Pijän mielessä sitä varalta jos hankin biilin :flower:nää pohjoismaiset kitkarenkaat ei nimittäin oikein kestäis sitä että ajetaan kesät talvet
ne lämpenee liikaa kesällä
Pijän mielessä sitä varalta jos hankin biilin :flower:nää pohjoismaiset kitkarenkaat ei nimittäin oikein kestäis sitä että ajetaan kesät talvet
ne lämpenee liikaa kesällä
hjuva, täälläpäin on tapana että kaikilla on kaks settiä renkaitaPijän mielessä sitä varalta jos hankin biilin :flower:
Kyllä sillä jotain lämpötiloja ja ilmavia juttuja voi ruuvata. Yks kaveri kerto. :saint:Voiko sillä ilmata patterit sit ja
onks toi saman kun se mun "isoppojat kerto"...Yks kaveri kerto. :saint:
ei missään nimessä. ikinä en oo itte yrittäny kaalimarolla ilmata pattereita.onks toi saman kun se mun "isoppojat kerto"
:O :|Kyllä sillä jotain lämpötiloja ja ilmavia juttuja voi ruuvata. Yks kaveri kerto. :saint:
voisi olla fiksua ottaa numero jo ennen koulutuksen alkua. voi olla ruuhkaa sit kun valmistuu ilmaajaksiannatko vippi numeron mistä saa kiinni 24/7 :snotty:
*puhaltaa*Korva on kipee*nyyh*
Kauhia kuluttamaan pattereita :snotty:he-le-ve-tin yybermallin kaalimato? :xmas:
mutta ethän sä sitä vippi numeroo muille antais....vai antaisitko:Ovoisi olla fiksua ottaa numero jo ennen koulutuksen alkua. voi olla ruuhkaa sit kun valmistuu ilmaajaksi
nyt mun korvanlehtikin satuu.purasit liian lujaa.:|*puhaltaa*
*puraisee korvalehdestä*
:xmas:
Kitkat on paikassaan hyvät, mut tuossa kotitiellä pari kertaa peilijäällä ajelleena olen todennut et nastat pidän nykyään alla talvikeleillä. Kesätus... eikun tassut on sit tottakai erikseen.Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30294447:Kitkat on oikein hyvät, mutta kyllä kesäksi pitää vaihtaa normaali kesätassut.
Kitkarenkaat toimii vain, jos vähintään joka toinen ajaa nastoilla. Jos kaikki ajaa kitkoilla, ajorata liukastuu luistinradaksi.nastarenkailla määkin ruukaan talvet ajella
rohkeemmat menköön kitkoilla
tuon tajuaa ihan maalaisjärjellä: nastarenkaat karhentaa ja kitkarenkaat silottaa jäätäAlkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30294526:Kitkarenkaat toimii vain, jos vähintään joka toinen ajaa nastoilla. Jos kaikki ajaa kitkoilla, ajorata liukastuu luistinradaksi.
Ei saa kysyä mistä tiedän äskeisen. En muista itsekään mistä sen joskus luin.
hjuva, täälläpäin on tapana että kaikilla on kaks settiä renkaita
en tiedä ketään joka vetäis samoilla läpi vuoden