makutuomarina
Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?
Mitä kokoa rintsikkasi on ?
Voi jessus. Ja ikäsi oli? Luuletko oikeasti, että ihmisillä (varsinkin kun on töissä ja on perhettä) aikaa käydä miehen kanssa ostoksilla?Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?
Voi jessus. Ihan kuin kaikki eläisivät samalla tavalla, tosin enemmän kyllä ihmettelisin sitä, että ei olisi aikaa käydä yhdessä. Kyllä meillä ainakin on aikaa käydä ruokaostoksillakin aina yhdessä kun kumpikin niin siitä pitää, puhumattakaan varsinaisista shoppailureissuista, jotka vedetään sitten pitkän kaavan kautta, illastetaan ravintolassa samalla kertaa ja vietetään sitä laatuaikaa. Ja ostellaan liivejä, seksileluja ja ties mitä muuta jos siltä tuntuu. Liittoa vuositolkulla takana ja ikääkin jo jonkin verran ja mies on tosiaankin valinnut jokaiset liivini ja iloitsee ja nauttii niistä suuresti päivittäin.Voi jessus. Ja ikäsi oli? Luuletko oikeasti, että ihmisillä (varsinkin kun on töissä ja on perhettä) aikaa käydä miehen kanssa ostoksilla?
Vii kiesus ihan hyvin on aikaa käydä ostoksilla miehen kanssa. Kolme lasta, työ eivät sitä estä millään tavalla. Jos teillä ei ole aikaa, ei se tarkoita ettei muilla ole.Voi jessus. Ja ikäsi oli? Luuletko oikeasti, että ihmisillä (varsinkin kun on töissä ja on perhettä) aikaa käydä miehen kanssa ostoksilla?
Ei se mies ole edes kotona, kun mä olen työmatkalla tai hän on työmatkalla ja jos olemma kerrankin yhdessä, niin emme todellakaan mene rintsikkaostoksille.
Toisinaan on ja toisinaan ei ole mukana. Itse tykkään että alusvaatteet on samaa paria eli en ikinä osta pelkkiä rintsikoita vaan aina myös niihin sopivat alushousut. Eipä tuolla miehellä sen kummempia vaatimuksia noidn suhteen ole,pääasia että itse niistä tykkään. Koko on 75B.Mitä toiveita miehelläsi on vai onko mitään rintsikoiden suhteen ?