The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhQ
Plääääähh...

Käytiin synttäreillä, kannattiko syödä ensin kotona ruoka ja sitten painua kahvi+herkkupöytään?:snotty:

Voi hitti..oikeesti vois tahtoa välillä ulos ulos. Tuol olis yks tapahtuma jonne nyt melkein vois lähteäkin mut emmie yksin.
Siel olis Jukka Poika...ja Viikate..
Pitääkö laittaa vaan faceen kyselyä että eikö kukaan olis menossa..?:ashamed:
 
Plääääähh...

Käytiin synttäreillä, kannattiko syödä ensin kotona ruoka ja sitten painua kahvi+herkkupöytään?:snotty:

Voi hitti..oikeesti vois tahtoa välillä ulos ulos. Tuol olis yks tapahtuma jonne nyt melkein vois lähteäkin mut emmie yksin.
Siel olis Jukka Poika...ja Viikate..
Pitääkö laittaa vaan faceen kyselyä että eikö kukaan olis menossa..?:ashamed:
Lähtisin heti sun kanssa jos olisin lähimaillakaan(en tiedä missä asut tai en muista ainakaan) jos siellä on Viikate esiintymässä! Olisin siellä jo!
 
  • Tykkää
Reactions: IhQ
Plääääähh...

Käytiin synttäreillä, kannattiko syödä ensin kotona ruoka ja sitten painua kahvi+herkkupöytään?:snotty:

Voi hitti..oikeesti vois tahtoa välillä ulos ulos. Tuol olis yks tapahtuma jonne nyt melkein vois lähteäkin mut emmie yksin.
Siel olis Jukka Poika...ja Viikate..
Pitääkö laittaa vaan faceen kyselyä että eikö kukaan olis menossa..?:ashamed:
Laita vaan kyselyä menemään - eihän se ota jos ei annakaan. Ja jos sattuis mukamas niin, että siellä ei kukaan ilmottautus mihinkään, niin - mene! Vieläkin parempi - kaappaa se miehes kainaloosi ja menkää yhdessä :). Ehditte hyvin järkätä tytöille lapsenvahtipaikan ja pääsisitte kahdestaan ulos tuulettumaan ja fiilistelemään. Ei muuta kuin suunnittelemaan.
 
IhQ
Laita vaan kyselyä menemään - eihän se ota jos ei annakaan. Ja jos sattuis mukamas niin, että siellä ei kukaan ilmottautus mihinkään, niin - mene! Vieläkin parempi - kaappaa se miehes kainaloosi ja menkää yhdessä :). Ehditte hyvin järkätä tytöille lapsenvahtipaikan ja pääsisitte kahdestaan ulos tuulettumaan ja fiilistelemään. Ei muuta kuin suunnittelemaan.
Tuntuu vaan vähän..no, säälittävältä kun ei muuten löydy kavereita minnekään niin kysyä sit noin.:ashamed:
Miehellä olis tapahtumaa seuraavana päivänä aamuvuoro eli tuskin lähtis vaikka kysysin. Kattoo nyt, ehtii tää into laantua tässä kuitenki, ku olla möllöttää.
 
No voi sun...se iskikin sitten treffi sunnuntain


Mitä mä laitan päälle,miten hiukset!?!?!?! osaa varmaan puhuakaan mitään...
Iiiik, ihanaaihanaa :)!

Mitä sä oot aatellu laittaa päälle? Siellähän on - tai siis täällä ainakin - tosi kiva ilma...ja hiukset sä nyt voit laittaa miten haluat - joko annat olla levällään (eikös sulla ollut kohtuu pitkät :ashamed:) tai sitten teet semmosen puolihuolimattoman nutturantekeleen tonne päälaelle, mistä "karkailee" ihania sexysuortuvia :p...

Oi että - pidä hauskaa :kiss:
 
IhQ
No voi sun...se iskikin sitten treffi sunnuntain


Mitä mä laitan päälle,miten hiukset!?!?!?! osaa varmaan puhuakaan mitään...
Nonni, etkös sie sitä tahtonukkin :D
Riippuu vähän minkälaiseen paikkaan ootte menos..aika viilee on ulkona että ite laittasin housut. Paitaa sitten paikan mukaan, tarviiko olla miten siistiä vai rennompaa. Sama kengissä :)


Nii ja tietty hauskaa iltaa!!
 
Tuntuu vaan vähän..no, säälittävältä kun ei muuten löydy kavereita minnekään niin kysyä sit noin.:ashamed:
Miehellä olis tapahtumaa seuraavana päivänä aamuvuoro eli tuskin lähtis vaikka kysysin. Kattoo nyt, ehtii tää into laantua tässä kuitenki, ku olla möllöttää.
...voisko miehes vaihtaa työvuoroa tai saada sen vaikka vapaaksi? Ja laita vaan kyselyä menemään, ei siellä kukaan ajattele noin että onpas se nyt vaikeeta - höpöhöpö :). Tai sitten menet iteksesi ja nautit omasta laatuajastasi hyvän konsertin merkeissä :)!
 
Äh,en mä tiedä...mitä jos se ei tulekkaan? tekee oharit tai jotain? Kunhan nyt nähdään,tuskin tästä mitään sen ihmeempiä tulee.
No hö, jos ei muka ymmärrä tulla ja siten myös ymmärrä omaa parastaan, niin sitten - olkoon tulemati! Älä unta näekään että tulet sieltä sitten heti kotio, vaan jäät paikalle - ostat upean marvellousdrinksun itellesi ja kippistelet maailman upeimmalle naiselle :kiss:! Ja...ihan on semmonen olo, että et sä siinä kauaakaan itelles kippistelis :rolleyes:...sekin ihana :)!
 
No hö, jos ei muka ymmärrä tulla ja siten myös ymmärrä omaa parastaan, niin sitten - olkoon tulemati! Älä unta näekään että tulet sieltä sitten heti kotio, vaan jäät paikalle - ostat upean marvellousdrinksun itellesi ja kippistelet maailman upeimmalle naiselle :kiss:! Ja...ihan on semmonen olo, että et sä siinä kauaakaan itelles kippistelis :rolleyes:...sekin ihana :)!
no mä olen tällänen...minkäs sille voi et kaikki jutut mitkä mennyt mönkään niin sit heti ajattelee et menee tääkin.ja en mä nyt ole naimisiin jo pukkaamassa mutta onhan tää kun en mä nyt niin usein treffaile niin jännittää et mitä sitä illan päätteeks tapahtuu...
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä