..luimisteluksiko se oikein meni :O :hug:...no, viikossa ehtii jutun aihiota hyvinkin siellä kerryttää ja kieltä hyvinkin jumpata...eiköpä tuo tokene kun luimistelee viikon päivät bannissa
..luimisteluksiko se oikein meni :O :hug:...no, viikossa ehtii jutun aihiota hyvinkin siellä kerryttää ja kieltä hyvinkin jumpata...eiköpä tuo tokene kun luimistelee viikon päivät bannissa
mää oon hyvä arvaamaan :saint:
tai tiedätmää oon hyvä arvaamaan :saint:
:hug: - otatko suklaatia *tarjoo ja tyrkyttää Geishaa*:O Täälläkö on sitten riehuttu oikeen kunnolla?? Vai mistä syystä ne banaanilla napsauttaa?
Ikinä saanu.
Nyt tarttis pystyä ihan vaan rauhottuu ja levätä viikonloppu. On nimittäin ollu niin stressaavaa viime aikoina että romahus on oikeesti lähellä.: /
: / :hug::O Täälläkö on sitten riehuttu oikeen kunnolla?? Vai mistä syystä ne banaanilla napsauttaa?
Ikinä saanu.
Nyt tarttis pystyä ihan vaan rauhottuu ja levätä viikonloppu. On nimittäin ollu niin stressaavaa viime aikoina että romahus on oikeesti lähellä.: /
uuuu...pejantai- illan huumaako sieltä ollaan hakemassa ....muistahan lepääntyä hyvän tovin ja hiljaksiin hiukan tankatakin tuommoisen mahtavan työn tiimoilta - ja siis menin olettamaan, että olet tekemässä tuiki tärkeää verenluovutustyötä
Mitäs sulle on sattunut?
Jep. Tuttua touhua jo. Tänään oli 15. kerta.uuuu...pejantai- illan huumaako sieltä ollaan hakemassa ....muistahan lepääntyä hyvän tovin ja hiljaksiin hiukan tankatakin tuommoisen mahtavan työn tiimoilta - ja siis menin olettamaan, että olet tekemässä tuiki tärkeää verenluovutustyötä
Aaa, tuossahan onkin kyse verenluovutuksesta
Oi, sie oot oikeesti pelastavana enkelinä siellä :heart:Jep. Tuttua touhua jo. Tänään oli 15. kerta.
Oli pakko ottaa kuva ihan teidän kiusaksi..
Kamalaa!!! Nyt äkkiä hommaat jostain käsidesiä, jota lutraat joka käänteessä. Ja sit lisäksi nitriilihanskoja, jotka kädessä voit juuri ja juuri uskaltaa koskea tuollaisiin saastaisiin kaupan ovenkahvoihin. :xmas:...mie oon varmaan tulossa pahimman kerran entistä sekopäisemmäksi :snotty:..kuumemittaria en uskalla etes lähteä mistään ettimäänkään, ne lukemat vois olla mitä sattuu..
Ensin oli ne puikot :snotty:.
Se ei riittänyt :O
Tilanne vain pahentui :O :snotty:
...nyt on jo käsissä virkkuukoukkukin :O |O
Marttabagteereja ilmiselvästi kaupan oven kahvasta menny tarttumaan |O
Ei tarvi paljoa tyrkyttää:hug: - otatko suklaatia *tarjoo ja tyrkyttää Geishaa*
Jos haluat, niin kevennä sydäntäs ja mieltäs
Ei sille mitään voi, jos ei syystä tai toisesta kykene luovuttamaan.Oi, sie oot oikeesti pelastavana enkelinä siellä :heart:
Miekin tahtosin ja haluisin mutta mua ei kelpuuteta...mä olen silkkaa sekundaa :snotty:
Sellainen koukkupäinen sateenvarjo voisi kanssa olla hyvä kahvoihinKamalaa!!! Nyt äkkiä hommaat jostain käsidesiä, jota lutraat joka käänteessä. Ja sit lisäksi nitriilihanskoja, jotka kädessä voit juuri ja juuri uskaltaa koskea tuollaisiin saastaisiin kaupan ovenkahvoihin. :xmas:
No eikö |OKamalaa!!! Nyt äkkiä hommaat jostain käsidesiä, jota lutraat joka käänteessä. Ja sit lisäksi nitriilihanskoja, jotka kädessä voit juuri ja juuri uskaltaa koskea tuollaisiin saastaisiin kaupan ovenkahvoihin. :xmas: