tää on vissiin jossain muualla kuin Somessa?Mun autoihin ei vissiin ees laiteta talvirenkaita, oon käsittäny et ne ajaa jollain kitkasellaisilla vuodet ympäriinsä.
Kiitos, tiedän ilmaamisen periaatteessa mutta olen silti sitä mieltä että sen pitäisi ilmata itsensä jos mulkoilen sitä murhaavasti.
Ei kyllä mää ihan näistä mun Suomen pk-seudun ajoneuvoista puhun.tää on vissiin jossain muualla kuin Somessa?
naiset :headwall:Kiitos, tiedän ilmaamisen periaatteessa mutta olen silti sitä mieltä että sen pitäisi ilmata itsensä jos mulkoilen sitä murhaavasti.
Mää osaan ilmata patterin, mutta oikeestaan se solina on ihan kiva. Makuuhuoneessa ainakin, semmonen unettavan luontoäänen tyyppinen.naiset :headwall:
Kyllä meillä on toisessa autossa ollu kitkat aina, eikä muita tule.tää on vissiin jossain muualla kuin Somessa?
no mistä tollasia patteriavaimia saa,ei mulla ainkaan ole sellasta
Mä aattelin murtautua lämmönjakohuoneeseen ja viedä sinne muutaman sähköllä toimivan irtopatterin, jotka veivaisin täysille. Sitten verkostossa kulkeva vesi olisi kauttaaltaan lämpimämpää ja veisi enemmän tilaa, jolloin putkiin jäisi vähemmän tyhjää.naiset :headwall:
*muoks* ainiin, eihän oo enää mitään meitä. Mutta siis kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30294160:Kyllä meillä on toisessa autossa ollu kitkat aina, eikä muita tule.
Höpö höpö ku nakkaat notskin vaan sinne nurkkaan palamaan&lämmittämään! Bonuksena mahdollinen komeiden palomiesten vierailu :flower:Alkuperäinen kirjoittaja sähköpaimenkoira harmaana;30294171:Mä aattelin murtautua lämmönjakohuoneeseen ja viedä sinne muutaman sähköllä toimivan irtopatterin, jotka veivaisin täysille. Sitten verkostossa kulkeva vesi olisi kauttaaltaan lämpimämpää ja veisi enemmän tilaa, jolloin putkiin jäisi vähemmän tyhjää.
Mää soitin kerran huoltomiehen ilmaamaan patterit ni se jätti mulle yhden avaimen, vissiin ettei tarvi uudestaan tullano mistä tollasia patteriavaimia saa,ei mulla ainkaan ole sellasta
mää soitin kerran huoltomiehen jonku asian takia niin tuli apurinsa kanssa......ihan kiva joo,oli sellanen tyyppi jonka kanssa ollut.Kummankin ilme oli tällänen kun tajus kuka vastassa onMää soitin kerran huoltomiehen ilmaamaan patterit ni se jätti mulle yhden avaimen, vissiin ettei tarvi uudestaan tulla
musta jotenkin tuntuu että mynttooni meinotteli lämpimien maiden m+s renkaitaAlkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30294160:Kyllä meillä on toisessa autossa ollu kitkat aina, eikä muita tule.
samaa mun muikkelikin on sanonuMeilläki ilmaa patterit semmonen tyyppi kenen kaa oon ollu sillai
Hei tarkemmin ajateltuna niin meilläki nykyään! Oma apu paras apu niin monessa asiassaMeilläki ilmaa patterit semmonen tyyppi kenen kaa oon ollu sillai
he-le-ve-tin yybermallin kaalimato? :xmas:Hei tarkemmin ajateltuna niin meilläki nykyään! Oma apu paras apu niin monessa asiassa
Siis määhän puhuin vaan lämpimikseni; mun rengastietoisuus rajoittuu siihen, että autoissa yleensä on semmoiset.musta jotenkin tuntuu että mynttooni meinotteli lämpimien maiden m+s renkaita
ne on ihan eri asia kuin pohjoismaiset kitkarenkaat
Voiko sillä ilmata patterit sit jahe-le-ve-tin yybermallin kaalimato? :xmas:
nää pohjoismaiset kitkarenkaat ei nimittäin oikein kestäis sitä että ajetaan kesät talvetSiis määhän puhuin vaan lämpimikseni; mun rengastietoisuus rajoittuu siihen, että autoissa yleensä on semmoiset.
- "Teillä on duunissa joku semmonen parikymppinen kundi, josta olen kuullut pelkkää hyvää. Voisko hän tulla tekemään putkihommajutskan? Oon kuullut tyypistä pelkkää hyvää."mää soitin kerran huoltomiehen jonku asian takia niin tuli apurinsa kanssa......ihan kiva joo,oli sellanen tyyppi jonka kanssa ollut.Kummankin ilme oli tällänen kun tajus kuka vastassa onSen jälkeen en ole paljon huoltomiehelle uskaltanut soitella
annatko vippi numeron mistä saa kiinni 24/7 :snotty:pitäsköhän lähteä uudelleenkoulutukseen ja alkaa ilmaan pattereita