähteä liikkeelle yölläkin. Joskus nuorena oli jotain silkkivermeitä mutta huomasin nekin ihan turhaksi kun ei nuo miehen halut ole missään suhteessa mun ulkonököön.

[QUOTE="viiu";30303122]No ei ole. Naurettava ajatus. Kyllä ei mulla enää mitään keikistelyvermeitä ole, se olis ihan turhaa kun lähes aina puuhat illalla pimeässä sängyssä, näin lapsiperheessä, täytyy ottaa huomioon se, että aina joku voi herätä ja lähteä liikkeelle yölläkin. Joskus nuorena oli jotain silkkivermeitä mutta huomasin nekin ihan turhaksi kun ei nuo miehen halut ole missään suhteessa mun ulkonököön.[/QUOTE]

Sä nainen ostat niitä itsellesi. Mies ei muista mitä sulla oli päällä, jos näytät hyvältä.
Aamutakit ja ihanat "mekot" on lapsiperheille..alla ei tarvitse olla mitään..
Nopeasti voi laittaa sellaisen päälle. Ja aamullakin voi olla säpinää..kun lapset tekevät jotain muuta, kuten katsovat pikkukakkosta.

kympin nainen
Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?

Mitä kokoa rintsikkasi on ?
Voi jessus. Ja ikäsi oli? Luuletko oikeasti, että ihmisillä (varsinkin kun on töissä ja on perhettä) aikaa käydä miehen kanssa ostoksilla?

Ei se mies ole edes kotona, kun mä olen työmatkalla tai hän on työmatkalla ja jos olemma kerrankin yhdessä, niin emme todellakaan mene rintsikkaostoksille.

"noo"
Voi jessus. Ja ikäsi oli? Luuletko oikeasti, että ihmisillä (varsinkin kun on töissä ja on perhettä) aikaa käydä miehen kanssa ostoksilla?
Voi jessus. Ihan kuin kaikki eläisivät samalla tavalla, tosin enemmän kyllä ihmettelisin sitä, että ei olisi aikaa käydä yhdessä. Kyllä meillä ainakin on aikaa käydä ruokaostoksillakin aina yhdessä kun kumpikin niin siitä pitää, puhumattakaan varsinaisista shoppailureissuista, jotka vedetään sitten pitkän kaavan kautta, illastetaan ravintolassa samalla kertaa ja vietetään sitä laatuaikaa. Ja ostellaan liivejä, seksileluja ja ties mitä muuta jos siltä tuntuu. Liittoa vuositolkulla takana ja ikääkin jo jonkin verran ja mies on tosiaankin valinnut jokaiset liivini ja iloitsee ja nauttii niistä suuresti päivittäin.

iu
Mä tilaan mun rintsikat netistä, ei ole mies ainakaan vielä tupannut viereen koneelle niitä kaverina valkkaamaan. (Toisaalta enempi tuota näyttää kiinnostavan se, mitä on niiden liivien sisällä.)

"Jep"

Ei se mies ole edes kotona, kun mä olen työmatkalla tai hän on työmatkalla ja jos olemma kerrankin yhdessä, niin emme todellakaan mene rintsikkaostoksille.
Vii kiesus ihan hyvin on aikaa käydä ostoksilla miehen kanssa. Kolme lasta, työ eivät sitä estä millään tavalla. Jos teillä ei ole aikaa, ei se tarkoita ettei muilla ole.

.......
Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?

Mitä kokoa rintsikkasi on ?
Toisinaan on ja toisinaan ei ole mukana. Itse tykkään että alusvaatteet on samaa paria eli en ikinä osta pelkkiä rintsikoita vaan aina myös niihin sopivat alushousut. Eipä tuolla miehellä sen kummempia vaatimuksia noidn suhteen ole,pääasia että itse niistä tykkään. Koko on 75B.

Yhteistyössä