Kiittämättömät :|Mä tein perheelle ruokaa, keitin itselleni kahvia ja pulttasin perseen sohvaan. Sitten alko tulla viestiä että turha oli kokkaukseni, ei tänne oo ketään tulossa
Kiittämättömät :|Mä tein perheelle ruokaa, keitin itselleni kahvia ja pulttasin perseen sohvaan. Sitten alko tulla viestiä että turha oli kokkaukseni, ei tänne oo ketään tulossa
:ashamed: tai dementikkoäitiKiittämättömät :|
:flower: tuuppaako tyttärenmärriä vai poijjankilestä?Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30294024:pöö. väsyttää.
Kävin ostaa vauvan vaatteita :heart: oli ne niin ihania
soita palolaitokselle ja kysyMää taisin lirttailla vähän palomiehen kanssaYritin googlata sitä mutta en ole enää varma sen sukunimestä ja ne millä hain ei kyllä tuonut tulosta.
en mä tiedä missä palokunnassa se on kun tää tapahtu töissä.soita palolaitokselle ja kysy
Poikahan sieltä tulla tupsahti, tuo oli kyllä tiedossakin, mutta piti nyt vielä odottaa virallista tietoa, kun ulostautui Lauantaina näkeekin sitten tän vajaa 2 viikkosen minimiehen :heart::flower: tuuppaako tyttärenmärriä vai poijjankilestä?
Oot. Parin pakkasaamun takia vielä aleta nastoja tuhlaamaanmää sain autoon talvirenkaat
oonko eka?
Tulta nurkan alle... Varo, ettei tule syytettä vakuutuspetoksesta.Mää taisin lirttailla vähän palomiehen kanssaYritin googlata sitä mutta en ole enää varma sen sukunimestä ja ne millä hain ei kyllä tuonut tulosta.
Onko sieltä päin vai töistä? Aattelin, että tunnen jotain palomiehiä, nii oisin voinu tietää nimenMää taisin lirttailla vähän palomiehen kanssaYritin googlata sitä mutta en ole enää varma sen sukunimestä ja ne millä hain ei kyllä tuonut tulosta.
pakkasta on täällähin ollu jo monina aamuina mutta perjantaina pitäs suunnistaa hirvenpyyntiin semmoselle seudulle missä on nyt 10 senttiä luntaOot. Parin pakkasaamun takia vielä aleta nastoja tuhlaamaan
ei yhtään epäilyttävääainahan voi huomenna töissä tehdä palohälytyksen ja toivoa että sama mies on vuorossa. tarkoitus pyhittää keinot
aika vekkuli toi a2mAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30294088:Onko sieltä päin vai töistä? Aattelin, että "tunnen" "jotain" palomiehiä, en tosin tiedä kaikkien nimiä enkä välltis tunne vaatteet päällä
töistä päin jostain.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30294088:Onko sieltä päin vai töistä? Aattelin, että tunnen jotain palomiehiä, nii oisin voinu tietää nimen
ei välttämättä, meilläkin joskus illanvietossa palokunta tuli kahteen kertaan sammuttaan saunan.ei yhtään epäilyttävää
illanvietossa nyt voi tapahtua mitä vain mut ei sitä nyt töissä kehtaa ruveta pelleilee.ei välttämättä, meilläkin joskus illanvietossa palokunta tuli kahteen kertaan sammuttaan saunan.
No mä oon kotosin tuolta Tinkun hoodeilta, niin satun nyt vaan tuntemaan sieltä aika lailla porukkaa... Mutta voisin kyllä "tuntea jotain" palomiestäaika vekkuli toi a2m
patterin lorina johtuu siitä että siellä on ilmaaEnsin on tietysti työpäivä. Lasten kanssa kauppaan, kilarit menosuuntaan. No sieltä selvitään ja ostetaan niille uusia vaatteita jne. No tossa pihalla alkaa tappelu joka ei niin lopu millään, ja toinen keksii heittää hiekkaa sisään, ei oo sitäkään ikinä tapahtunu, kersat sisään, huutoa jne. No sitten kun saan ne vihdoin rauhottumaan johonkin (nauhoitettuun pikkukakkoseen) ja kipuan yläkertaan, niin mun patteri lorisee. Sen on ystävällinen naapuri kerran korjannut ja nyt se taas lorisee. Kaiken muun kestän, mutta kuvittelen jo sen hullun kiillon silmissä mikä mulle tulee jos en saa yöllä nukkua. Toi patteri! Haluan Hannu Karpon.
Mun autoihin ei vissiin ees laiteta talvirenkaita, oon käsittäny et ne ajaa jollain kitkasellaisilla vuodet ympäriinsä.mää sain autoon talvirenkaat
oonko eka?