"tikku-ukko"
Ai kussa tikkuun? Hyvä kun pönttöön ees osuuKokeileppa huvikseen joskus!
Ai kussa tikkuun? Hyvä kun pönttöön ees osuuKokeileppa huvikseen joskus!
Paljosta olet jäänyt paitsi, maailman jännin vessareissuMää en oo ikinä tehny raskaustestiä tai muitakaan tikutteluja.
No mut mieti jos se onki tiineenä, päästään kaikki ketjukummeiksi :heart:Kokeileppa huvikseen joskus!
Tarvinneeko siellä nyt niin kiinnostavaa olla...Paljosta olet jäänyt paitsi, maailman jännin vessareissu
Uih!No mut mieti jos se onki tiineenä, päästään kaikki ketjukummeiksi :heart:
Kaikenlainen uuden kokeilu on vaan hyvästä. Yks tuttu kokeili miltä tuntuu pitää terveyssidettä pikkuhousussa. Mies tuumi (ei ollut muuten minun mies,vaikka siltä vos jotain tällaista jopa odottaa) että voi naisparkoja, on hirveen kivuliasta! Side oli tietysti tarra munakarvoihin päin..Tarvinneeko siellä nyt niin kiinnostavaa olla...
No mää käytänki kuukuppia eli ei sitä kyllä saa ukot testaillaKaikenlainen uuden kokeilu on vaan hyvästä. Yks tuttu kokeili miltä tuntuu pitää terveyssidettä pikkuhousussa. Mies tuumi (ei ollut muuten minun mies,vaikka siltä vos jotain tällaista jopa odottaa) että voi naisparkoja, on hirveen kivuliasta! Side oli tietysti tarra munakarvoihin päin..
No huh!Hmm, olikoha muuten tosi juttu miehestä, joka kusas tyttöystävän testiin ja testi väitti olevan raskaana,
Syynä oli eturauhassyöpä, josta mies ei ollu tiennyt.
Voihan sen laitaa kakkakupiksi hanuriin. Nyt krut tämä testiin ja laita myös kuvia miten meni!No mää käytänki kuukuppia eli ei sitä kyllä saa ukot testailla
Kivessyöpä ainakin antaa positiivisen r-testin.Hmm, olikoha muuten tosi juttu miehestä, joka kusas tyttöystävän testiin ja testi väitti olevan raskaana,
Syynä oli eturauhassyöpä, josta mies ei ollu tiennyt.
Saattoi olla siinä jutussa toi kivessyöpä eikä eturauhassyöpä, no syöpä kuitenkin.Kivessyöpä ainakin antaa positiivisen r-testin.
On voinut olla eturauhassyöpäkin mutta siitä mulla ei ole tarkempaa tietoa. Näin sanotaan HUSLAB:n hcg-määrityksen tiedoissa:Saattoi olla siinä jutussa toi kivessyöpä eikä eturauhassyöpä, no syöpä kuitenkin.
Kyllä, täällä kans!Huomenta! Pidetään Kaisin puolesta sormet varpaat ristissä.
Auts mitenkäs siinä noin kävi :O :hug:Nukuin itsekkin ihan miten sattuu ja sain yöllä turpaan. Nyt on silmäkulma kipeä |O