The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
kahvikirahvi
Kävin muuten työharjottelupaikassa tänään kattomassa jätkiä, oli kivaa. Ihanko olis kotia menny, ekana pääsin keittämään kahvia :D

Tyhmä ämmyys kostautu aika nopsaan ko valvoin aamukolmeen asti enkä tajunnu nukkua ees päiväunia vaikka olis hyvin ehtiny ko puolikas oli tarhassa. Örgh.
 
Moro murut :wave: jokos täällä jaksellaan paremmin ?
Ihanaa päivää.
Tänään viellä sairaslomalla. Nyt on tilattu HP tabletti, saa sitten opetella uuden järjestelmän käyttöä. :D

Mikäs on Ikiuni ? :hug:
 
Viimeksi muokattu:
:wave:

Käsi kipee tai no kämmen osa: / Kolmatta päivää jo...ajattelin et jos rasitusvammaa....äiti pelotteli et mulla olis ahtautuma kädessä....
Suunniteltu lomakin meni ainakin viikolla eteenpäin.Ehkä vielä enemmänkin ,riippuen saako sijaista.Vittu,oon jo ihan kypsä ja kaipaan (hermo)lomaa.

Onneks huomenna on jo perjantai.
 
ikiuni
:wave:

Käsi kipee tai no kämmen osa: / Kolmatta päivää jo...ajattelin et jos rasitusvammaa....äiti pelotteli et mulla olis ahtautuma kädessä....
Suunniteltu lomakin meni ainakin viikolla eteenpäin.Ehkä vielä enemmänkin ,riippuen saako sijaista.Vittu,oon jo ihan kypsä ja kaipaan (hermo)lomaa.

Onneks huomenna on jo perjantai.
Jospa olis rasittunut. Ei vielä kannata ajatella muuta. :hug:
 
:wave:

Käsi kipee tai no kämmen osa: / Kolmatta päivää jo...ajattelin et jos rasitusvammaa....äiti pelotteli et mulla olis ahtautuma kädessä....
Suunniteltu lomakin meni ainakin viikolla eteenpäin.Ehkä vielä enemmänkin ,riippuen saako sijaista.Vittu,oon jo ihan kypsä ja kaipaan (hermo)lomaa.

Onneks huomenna on jo perjantai.
No höh, harmi :hug:
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä