Netistä, baarista, kaverin kautta..mistä te oikein bongaatte noita miehiä |O
Netistä, baarista, kaverin kautta..mistä te oikein bongaatte noita miehiä |O
Harrastuksestamistä te oikein bongaatte noita miehiä |O
Enkö mä ole kertonu, että sitä varten meillä miehillä on kravatti, et siitä meidät voi taluttaa kotiin.mistä te oikein bongaatte noita miehiä |O
tarkotako sitä joka on kaulassa vai sitä joka on alempana....Enkö mä ole kertonu, että sitä varten meillä miehillä on kravatti, et siitä meidät voi taluttaa kotiin.
Mie oon löytänyt nuita kautta. Eiks lenkkipolulta voi napata?no aijaa...en oo facessa,kavereilla ei ole yhtään sopivaa ehdokasta,en harrasta mitään sellasta mistä vois bongata,baarit nähty. voe kökkö: /
Jos ei ole kaulassa niin sitte alempaa. :xmas:tarkotako sitä joka on kaulassa vai sitä joka on alempana....
No exän tapasin tavallaan kaverin kautta baarissa ja sit nää muut on ollut millon mistäkin mut ei niistä ole tullut mitään vakavaa. kaks on bongannut mut kadulta,sit ollu yks baarikeissi ja toinen baarikeissi mut sen mä tunsin jo entuudestaan. Mut mistään näistä ei ole tullut mitään vakavaa. Yks noista jutuista oli hetken vakavaa mutta mies ei halunnut sitoutua niin eipä siinä sit asiat edennyt.Mie oon löytänyt nuita kautta. Eiks lenkkipolulta voi napata?
En minäkään selvin päin. Kun olen ottanut niin alan lörpöttelee miesten kanssa. Tosin nykyään se jää siihen lörpöttelyn tasolle.No exän tapasin tavallaan kaverin kautta baarissa ja sit nää muut on ollut millon mistäkin mut ei niistä ole tullut mitään vakavaa. kaks on bongannut mut kadulta,sit ollu yks baarikeissi ja toinen baarikeissi mut sen mä tunsin jo entuudestaan. Mut mistään näistä ei ole tullut mitään vakavaa. Yks noista jutuista oli hetken vakavaa mutta mies ei halunnut sitoutua niin eipä siinä sit asiat edennyt.
Mut ei musta ole siihen et meen tosta noin vaan juttelee jossain...ainakaan selvinpäin:ashamed:
Mä kyllä juttelen selvänä kuin kännissäkin, mut oon yltiösosiaalinen tapaus :snotty:En minäkään selvin päin. Kun olen ottanut niin alan lörpöttelee miesten kanssa. Tosin nykyään se jää siihen lörpöttelyn tasolle.
Kyllä mä selvinpäinkin jos joku alkaa mulle juttelee.Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;30304587:Mä kyllä juttelen selvänä kuin kännissäkin, mut oon yltiösosiaalinen tapaus :snotty:
Kyllä määkin sitten jos joku tulee ja tekee alotteen niin sit selvinpäinkin mut en mä tosta noin vaan kadulla mee juttelee.Kyllä mä selvinpäinkin jos joku alkaa mulle juttelee.
On se joskus kivakin irrottaa normaalista hetkiseksiHei vaan mussukat! :wave:
Kyllä on narttuparkaa viety viikonloppu, jopa siinä määrin että tänään on krapula vaivannut :ashamed:
Karkkia, miehellä oli taas huono piilo keittiön kaapissa
Ei mitään hajua asiasta. Kauniita, mutta hurjan hintaisia näkyi olevan. Joskin tutustumispakkaus näkyi olevan ilmainen . Mitäs sarjaa haaveilit hankkivasi?Kuka tietää/tuntee Apilanlehden myymät astiat? Jos sieltä jotain ostaa, niin pääseekö niistä ikinä eroon?
Ja omia namuja jemmaat laatikkoon, jonka päällä lukee "käyttöohjeita".Karkkia, miehellä oli taas huono piilo keittiön kaapissa