The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ei tarvi paljoa tyrkyttää :p

Tää oma pää vaan sekoaa, oon niin vaikee etten itekään kestä :D
Ahistaa vaan ihan hulluna kun on niin törkeen paljon muistettavaa ja ajateltavaa, koulut (sekä oma että lasten jutut), toi autokouluhomma ja töissäkin pitäis pitää ajatus mukana ettei sotke ihan kaikkee.
Ehkä se helpottaa ku tottuu tuohonkin kouluun, alkaa tajuamaan miten homma etenee...jos joskus pääsee tästä alkujärkytyksestä, että hemmetti kouluunko tässä joutui :D
Ja uudet ihmiset...töissä on aika tiuhaan vaihtuva miehitys, ku siellä on paljon esim.työkokeilussa olevia ja vain muutama ns. vakityöntekijä. Jatkuvaan porukkaa lähtee ja tulee uusia..ja mie en oo hyvä uusissa tilanteissa muutenkaan.
Ja ja ja...taas tää menee valivaliks :ashamed: Ei kannattais kysyä.
Mutta, samaa vanhaa siis nää ongelmat taas. Tai siis, mie olen edelleen se ongelma.
No sä nyt mikään ongelma ole :D :kiss:

Onhan tuossa melkoista palettia tarjottimella kyllä - jo yksistään se että olet koulussa JA töissä - jestas sentään! Hattua nostan. Mites olet muuten koulussa viihtynyt, vähän aikaahan se vasta on mennyt - mutta varmasti antaa uutta potkua ja mielenkiintoa arkeen ja eloon :).

Ja työhommat hoidat hyvin kuten ennenkin, riippumatta siitä ketä paikkalla milloinkin on. Kyllä niihin muuttuviin tilanteisiinkin tottuu hiljaksiin, sitten pian saakin ihmetellä, että ainako täällä pyörii vaan nämä samat naamat :kieh::D

Tiiätkö - mä just tänään meillä manasin isosti ääneen ettei joku ole tänne menny hankkimaan ihan kunnon tolkullista kalenteria |O :snotty:...nyt on tullu niin paljon menoja ja muistettavaa, että mikäli tässä nyt kuvitellaan meikäläisen muistin ja älyämisen varassa mentävän, niin....

...lennonjohtotornin väki on kyllä täystyöllistettynä :D
 
Ei sille mitään voi, jos ei syystä tai toisesta kykene luovuttamaan. :)

Olishan noita luovutuksia enemmänkin, jos ei olisi alkanut lapsitehtailemaan. Espooseen muutettuakaan ei pahemmin tullut luovutettua, kun silloin ei luovutuspistettä löytynyt kuin Helsingistä.
Kyllä mä vaan arvostan ihan suuresti moista hommaa, että vaikka pari kertaa vuoteen tekis noin - ihan kukkaset saat multa :flower: :kiss:

Mä oon niin pahasti onneton "alkeerinen" että sen takia mä olen epäkelpo moiseen hommaan :snotty: - mutta onneksi teitä ihania ihmisiä löytyy :)
 
IhQ
Kattinen, eipä sitä koulua oo vasta ollu ku ihan muutama päivä kaikkiaan..ens viikolla on kaks päivää. Onhan se uutta ja jännää, ihan uus paikka ja iso ryhmä.

Ai hitto, tulikin just mieleen että meille tuli kirjanhankinta eteen enkä oo kerenny/muistanu ees käydä kattoo minkähän hintaluokan opuksesta on kyse.

Mutta kaikkiaan, ihan mielenkiinnolla yritän suhtautua. Vaikkei koulu sinällään oo ikinä miulle mikään lempparipaikka ollu :D
 
Kattinen, eipä sitä koulua oo vasta ollu ku ihan muutama päivä kaikkiaan..ens viikolla on kaks päivää. Onhan se uutta ja jännää, ihan uus paikka ja iso ryhmä.

Ai hitto, tulikin just mieleen että meille tuli kirjanhankinta eteen enkä oo kerenny/muistanu ees käydä kattoo minkähän hintaluokan opuksesta on kyse.

Mutta kaikkiaan, ihan mielenkiinnolla yritän suhtautua. Vaikkei koulu sinällään oo ikinä miulle mikään lempparipaikka ollu :D
Ihanaa, kun noin rauhallisesti kuitenkin on lähtenyt käyntiin :). Onkos toi mitenkä pitkäkestonen juttu? Mä jotenkin uskallan veikata, että toi koulussa oleminen on ihan eri toista nyt aikuisena kuin silloin keskenkasvuisena, hyvin sä sen tulet klaaraamaan :).
 
Kyllä mä vaan arvostan ihan suuresti moista hommaa, että vaikka pari kertaa vuoteen tekis noin - ihan kukkaset saat multa :flower: :kiss:

Mä oon niin pahasti onneton "alkeerinen" että sen takia mä olen epäkelpo moiseen hommaan :snotty: - mutta onneksi teitä ihania ihmisiä löytyy :)
Alkeerinen?

Kovasti kiitoksia kukista. Ite oon tykänny käydä luovuttamassa. Varsinkin, kun töissä näkee niitä tapauksia, jotka sitä verta tarvitsevat. :)

Viimeksi kävin juuri ennen kuopuksen raskautta ja nyt sitten vasta oli mahdollista käydä jälleen. Sektiosta tulee puolen vuoden luovutuskielto.
 
Alkeerinen?

Kovasti kiitoksia kukista. Ite oon tykänny käydä luovuttamassa. Varsinkin, kun töissä näkee niitä tapauksia, jotka sitä verta tarvitsevat. :)

Viimeksi kävin juuri ennen kuopuksen raskautta ja nyt sitten vasta oli mahdollista käydä jälleen. Sektiosta tulee puolen vuoden luovutuskielto.
Alkeerinen= allerginen, meijen ällö vääntö :D

Ja eikös tommonen luovutus ihan tee hyvääkin koko kropalle, tai näin olen ymmärtänyt. Että siinä samalla ikään kuin puhdistuukin.
 
Heipä vaan hei mussukat!! :wave:

kävin suoraan töistä vähän maalaamassa isomman tytön kämppää. Ihan vaan vuokra-asunto joten tytöstä tulee työtön luuseri, vaikka miten oon näyttänyt esimerkkiä asumalla itse omistusasunnossa. Ei vaan ymmärrä että kannattas tommoseen alle 30m2 kämppään laittaa 160 000e jos haluaa omistusasunnossa asua.. nimim. huolestunut äiti
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
..äyyyyh, mä olen mitä ilmeisimmin jo mennyttä tapausta :snotty:

:D
Mä välttelen hanskoja töissäkin. Jotkut käyttävät AINA mut mulla ei iho kestä. Lateksi on jo ihan nou nou ja vinyylistäkin alkaa tulla oireita. Nitriilejä oon vielä pystynyt käyttämään.

On mulla noita hanskoja kotonakin mutta tulee käytettyä vain, kun laimennan myrkkyä. :xmas:
 
Alkeerinen= allerginen, meijen ällö vääntö :D

Ja eikös tommonen luovutus ihan tee hyvääkin koko kropalle, tai näin olen ymmärtänyt. Että siinä samalla ikään kuin puhdistuukin.
En mä tosta tiiä mutta ainakaan hetkelliset hemoglobiininlaskut ei vaikuta. Tämä siis mun oma subjektiivinen havaintoni. Esikoisen synnytyksen jälkeen läksin kotio alle 80 hempalla ja parissa viikossa nousi normaaliksi. Olettaisin siis, että kroppa osaa korjata matalan hempan paremmin kun on tottunut, että se välillä laskee. :D
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä