The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Tinkuliini, häh onko Kruttis bannattu vai ?
Mä en tiiä ennää mittään, kelkasta puonnu näköjään.
 
On kai sitten...en minä tiedä. Mitä täällä on päivällä tapahtunut? Onhan se kirjautuneena mutta silti toin banned teksti on. Mut jos on bannattu niin pääseekö sillon kirjautumaan... joku vois nyt valasta mitä täällä tapahtuu.
Miekään tiiä yhtään mitä päivällä tapahtunut, mysteerihomma, ennen kuin ketjuun tulee joku, joka tietää. :confused:

Pizzaperjantai, taikina ja kastike tehty, jauheliha paistettu, kohta pizza uuniin. :p
 
*huokaus* Miten voi olla mahollista, että meillä tapellaan yhestä v*tun haarukasta? Isompi herra laitto molemmille isot haarukat ja pienempi herra oliski halunnu pienen haarukan, mutta koska haarukka oli jo likanen, niin mä olin sitä mieltä, ettei tehä turhaa tiskiä (periaatekysymys) noo sitte alko kauhee huuto ja jatkunu nyt noin vartin, mutta eipä tässä kyllä periksikää voi enää antaa, ku pitää olla johdonmukainen vanhempi. Nyt tais sitte vihdoin suostua syömään isolla haarukalla. On se pienenisonihmisen elämä hankalaa..
 
Alkuperäinen kirjoittaja alastulossa mättää;30262640:
*huokaus* Miten voi olla mahollista, että meillä tapellaan yhestä v*tun haarukasta? Isompi herra laitto molemmille isot haarukat ja pienempi herra oliski halunnu pienen haarukan, mutta koska haarukka oli jo likanen, niin mä olin sitä mieltä, ettei tehä turhaa tiskiä (periaatekysymys) noo sitte alko kauhee huuto ja jatkunu nyt noin vartin, mutta eipä tässä kyllä periksikää voi enää antaa, ku pitää olla johdonmukainen vanhempi. Nyt tais sitte vihdoin suostua syömään isolla haarukalla. On se pienenisonihmisen elämä hankalaa..
:hug:
 
Miten voi kommentoida bannissa? Vain avatar on poistunut? Joku krutin jekku:confused:

No, mä oon ihan rätti poikki väsynyt. Anoppi haki muksut mökille yöksi ihan omasta halustaan ja nyt on miehen kanssa kaksin eka kertaa...öööhh.. Pitkään aikaan. Mitä mä sanon sille? Pitääkö meidän puhua??? Entä jos se yrittää pussata tjn.. :O

Haen sipsiä ja leffan, jospa se pysyis omalla puolella sohvaa.... :snotty:
 
Miten voi kommentoida bannissa? Vain avatar on poistunut? Joku krutin jekku:confused:

No, mä oon ihan rätti poikki väsynyt. Anoppi haki muksut mökille yöksi ihan omasta halustaan ja nyt on miehen kanssa kaksin eka kertaa...öööhh.. Pitkään aikaan. Mitä mä sanon sille? Pitääkö meidän puhua??? Entä jos se yrittää pussata tjn.. :O

Haen sipsiä ja leffan, jospa se pysyis omalla puolella sohvaa.... :snotty:
mutta onko se kommentoinut bannissa olleessaan? mä ihmettelen miten se on välillä kirjautuneena jos on bannissa...
 
Miten voi kommentoida bannissa? Vain avatar on poistunut? Joku krutin jekku:confused:

No, mä oon ihan rätti poikki väsynyt. Anoppi haki muksut mökille yöksi ihan omasta halustaan ja nyt on miehen kanssa kaksin eka kertaa...öööhh.. Pitkään aikaan. Mitä mä sanon sille? Pitääkö meidän puhua??? Entä jos se yrittää pussata tjn.. :O

Haen sipsiä ja leffan, jospa se pysyis omalla puolella sohvaa.... :snotty:
Ööö puhutte mitä nyt tulee mieleen :confused: Pussaat takaisin tai läväytät naamaan ja sanot SIKA ! :D
Mukavaa leffa ja sipsi-iltaa. =)
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Miten voi kommentoida bannissa? Vain avatar on poistunut? Joku krutin jekku:confused:

No, mä oon ihan rätti poikki väsynyt. Anoppi haki muksut mökille yöksi ihan omasta halustaan ja nyt on miehen kanssa kaksin eka kertaa...öööhh.. Pitkään aikaan. Mitä mä sanon sille? Pitääkö meidän puhua??? Entä jos se yrittää pussata tjn.. :O

Haen sipsiä ja leffan, jospa se pysyis omalla puolella sohvaa.... :snotty:
:O

Herranmunjee sentään mikä perjantai- ilta sulla edessä :O...siis ihan kaksistaan nyt jouduit miehes kanssa olemaan, onhan sulla siinä varmasti sitten kättä pitempää hollilla ruoska ja käsiraudat :hug:

Ja jos vähänkään vaikuttaa uhkaavalta että vois tulla lisää miesbagteereja, niin kait sun täytyy sitten tehdä se ms- ilmo ms=mighty sexappeal :snotty: :O
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä