Lopettelin kahvit tuossa puolisen tuntia sitten. Harvinaisen myöhään kyl. Teistäkö se tarttuu tämmönen ilta(kahvin)juopottelu?Iltakahvia, anybody?
Lopettelin kahvit tuossa puolisen tuntia sitten. Harvinaisen myöhään kyl. Teistäkö se tarttuu tämmönen ilta(kahvin)juopottelu?Iltakahvia, anybody?
Äh, jatkan sit huomenna aamusta, kun oon saanu tehtyä muut hommat pois alta. Sit täytyy mennä vaan äkkiä siihen tenttiin, josko vaiks meniski hyvillä arvosanoilla läpi.Purista perseellä.
Täältä se on tarttunut. Mieskin äsken ihmetteli myöhäistä kahvinjuontia. Ketjukahvit...:ashamed:Lopettelin kahvit tuossa puolisen tuntia sitten. Harvinaisen myöhään kyl. Teistäkö se tarttuu tämmönen ilta(kahvin)juopottelu?
sitä että on papua pörssissämitä tarkoittaa lyönnissä?
Minun oma lemppari on huudella "on rahhoo!" Kuten tänään kun sain parkkisakon, niin iloisesti kiljaisin et vitun sama, on rahhoositä että on papua pörssissä
eli rahaa on niin ettei paskalle taivu
Uuuuh, nöyyyyy :$Vichyä?
mun lemppari on todeta että "eihän tuo ole kallis muille ku köyhille"Minun oma lemppari on huudella "on rahhoo!" Kuten tänään kun sain parkkisakon, niin iloisesti kiljaisin et vitun sama, on rahhoo
:ashamed: jos joku sanoo mulle että onpas kallista, sanon että siltä se saattaa köyhästä tuntuaMinun oma lemppari on huudella "on rahhoo!" Kuten tänään kun sain parkkisakon, niin iloisesti kiljaisin et vitun sama, on rahhoo
en mä niin ole sanonut,mä oon köyhä:'(sitä että on papua pörssissä
eli rahaa on niin ettei paskalle taivu
mulla on vuoden 2003 kansanvaunu kolffi ja sillä oon aina päässy kohteeseenen mä niin ole sanonut,mä oon köyhä:'(
Ööö, ota tuoremehu?Uuuuh, nöyyyyy :$
mulla on nyt 2004 koloffi ja hermo mennyt siihen ajat sitten,enää ei jaksa.mulla on vuoden 2003 kansanvaunu kolffi ja sillä oon aina päässy kohteeseen
mä taas tykkään siitä enempi nyt kuin ennen. en nytkään mikään fani ole mut ennen en vaivautunut ees kuuntelee ja nyt kyllä tykkään.toi pete ois voinut pysyä englanninkielisessä ja rokimmassa. Tää uikutus on ihan :x
No en tiiä, närästää..Ööö, ota tuoremehu?
Harmoonien ylikuormitus näemmä, rankkaa :hug:No en tiiä, närästää..
On ollu pari päivää niin harmooninen olo, että vois ajella kohti tiiliseinää.. :kieh:
mä meinasin nukahtaa. ei osunut sitten niin yhtään tuo uusi petemä taas tykkään siitä enempi nyt kuin ennen. en nytkään mikään fani ole mut ennen en vaivautunut ees kuuntelee ja nyt kyllä tykkään.
Pete Parkkonen - Mitä minä sanoin (virallinen musiikkivideo) - YouTubeMie en oo tuota Parkkosta ees kuullu (tai sit en vaan tunnista ääntä), äskettäin tuli vaan vastaan se Etenee-biisi ja sen video.