The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Ja morjensta vaan koko köörille :) :wave:

Ihana, lämmin iltapäivän/alkuillan aurinko lekottelee taivaalla, tirpuset kirmailee tuossa pihamaalla - niin nökkösiä ja lutusia varpusen ja tintin poikia, oikeita untavapalleroisia :heart:, eivätkä etes säiky ollenkaan tämmöstäkään ilmestystä pihamaalla vaan aika liki saan lompostella heille höpäjämään :D...:snotty: juu, pölisen mennessäni kyllä...

Sairastupaa pidelty mutta ei hätiä mitiä tässä perjantaifiiliksissä. Tosin tämä päivä meni ihan pelastusarmeijalle eli huomenissa ei ole sitten vapaa- ajan ongelmia ollenkaan :D. Nyt sitten vain ollaan ja möllötellään :)
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Ja tiskattu...vielä ne lehdet ja pyykkäystä niin sitten voipi olla vaan. Pyykkiä tulee kaks koneellista niin toisen voi aamulla laittaa pyörimään.

Vielä en kehtaa palkita itseäni yhdellä tsihillä...vasta pesun jälkeen,samalla sitten pesee vessan.
 
IhQ
:O -no voi sun helevata

Tiiätkö kenen mukula siellä leikkii Krokotiilimiestä? Jos tiiät, niin äkästä puhelinsoittoa perään.

Jos mie olisin siellä, niin lähtis yks helekutin äkänen akka....!
En tunne vanhempia, äidin oon ehkä kerran nähny. Ei oo tästä pihasta, jostain lähistöltä kai. Kouluun tuosta samasta juipista on ilmotettu kun kiusaa meijän nuorempaa tyttöä kun saa mahdollisuuden, on siis samassa koulussa.
 
:wave:

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille:)

Pitäs alottaa viikonloppu siivous,pistin jo musiikit soimaan mutta vielä istun tässä.

Mulla on muuten ihana veli. Pitkästä aikaa oltiin kahestaan äitin luona kahvilla ja on se vaan ihana kun on saanut tollasen veljen :heart: Vaikka teininä olin eri mieltä niin kyllä ne vuodet tekee tehtävänsä ja tajuaa miten ihanaa on kun on saanut tuollasen veljen:heart:
Sinua onnellista :) :heart:

Mulla on aina ollut puutoksena tämä sisaruksettomuus mutta onneksi mulla on nämä muutamat ihanaiset arjen enkelini :heart:,vaikka ei se toki ole sama asia mutta rutkasti tyhjää parempi :)

Jotenkin näin vanhana vallankin kaipaisin sitä sisaruuden tuomaa voimaa ja tilanteiden sekä kokemuksien jakamista mutta - nääh, pärjään ihan itteni hurmaavalla seuralla näinkin :D
 
En tunne vanhempia, äidin oon ehkä kerran nähny. Ei oo tästä pihasta, jostain lähistöltä kai. Kouluun tuosta samasta juipista on ilmotettu kun kiusaa meijän nuorempaa tyttöä kun saa mahdollisuuden, on siis samassa koulussa.
No eikä! Mikäs ihmeen vandaali siellä oikein on säätämässä?! Satikutia tuo sietäis saada tai ainakin joku valveutunut aikuinen nyt ainakin sälliä pysäyttämään ennen kuin käy huonosti sen puukkonsa kanssa.

Voi noita ressukoita, sillä sellainen se kaveri on :( - hakee rajusti niitä rajoja ja vielä rajummin sitä rakkautta, huomionhakuisuuttahan tuo on.
 
Ja tiskattu...vielä ne lehdet ja pyykkäystä niin sitten voipi olla vaan. Pyykkiä tulee kaks koneellista niin toisen voi aamulla laittaa pyörimään.

Vielä en kehtaa palkita itseäni yhdellä tsihillä...vasta pesun jälkeen,samalla sitten pesee vessan.

Saisitkin palkita ittesi oikein ruhtinaallisesti, sillä sähän olet nyt varsinainen kodin hengetär siellä :heart:

*asettelee aurinkolasejaan tiukemmin klyyvarinsa varteen kiinni, jotta torpan sekasort...ylenpalttinen siisteys ei enempää häikäisis*
 
Saisitkin palkita ittesi oikein ruhtinaallisesti, sillä sähän olet nyt varsinainen kodin hengetär siellä :heart:

*asettelee aurinkolasejaan tiukemmin klyyvarinsa varteen kiinni, jotta torpan sekasort...ylenpalttinen siisteys ei enempää häikäisis*
en sentään mikään hengetär mutta tää paska rupes jo tökkimään kun olen ollut laiska :ashamed: Nyt on kiva aloittaa viikonloppu kun on jo voiton puolella.
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
en sentään mikään hengetär mutta tää paska rupes jo tökkimään kun olen ollut laiska :ashamed: Nyt on kiva aloittaa viikonloppu kun on jo voiton puolella.
No ei sitä aina jaksakaan olla putsaamassa ja puleeraamassa, kyllä sitä pitää osata olla joutenkin :).

Ja sittenhän sitä saakin semmosen energia(kiukkuärsytys:D)puuskan, mikä kannattaa. Mukavaa viikonloppua sulle - onko mitään erityistä suunnitelmissa?
 
Tiedättekö tunteen, kun kaikki stressi ja muu ahdistus purkautuu ulos tirskumalla ja lopulta räkättämällä eikä loppua meinaa tulla mitenkään???

Eilinen koulu ilta oli yhtä helvettiä, kun ei tarvinnu kuin vilasta vieruskaveria niin kaamee räkätys alkoi.. juu ja taisihan siinä vaiheessa iltaa jo väsykin painaa.

Voipi olla, että kouluttajalle täytyis hieman selitellä asiaa :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: HopeaToffee
Alkuperäinen kirjoittaja KyöpelinVuori;30243556:
Otetaanko luuta alle ja lähetään kahtelemaan moista ihanuutta :).
Ootas vähän niin säätelen tähän rollaattoriini tuon moottorin kohilleen, niin sitten sitä vois mennä hyvinkin helemuksia paukuttelemaan niillekin levveysasteille :D

Vallankin kun seurakin ois sitä taattua laatua :kiss:
 
  • Tykkää
Reactions: KyöpelinVuori
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä