The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mulla ei oo tänäaamuna kuumetta sitten. Hitsi kun sais kuvan tästä mun sairastoimistosta :D sängyssä on tuhat tyynyä ja peittoja, kissa, sipsiä, juomista jos jonkinmoista, kuumemittari, jatkoroikka ipadile jottei nettiyhteys palstaan katkea, panadolia, raskaustesti (piti tehdä uusi ja oli viikot vahvistuneet :heart:), sähkörööki jota ei voi kun katsella kun keuhkot huutaa ilmankin, pikkuvalo, känny, paperia ja kynä, tuuletin ja kylmägeeli :LOL:
 
kahvikirahvi
Jeah, letkut vaihettu! Starttiremppaa odotellessa. Kaffetta ehin vielä juoda ja vetää vähän leukoja ennenko haen ipanaarin tarhasta :)

Kävin työharjottelupaikassaki kahvittelemassa samalla ko kävin reissussa, oli kiva nähä jätkiä pitkästä aikaa ja vaihtaa kuulumisia.
 
kahvikirahvi
Ei vittu, oon kyllä saanu nyt lähiaikoina niin hienoja posteja että! Pari viikkoa sitten tuli ilmotus vesimittarin tarkistuksesta ja oon käyttäny niin vähän vettä että sain vähentää yli viiskymppiä vuokrasta. Eilen sain hienon kyltin kaverilta, ja tänään tuli ilmotus että vuokraan kuuluva 2M netti muuttuu 10M:ksi ja se sisältyy edelleen vuokraan eikä tuu lisäkustannuksia. Huisia! Ei tartte ostaa edes uutta modeemia, how cool is this :cool:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä