The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ihanan kallista käydä kirppiksellä. Löydöt oli edullisia, parkkisakko not so much.. :snotty:

Mut jos jotain hyvää niin soitettiin töihin isooooon sairaalan, huiiii, jännää :vampire: pitää tehä vaan lista loppuun vanhassa paikassa..
Wautsi wau. Onnea :hug:


Ei se Tommi sitte ollu töissä, mut huomenna lupas olla paikalla, nii saadaan suunniteltua ja sovittua aikaa... Jeeeee :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja EiEnääTilaaMuille;30274405:
Mä tuossa surffailin itelleni uusia hepeniä.. Huomenna pitäis tulla tai sit viimestään perjantaina.
Huomenna pitäis ennen tenttiä käydä alkosta valkkaamassa oikein hyvää valkkaria perjantaita varten ja alkaa tekeen jotain pikku naposteltavia. Olisko ehdotuksia illanistujaisiin?
Semmoiset nachot on parhaita kastikkeen (viinaksien) kanssa :D sitten on ihan hyviä myös ihan perinteiset pikkupasteijat ja juustolautaset.
 
Heippa vaan, kotona taas ja kahveet juotu kakun kanssa.
Kiitti Ikiuni ja EETM, jännittää vaan kun mulla on opetusaika, äh. En tykkää kun on porukkaa tuijottamassa ja tutkimassa ja kuuntelemassa mitä sanon.

Ny ei oo mulla sormuksia sormessa :(

Otin pois kun piti leipoa töissä, sinnne ne jäi sitten, kaapin päälle :( toivottavasti kukaan ei varasta tai hävitä niitä.
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä