The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30294171:
Mä aattelin murtautua lämmönjakohuoneeseen ja viedä sinne muutaman sähköllä toimivan irtopatterin, jotka veivaisin täysille. Sitten verkostossa kulkeva vesi olisi kauttaaltaan lämpimämpää ja veisi enemmän tilaa, jolloin putkiin jäisi vähemmän tyhjää.
Höpö höpö ku nakkaat notskin vaan sinne nurkkaan palamaan&lämmittämään! Bonuksena mahdollinen komeiden palomiesten vierailu :flower:
 
Mää soitin kerran huoltomiehen ilmaamaan patterit ni se jätti mulle yhden avaimen, vissiin ettei tarvi uudestaan tulla :D
mää soitin kerran huoltomiehen jonku asian takia niin tuli apurinsa kanssa......ihan kiva joo,oli sellanen tyyppi jonka kanssa ollut.Kummankin ilme oli tällänen kun tajus kuka vastassa on
Sen jälkeen en ole paljon huoltomiehelle uskaltanut soitella :D
 
sähköpaimenkoira harmaana
mää soitin kerran huoltomiehen jonku asian takia niin tuli apurinsa kanssa......ihan kiva joo,oli sellanen tyyppi jonka kanssa ollut.Kummankin ilme oli tällänen kun tajus kuka vastassa on
Sen jälkeen en ole paljon huoltomiehelle uskaltanut soitella :D
- "Teillä on duunissa joku semmonen parikymppinen kundi, josta olen kuullut pelkkää hyvää. Voisko hän tulla tekemään putkihommajutskan? Oon kuullut tyypistä pelkkää hyvää."
- "Nuorin asentajistamme on 31-vuotias. Häntäkö tarkoitat?"
- "Hän se varmaan on. Näytti vaan niin nuorelta, kun kerran kävin liikkeessä. Lähettäkää hänet."
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä