The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
annanko esimerkin? no ei se mitään, annan silti:

henkilö a) on lennellyt kukasta kukkaan ja viis veisannut mistään uskollisuuslupauksista mutta b) on ollut itse siveyden sipuli ja pannut vain omaa siippansa

kuolinvuoteella a) julistaa että ei kadu pettämisiä ja on ylpeä sadoista lovista revolrerinsa perässä

myöskään b) ei kadu sitä että on jättänyt tielleen osuneet tyrkyt oman onnensa nojaan ja on ylpeä vuosikymmenten mittaisesta uskollisuudesta


kumpi oli oikeassa ja kumpi väärässä?
Molemmat on oikeassa koska kyse on omasta henkilökohtaisesta tuntemuksesta ja mielipiteestä.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30248989:
Sumpit pihisemään ja iltaa :wave:.
Iltoja Kyöpsis :wave:..mulle kyllä kahavi maistuis mutta en taija uskaltaa laittaa kun sitten kuppelehin entistä pahemmin kukkumassa ja menee huominen päivä turhan mielenkiintoiseksi :D

Mutta oi, kuinka se maistuiskin!*lähden nuuhkaisemaan kahvipakettia*
 
Tommonen "ettei sitten kadu sitä mikä jäi tekemättä" on usein tavallaan lupa itselle elää kuin pellossa ja loukata muita ihmisiä
No aika pitkälle joo, kun kirjaimellisesti ja kärjistetysti tätä mietitään.

Mutta toisaalta, en pysty kyllä ymmärtämään sitäkään, että eletään vaan jonkun tietyn koodin mukaan ja ei kyetä näkemään sen laatikon ulkopuolelle. Tosin se vaivaa kyllä tuota aiemmin mainittuakin näkökantaa jos sitä mustavalkoisesti toteuttaa.
 
Iltoja Kyöpsis :wave:..mulle kyllä kahavi maistuis mutta en taija uskaltaa laittaa kun sitten kuppelehin entistä pahemmin kukkumassa ja menee huominen päivä turhan mielenkiintoiseksi :D

Mutta oi, kuinka se maistuiskin!*lähden nuuhkaisemaan kahvipakettia*

Mie voin sieluni silmin nähdä siut imppaamassa sitä kahvipakettia :LOL:.
 
  • Tykkää
Reactions: FreezeCat ja IhQ
IhQ
Ompa ne taas syvällisiä ja vakavia..kaipa sitä pitää välil ollakin.

En ite ala avautumaan mistään sen kummemmin, sanonpahan vaan että on niitä itelläkin useampi asia jotka kaduttaa että on tullut tehtyä..ja niitä jotka on jääny tekemättä.:snotty:
Elämä on.
 
No aika pitkälle joo, kun kirjaimellisesti ja kärjistetysti tätä mietitään.

Mutta toisaalta, en pysty kyllä ymmärtämään sitäkään, että eletään vaan jonkun tietyn koodin mukaan ja ei kyetä näkemään sen laatikon ulkopuolelle. Tosin se vaivaa kyllä tuota aiemmin mainittuakin näkökantaa jos sitä mustavalkoisesti toteuttaa.
Mä pyrin elämään niin että itse olen toimintaani tyytyväinen eikä tartte selitellä kelleen mitään. Tottakai jokainen elää omalla tavallaan, ehkä tommonen joka haluaa kokea kaiken eikä halua katua kuin tekemättömiä, vetää sitten onnellisena viimeisen henkäyksensä
 
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30249041:
Puskit kehräten pakettia. Myönnä pois :D.
...kjurrr?:rolleyes:

:D - on se vaan niin...aromikasta kyllä! Mä muistan, mulla oli männä vuosina tässä semmosta vaniljantuoksuista liplammia ja mun piti aina - :snotty: - ensin nuuskutella sitä hartaasti ja syvästi ja pitkään ennen kuin siitä pystyin mitään mihinkään sipaisemaankaan :D
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Mä pyrin elämään niin että itse olen toimintaani tyytyväinen eikä tartte selitellä kelleen mitään. Tottakai jokainen elää omalla tavallaan, ehkä tommonen joka haluaa kokea kaiken eikä halua katua kuin tekemättömiä, vetää sitten onnellisena viimeisen henkäyksensä
Onhan se ihan todennäköistä kyllä.

Minä pyrin elämään elämääni niin, että en juurikaan selittele ihmisille tekemisiäni... Toki lähemmille ystäville / kavereille tulee höpistyä, mutta sitä nyt tekisi muutenkin.
 
Ompa ne taas syvällisiä ja vakavia..kaipa sitä pitää välil ollakin.

En ite ala avautumaan mistään sen kummemmin, sanonpahan vaan että on niitä itelläkin useampi asia jotka kaduttaa että on tullut tehtyä..ja niitä jotka on jääny tekemättä.:snotty:
Elämä on.
Koskaan ei ole liian myöhäistä muuttaa veneen kurssia, oli kyse mistä tahansa paitsi teinivuosien takaisin saamisesta :D
 
Mitä se nyt kertoo että olen jo kotona....Ei tainnut nyt ihan mennä putkeen.: /
Minen nyt yhtään tiedä haluaako se vielä tavata vai ei...minä haluisin,se oli niin sulonen vaikka niin helvatin hermostunut. Ilmaisin kyllä selvästi että kiinnostaa nähdä vielä mutta en mä tiedä mitä se ajatteli...Helvetti soikoon,miehet:headwall:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä