The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mikäs vika muuten baareissa on?

Vissiin jokainen ketjuunkin kirjoittava ainakin joskus käy baarissa ja on siis löydettävissä semmoisesta. Käyhän Tinku toisinaan itsekin.

Kuis moni mies on semmoisesta baarista poistunut huokaillen, et tiesinhän mä, että ei baareista naisia löydä?
 
Mie oon löytänyt nuita kautta. Eiks lenkkipolulta voi napata? :whistle:
No exän tapasin tavallaan kaverin kautta baarissa ja sit nää muut on ollut millon mistäkin mut ei niistä ole tullut mitään vakavaa. kaks on bongannut mut kadulta,sit ollu yks baarikeissi ja toinen baarikeissi mut sen mä tunsin jo entuudestaan. Mut mistään näistä ei ole tullut mitään vakavaa. Yks noista jutuista oli hetken vakavaa mutta mies ei halunnut sitoutua niin eipä siinä sit asiat edennyt.
Mut ei musta ole siihen et meen tosta noin vaan juttelee jossain...ainakaan selvinpäin:ashamed:
 
No exän tapasin tavallaan kaverin kautta baarissa ja sit nää muut on ollut millon mistäkin mut ei niistä ole tullut mitään vakavaa. kaks on bongannut mut kadulta,sit ollu yks baarikeissi ja toinen baarikeissi mut sen mä tunsin jo entuudestaan. Mut mistään näistä ei ole tullut mitään vakavaa. Yks noista jutuista oli hetken vakavaa mutta mies ei halunnut sitoutua niin eipä siinä sit asiat edennyt.
Mut ei musta ole siihen et meen tosta noin vaan juttelee jossain...ainakaan selvinpäin:ashamed:
En minäkään selvin päin. Kun olen ottanut niin alan lörpöttelee miesten kanssa. Tosin nykyään se jää siihen lörpöttelyn tasolle.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä