ikiuni
Mun piti tänään ostaa jotain herkkua. Ostin kaikkea muuta mutta en namia. Pitänee kohta mennä uudestaan kauppaan. :snotty:
Tuonko samalla sullekin namia? :xmas: Menen nyt kauppaan. :wave:Iltapäiväväsy, tekisi mieli karkkia. En hae.
Salmiakkia ja hedelmäkarkkia, ne maistuu aina.Tuonko samalla sullekin namia? :xmas: Menen nyt kauppaan. :wave:
:hug:Moro murut :wave: jokos täällä jaksellaan paremmin ?
Ihanaa päivää.
Tänään viellä sairaslomalla. Nyt on tilattu HP tabletti, saa sitten opetella uuden järjestelmän käyttöä.
Mikäs on Ikiuni ? :hug:
Kyllä sinä opit. :hug:Prklen stna..mie oon vaan niin paska etten ikinä saa sitä korttia. Ihan p*rseestä kaikki. En vaan opi.:headwall::headwall::headwall:
Täällä saa purkaa oloaan. :hug:Ihan kökköä kaikki muutenkin ku menkat ja joka paikkaa koskee/ällö olo.
Vituttaa melkoisen älyttömästi.
Oma tyhmyys lähinnä.
Ja valivalivalivali..kiitos ja näkemiin.:ashamed:
:hug: saa valittaa ihan rauhassa. :kiss:Ihan kökköä kaikki muutenkin ku menkat ja joka paikkaa koskee/ällö olo.
Vituttaa melkoisen älyttömästi.
Oma tyhmyys lähinnä.
Ja valivalivalivali..kiitos ja näkemiin.:ashamed:
Jospa olis rasittunut. Ei vielä kannata ajatella muuta. :hug::wave:
Käsi kipee tai no kämmen osa: / Kolmatta päivää jo...ajattelin et jos rasitusvammaa....äiti pelotteli et mulla olis ahtautuma kädessä....
Suunniteltu lomakin meni ainakin viikolla eteenpäin.Ehkä vielä enemmänkin ,riippuen saako sijaista.Vittu,oon jo ihan kypsä ja kaipaan (hermo)lomaa.
Onneks huomenna on jo perjantai.
No höh, harmi :hug::wave:
Käsi kipee tai no kämmen osa: / Kolmatta päivää jo...ajattelin et jos rasitusvammaa....äiti pelotteli et mulla olis ahtautuma kädessä....
Suunniteltu lomakin meni ainakin viikolla eteenpäin.Ehkä vielä enemmänkin ,riippuen saako sijaista.Vittu,oon jo ihan kypsä ja kaipaan (hermo)lomaa.
Onneks huomenna on jo perjantai.
toivottavasti vaan rasitusta,äitillä on leikattu kummatkin kädet kun sillä ollut ahtautuma. jos vielä ensviikolla vaivaa niin menen kylmästi valittaa terkalle ja toivon et sais saikkua.Jospa olis rasittunut. Ei vielä kannata ajatella muuta. :hug:
Kantsii mennä lekurille jos vaivaa vielä ens viikolla.toivottavasti vaan rasitusta,äitillä on leikattu kummatkin kädet kun sillä ollut ahtautuma. jos vielä ensviikolla vaivaa niin menen kylmästi valittaa terkalle ja toivon et sais saikkua.
otan osaa. Oliko äkillinen ja odottamaton tapahtuma?Että semmoinen päivä. Anoppi soitti aamulla miehelle et oli löytänyt appiukon kuolleena sängystä.
:hug:Että semmoinen päivä. Anoppi soitti aamulla miehelle et oli löytänyt appiukon kuolleena sängystä.