The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mutta jos on tullut viikon banni niin huh huh.
Vaikka en tiedäkään mistä noin pitkän voi saada.

Yritin katsoa kirjoituksiakin mutta näytti suht asiallisilta ketjuilta.
Ellei kyseinen ketju ole sitten poistettu.
 
IhQ
:O Täälläkö on sitten riehuttu oikeen kunnolla?? Vai mistä syystä ne banaanilla napsauttaa?
Ikinä saanu.

Nyt tarttis pystyä ihan vaan rauhottuu ja levätä viikonloppu. On nimittäin ollu niin stressaavaa viime aikoina että romahus on oikeesti lähellä.: /
 
:O Täälläkö on sitten riehuttu oikeen kunnolla?? Vai mistä syystä ne banaanilla napsauttaa?
Ikinä saanu.

Nyt tarttis pystyä ihan vaan rauhottuu ja levätä viikonloppu. On nimittäin ollu niin stressaavaa viime aikoina että romahus on oikeesti lähellä.: /
:hug: - otatko suklaatia *tarjoo ja tyrkyttää Geishaa*

Jos haluat, niin kevennä sydäntäs ja mieltäs :)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ ja Kais
uuuu...pejantai- illan huumaako sieltä ollaan hakemassa :rolleyes:....muistahan lepääntyä hyvän tovin ja hiljaksiin hiukan tankatakin tuommoisen mahtavan työn tiimoilta :) - ja siis menin olettamaan, että olet tekemässä tuiki tärkeää verenluovutustyötä :)
Jep. Tuttua touhua jo. Tänään oli 15. kerta. :D

Oli pakko ottaa kuva ihan teidän kiusaksi.. :whistle:
 
...mie oon varmaan tulossa pahimman kerran entistä sekopäisemmäksi :snotty:..kuumemittaria en uskalla etes lähteä mistään ettimäänkään, ne lukemat vois olla mitä sattuu..

Ensin oli ne puikot :snotty:.

Se ei riittänyt :O

Tilanne vain pahentui :O :snotty:



...nyt on jo käsissä virkkuukoukkukin :O |O :D


Marttabagteereja ilmiselvästi kaupan oven kahvasta menny tarttumaan |O
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja IhQ
...mie oon varmaan tulossa pahimman kerran entistä sekopäisemmäksi :snotty:..kuumemittaria en uskalla etes lähteä mistään ettimäänkään, ne lukemat vois olla mitä sattuu..

Ensin oli ne puikot :snotty:.

Se ei riittänyt :O

Tilanne vain pahentui :O :snotty:



...nyt on jo käsissä virkkuukoukkukin :O |O :D


Marttabagteereja ilmiselvästi kaupan oven kahvasta menny tarttumaan |O
Kamalaa!!! Nyt äkkiä hommaat jostain käsidesiä, jota lutraat joka käänteessä. Ja sit lisäksi nitriilihanskoja, jotka kädessä voit juuri ja juuri uskaltaa koskea tuollaisiin saastaisiin kaupan ovenkahvoihin. :xmas:
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhQ
:hug: - otatko suklaatia *tarjoo ja tyrkyttää Geishaa*

Jos haluat, niin kevennä sydäntäs ja mieltäs :)
Ei tarvi paljoa tyrkyttää :p

Tää oma pää vaan sekoaa, oon niin vaikee etten itekään kestä :D
Ahistaa vaan ihan hulluna kun on niin törkeen paljon muistettavaa ja ajateltavaa, koulut (sekä oma että lasten jutut), toi autokouluhomma ja töissäkin pitäis pitää ajatus mukana ettei sotke ihan kaikkee.
Ehkä se helpottaa ku tottuu tuohonkin kouluun, alkaa tajuamaan miten homma etenee...jos joskus pääsee tästä alkujärkytyksestä, että hemmetti kouluunko tässä joutui :D
Ja uudet ihmiset...töissä on aika tiuhaan vaihtuva miehitys, ku siellä on paljon esim.työkokeilussa olevia ja vain muutama ns. vakityöntekijä. Jatkuvaan porukkaa lähtee ja tulee uusia..ja mie en oo hyvä uusissa tilanteissa muutenkaan.
Ja ja ja...taas tää menee valivaliks :ashamed: Ei kannattais kysyä.
Mutta, samaa vanhaa siis nää ongelmat taas. Tai siis, mie olen edelleen se ongelma.
 
Oi, sie oot oikeesti pelastavana enkelinä siellä :heart:

Miekin tahtosin ja haluisin mutta mua ei kelpuuteta...mä olen silkkaa sekundaa :snotty: :D
Ei sille mitään voi, jos ei syystä tai toisesta kykene luovuttamaan. :)

Olishan noita luovutuksia enemmänkin, jos ei olisi alkanut lapsitehtailemaan. Espooseen muutettuakaan ei pahemmin tullut luovutettua, kun silloin ei luovutuspistettä löytynyt kuin Helsingistä.
 
Kamalaa!!! Nyt äkkiä hommaat jostain käsidesiä, jota lutraat joka käänteessä. Ja sit lisäksi nitriilihanskoja, jotka kädessä voit juuri ja juuri uskaltaa koskea tuollaisiin saastaisiin kaupan ovenkahvoihin. :xmas:
No eikö |O

Täällä voi mihinkään mennä eikä vissiin missään enää liikkua :snotty:...on toi tartunta voinut tulla apteekin ovestakin :O...tai sittenkin mä taijan veikata noita kirottuja ostoskärryjä :kieh:..ne on muuten pirullisia...

Mutta on tämä ihan kauheeta, oikeesti :D :headwall:...mulla ei ole hajuakaan siitä mitä mä teen mutta karmeeta syheröä mä olen saanut aikaiseksi ja mulla on levällänsä ihan tolkuton määrä välilehtiä auki videoineen ja kuvaohjeineen kaikkineen :D

Voi päivää!
 
  • Tykkää
Reactions: poika
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä