kyllä tuntuu et sais olla auto jo roikan päässä kun aamusin auto on ihan hiton kylmä *hyrr*
Heti vaihat ja sitten raportoit ketjuun kuvien kera :stick:saanko vaihtaa huomenna vai pitääkö alkaa nyt yötä vasten riehumaan?
Koska olen lempeällä tuulella sallin vaihdon tapahtuvan huomenna .saanko vaihtaa huomenna vai pitääkö alkaa nyt yötä vasten riehumaan?
Tähän tarvittais sellanen *hakkaa kepillä päähän* -hymiö mutta saa nyt kelvata tämä:Sori umpsu; finders, keepers :vampire: :xmas:
Nuku nuku, nurmilintu. Väsy väsy , västäräkki. Väsy kun minä väsyttelen, nuku kun minä nukuttelen.. :kiss:kuka tulee silittää mut uneen,on niin pipi olo
Ui ui.. Lupaavaa, lupaavaa!!! Ota uusiksi aamulla ekasta pissasta!Eipä näy vieläkään menkkoja, menkkaoireet jatkuu. En malttanut oottaa huomisen testejä, joten ku kävin apteekista astmalääkettä, ni samalla ostin testin. Ensin näkyi vaan 1 viiva, sit 10 min päästä hyvin hyvin heikko viiva, kai tuo on negatiiviseksi laskettava. Saattaa kyllä olla viivanpaikka tai mun silmät valehtelee. Pittää kahtoo, jos ei menkat ala, niin teen uuden.
Auts. Mutta siis tuohan oli lähinnä teoreettinen uhkaus, kun ei sitä motivaatiota oo näkyny täälläkään :snotty:Tähän tarvittais sellanen *hakkaa kepillä päähän* -hymiö mutta saa nyt kelvata tämä:
:stick:
Toivottavasti hyvä merkki, ei voi aamulla tehä, testit tulee päiväpostilla, sillon oon jo töissä, testaaminen jää iltapäivään tai torstaiaamuun.Ui ui.. Lupaavaa, lupaavaa!!! Ota uusiksi aamulla ekasta pissasta!
Jätä sitten mielummin torstai aamuun. Lupaan kulkea siihen asti peukut ja varpaatkin pystyssäToivottavasti hyvä merkki, ei voi aamulla tehä, testit tulee päiväpostilla, sillon oon jo töissä, testaaminen jää iltapäivään tai torstaiaamuun.
Tai sit se keppi heiluu ennalta ehkäisevästi. Ettei sitten pikkupiru nostaisi päätään, jos se motivaatio joskus sinne eksyisi.Auts. Mutta siis tuohan oli lähinnä teoreettinen uhkaus, kun ei sitä motivaatiota oo näkyny täälläkään :snotty:
Eiku se mun uhkaus motivaation kidnappaamisesta ja pöydänjalkaan sitomisesta oli teoreettinenTai sit se keppi heiluu ennalta ehkäisevästi. Ettei sitten pikkupiru nostaisi päätään, jos se motivaatio joskus sinne eksyisi.
Joo, jos maltan oottaa, 3 testiä tulossa.Jätä sitten mielummin torstai aamuun. Lupaan kulkea siihen asti peukut ja varpaatkin pystyssä
Minä tein sen rfsu testin kun menkat oli myöhässä 2päivää. Haalea viiva tuli 10min jälkeen. Viidessä minuutissa ei näkynyt vielä mitään. Sitten tein digin, joka näytti raskaana 2-3. Eli kyllä meillä nyt pieni toivon kipinä on! Ja oon tehny paljon testejä. Negoissa ei ole näkynyt ikinä mitään viivan paikkaa.Joo, jos maltan oottaa, 3 testiä tulossa.
Inhottavaa, kun toi viiva tuli vasta 10 min päästä ja viimestään 5 min sai oottaa, sen jälkeen menee ylinajan.
Kiitos Laura
Eiku se mun uhkaus motivaation kidnappaamisesta ja pöydänjalkaan sitomisesta oli teoreettinen
Tai niin minä ainakin nyt sanon kun kepillä uhattiin :xmas:
Mä oon testannu kaikki kolme 4-6 päivää ennen menkkojen laskettua alkamispäivää ja joka kerta on tullut haalea viiva. Kärsimätön -minäkö?Minä tein sen rfsu testin kun menkat oli myöhässä 2päivää. Haalea viiva tuli 10min jälkeen. Viidessä minuutissa ei näkynyt vielä mitään. Sitten tein digin, joka näytti raskaana 2-3. Eli kyllä meillä nyt pieni toivon kipinä on! Ja oon tehny paljon testejä. Negoissa ei ole näkynyt ikinä mitään viivan paikkaa.
Kokeileppa huvikseen joskus!kohta määkin tiedän kaiken tikuttamisesta
Mää en oo ikinä tehny raskaustestiä tai muitakaan tikutteluja.Kokeileppa huvikseen joskus!