sellaset pelottaa. ja siinähän otetaan joku koepala suolistosta tai jotain...kiva|OVoi kokeilla keliakian ruokavaliota. Mutta mä menisin tarkempiin tutkimuksiin.
sellaset pelottaa. ja siinähän otetaan joku koepala suolistosta tai jotain...kiva|OVoi kokeilla keliakian ruokavaliota. Mutta mä menisin tarkempiin tutkimuksiin.
niistä en tiedä mutta sokeri ja hiilarit ainakin vaikuttaa mielialaan eikä siis positiivisesti.Voiko syömättömyys vaikuttaa mielialaan? Entäs kun ei huvita syödä?
Tutkimus ei ole kiva kokemus mutta kyllä se kannattaa. Sitten tietää onko sitä.sellaset pelottaa. ja siinähän otetaan joku koepala suolistosta tai jotain...kiva|O
Ok, tänään ollut hirveä olotila.niistä en tiedä mutta sokeri ja hiilarit ainakin vaikuttaa mielialaan eikä siis positiivisesti.
mut syömättömyys voi olla syy myös.itellä ainakin kun ei syö niin tulee kärttyseks ja hermostuu herkemmin.
Kannattaa kuitenkin tutkia, vaikka pelottaa.sellaset pelottaa. ja siinähän otetaan joku koepala suolistosta tai jotain...kiva|O
ootko käynyt penkoo mun laatikoita:OSain vitoskanavan näkymään.
Eli saan Tinkuleffan katsottua.
Ei siis ole koko päivä pilalla.
mää meen pian kans suihkuun ja sit rupeen kattoo sitä uutta vino showta et millanen se on.Jaahas, mitäs sitte..
Monelta se alkaa?mää meen pian kans suihkuun ja sit rupeen kattoo sitä uutta vino showta et millanen se on.
19.30 neloseltaMonelta se alkaa?
Ok, pitää sit katella.19.30 neloselta
Niinpä. Jotakin parempaa tekemistä? :snotty:Täällä on tänä viikonloppuna ollut tosi hiljasta,missä kaikki on?
Tuo mies bongas mut naamakirjas, sattu olla pari yhteistä tuttua ja päätti sit ottaa muhun yhteyksiämistä te oikein bongaatte noita miehiä |O