TestaaOlisko tämä kiva tapa tarjota olutta?
Viimeksi muokattu:
TestaaOlisko tämä kiva tapa tarjota olutta?
Pitänee kokeilla sitten kun näen miehen.Testaa
ota kuvaPitänee kokeilla sitten kun näen miehen.
Mitä mä kuvalla? Niin tai vois antaa miehelle kuvan.ota kuva
no laitat tänneMitä mä kuvalla? Niin tai vois antaa miehelle kuvan.
Täällä paistaa aurinko.Hirveitä tuulenpuuskia ulkona,silti tää sisällä olo vituttaa kun kuitenkin aurinkokin paistaa.
Privana voin laittaa jos se sopii miehelle.no laitat tänne
jotta mekin nähään onnistuiko se.
Privana voin laittaa jos se sopii miehelle.
No en mä nyt niin tosissani ollut että tarvii kuvaa laittaa. Mitäpä sitä toisten tissikuvilla joissa toinen juo kaljaa niin tekee.
Pitää ottaa toinen huomioon. Mä en tykkäis jos mies vilauttelee kuvia itsestään.
Jaa, ajattelin sellaista missä on tölkki tissien välissä.No en mä nyt niin tosissani ollut että tarvii kuvaa laittaa. Mitäpä sitä toisten tissikuvilla joissa toinen juo kaljaa niin tekee.
sellasta justJaa, ajattelin sellaista missä on tölkki tissien välissä.
Niin mutta siinä ei kukaan ole juomassa. On vain tissit ja tölkki.sellasta just
hih,nyt me ollaan jo ihan sekaisin kummatkin joo,siis ei tarvii sellasta kuvaa jossa mies juo,mitä sellasella tekee. mut tissi+tölkki kuva niin..no eikai silläkään mitään varsinaisesti tee mut voihan sitä kuvata ainakin omaks iloks...tai miehen,miten vain.Niin mutta siinä ei kukaan ole juomassa. On vain tissit ja tölkki.
Ei puhuttu ihan samasta asiasta.hih,nyt me ollaan jo ihan sekaisin kummatkin joo,siis ei tarvii sellasta kuvaa jossa mies juo,mitä sellasella tekee. mut tissi+tölkki kuva niin..no eikai silläkään mitään varsinaisesti tee mut voihan sitä kuvata ainakin omaks iloks...tai miehen,miten vain.
No ei se niin vaarallista ole vai onkoEi puhuttu ihan samasta asiasta.
niin on. miks sulla on tylsää? mulla siks että oon yksin eikä edes ulos pääse eikä saa aikaansa kulumaan.helvetin tylsää.. :|
olen yksinniin on. miks sulla on tylsää? mulla siks että oon yksin eikä edes ulos pääse eikä saa aikaansa kulumaan.
Osallistu vaan.mulla on niin tylsää että mietin jo osallistuvani tohon rätin peppuketjuun Mut en taida kuitenkaan.
Ei tarvi. Mutta kai sinne kelpaa farkkupeppu.En mää nyt mitään pikkarikuvaa sinne viitti laittaa...sitähän sinne pitäs. Eikä se tunnu ottavan nyt tuulta alleen koko alotus.