Pikkupoika kömpi viereen ja tujautti kylkeä kääntäessä nyrkillä silmään. Lapset on vaarallisia ja perhepeti helvetistä :snotty:Auts mitenkäs siinä noin kävi :O :hug:
Pikkupoika kömpi viereen ja tujautti kylkeä kääntäessä nyrkillä silmään. Lapset on vaarallisia ja perhepeti helvetistä :snotty:Auts mitenkäs siinä noin kävi :O :hug:
Onnea ihanasta työpaikasta :hug: :flower:Mut heeeeeeiiiiii!!! Mä pääsen joulukuussa töihin osastolle jonne oon aaaaaina halunnut! Wuhuuuu! Ja ne jopa tietää että odotan, kun vasta olin siellä potilaana mut jeeeeeeee! Vähän oon hyvä ku ne muistaa mut opiskeluajoilta! Vähän oon hyvä ku ne ottaa vaika maha pystyssä! Sinne on muitakin hakijoita, mut mä oon vaan hyvä! Minä!!!!!!
Ihanaa! Kovasti onnea. :flower:Mut heeeeeeiiiiii!!! Mä pääsen joulukuussa töihin osastolle jonne oon aaaaaina halunnut! Wuhuuuu! Ja ne jopa tietää että odotan, kun vasta olin siellä potilaana mut jeeeeeeee! Vähän oon hyvä ku ne muistaa mut opiskeluajoilta! Vähän oon hyvä ku ne ottaa vaika maha pystyssä! Sinne on muitakin hakijoita, mut mä oon vaan hyvä! Minä!!!!!!
Mä pukkaan siihen tahtiin lapsia, että kaikki menee niihin. Sori. Menet nyt vaan kiltisti töihin rollaattorin kanssa. Mäkin menen. Että ei siinä.hyvä laura, nyt vaan tienaamaan vereuroja että meikäkin pääsee joskus eläkkeelle
No nyt on oikea asenne! Haudassa ehtii levätä, sanoo hallitus =)okke, ei mulla oikeestaan halutakkaan ikuna päästä pansuuniin
Noh noh, hys nyt. Huomenna on jo ihan pian kuitenkin. :hug:
:hug:Noh noh, hys nyt. Huomenna on jo ihan pian kuitenkin. :hug:
Onnea! :flower:Mut heeeeeeiiiiii!!! Mä pääsen joulukuussa töihin osastolle jonne oon aaaaaina halunnut! Wuhuuuu! Ja ne jopa tietää että odotan, kun vasta olin siellä potilaana mut jeeeeeeee! Vähän oon hyvä ku ne muistaa mut opiskeluajoilta! Vähän oon hyvä ku ne ottaa vaika maha pystyssä! Sinne on muitakin hakijoita, mut mä oon vaan hyvä! Minä!!!!!!
In your wildest dreams.hyvä laura, nyt vaan tienaamaan vereuroja että meikäkin pääsee joskus eläkkeelle
Mä tein perheelle ruokaa, keitin itselleni kahvia ja pulttasin perseen sohvaan. Sitten alko tulla viestiä että turha oli kokkaukseni, ei tänne oo ketään tulossaMä oon tehny ihan hitokseen duunia tänään. Söin juuri ja nyt olen ansainnut lasin viiniä.