laita tennissukat liiveihinMun ei kyllä kantsi tulla ikinä mihinkään ketjutapaamiseen, te kaikki pettyisitte suuresti
niin täytynee tehdä. Toivottavasti yhdet tennissukat riittää illuusion saavuttamiseksi.laita tennissukat liiveihin
Ostat kokoa 46 ja täytät ihan pinkeeksi, niin luulis riittävän.niin täytynee tehdä. Toivottavasti yhdet tennissukat riittää illuusion saavuttamiseksi.
Awwwww :ashamed:ei petytä deedee, mun verkkokalvoille on piirtyny kuva todella kauniista naisesta
:O !!!kaikkihan liioittelee netissä pikkusen
mullakin on 25*6 kotahalko perseessä täällä internjetissä
sepä se. mutta en mä tota sanonut vaan se mies:stick:ai ton että jos ei saa vauvana tissiä niin kasvaa persemieheksi?
aika kaukaa haettua
Tai sit niille tulee kauhea pakkomielle imeä kaikkea mahdollista, koska äiti pihtasi tissejä.Entäs jos tyttövauva ei saa tissiä? Siitä tulee juoppo kun tottuu pulloon?
Ehkä miesten kannattaiskin aina kaikilta vaimokokelailta kysyä ihan ensiksi, että onkos sua rintaruokittu vauvana. Tietää sitten että kantsiiko jatkaa tapailua vai ei....mut miehethän vaan tykkäis...
Pitääki kysyä äiteeltä miksi mua ei ole mitä ilmeisimmin imetettyTai sit niille tulee kauhea pakkomielle imeä kaikkea mahdollista, koska äiti pihtasi tissejä.
Totta. Mut entä, jos on osittain imetetty?Ehkä miesten kannattaiskin aina kaikilta vaimokokelailta kysyä ihan ensiksi, että onkos sua rintaruokittu vauvana. Tietää sitten että kantsiiko jatkaa tapailua vai ei.
Pitääki kysyä äiteeltä miksi mua ei ole mitä ilmeisimmin imetetty
Ne ei varmaan sit tykkää imeä loppuun asti.Totta. Mut entä, jos on osittain imetetty?
Jep, ne on teasereita, jotka ainoastaan antavat ymmärtää..Ne ei varmaan sit tykkää imeä loppuun asti.